Bekijk volle/desktop versie : Een jongen op school ...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-10-2012, 21:59
kijkt altijd .. Echt veel. Ik twijfel.

Of hij vindt me kapot lelijk (en kijkt dus altijd vol verbazing van; damn wat een lelijkerd), of hij vindt me wel leuk of zoiets. Of betekent het helemaal niks?

Ik dacht dat het een Marokkaan was, maar het blijkt dus een bekeerde jongen te zijn.

20-10-2012, 22:00


Wow, zo snel 6 keer bekeken.

20-10-2012, 22:01
laat m kijken je merkt wel of die met je wil trouwen

20-10-2012, 22:01
Dus ik lees binnenkort uitnodiging in m'n brievenbus? (L)

Als een jongen je kapot lelijk vindt, dan kijkt hij niet hoor. Ik vind dat trouwens echt eng, mensen die teveel kijken. Wordt je niet nerveus? Ik weet nog tijdens stage, dat ik iemand had die elke keer dezelfde trein pakte en me elke keer weer zo eng aankeek. Een keer liet ik perongeluk m'n tas vallen omdat ik schrok van zn ogen.

20-10-2012, 22:02


Ik denk dat het helemaal niks betekent.

20-10-2012, 22:02
O_O Deze blik herken ik

20-10-2012, 22:02
Hij vindt je leuk. Ik bedoel maar, wie zou jou nou niet leuk vinden?

20-10-2012, 22:04
Jongens kijken altijd heeeeeeeeel veel. Is mij echt opgevallen.

20-10-2012, 22:04
Misschien denkt hij nu dat jij hem leuk vind omdat je natuurlijk terug kijkt iedere keer.

20-10-2012, 22:05

Citaat door MaMiTa_GeK:
Dus ik lees binnenkort uitnodiging in m'n brievenbus? (L)

Als een jongen je kapot lelijk vindt, dan kijkt hij niet hoor. Ik vind dat trouwens echt eng, mensen die teveel kijken. Wordt je niet nerveus? Ik weet nog tijdens stage, dat ik iemand had die elke keer dezelfde trein pakte en me elke keer weer zo eng aankeek. Een keer liet ik perongeluk m'n tas vallen omdat ik schrok van zn ogen.


Misschien. Ik heb niks tegen bekeerlingen. Ik zat een keer aan een hele grote tafel. En naast mij zaten een Surinaamse jongen (moslim) en (denk) Nederlands bekeerde meisje te praten. Toen kwam hij erbij staan. Ze hadden het over trouwen. Die jongen zei; ''Haar nationaliteit maakt mij niet veel uit, zolang het maar een moslima is.'' Super schattig. <3 Mohim, hij kijkt niet lang en creepy hahaha. De laatste keer liep hij langs en keek hij, ik keek op, en hij draaide gelijk zijn hoofd om. Cute.

Hahahahaha, hij staarde dus? Staren is eng ja. !

Citaat door sharaf660:
laat m kijken je merkt wel of die met je wil trouwen


Oké. !

Citaat door Prestige.:
Ik denk dat het helemaal niks betekent.
Nee? :c

20-10-2012, 22:06

Citaat door Nasz.:
Hij vindt je leuk. Ik bedoel maar, wie zou jou nou niet leuk vinden?
Strike.

20-10-2012, 22:07

Citaat door Dametje..:
O_O Deze blik herken ik


Hahahahaha. Hij staarde niet hoor. Dat is eng.

Citaat door Nasz.:
Hij vindt je leuk. Ik bedoel maar, wie zou jou nou niet leuk vinden?


Nee, nee - nee. Onmogelijk.

Citaat door Mevrouwtjjj:
Jongens kijken altijd heeeeeeeeel veel. Is mij echt opgevallen.


Ja, echt. Ik merk het nu alleen veel meer nu ik mijn haar bedek. Weird?

Citaat door -FLOWERGIRL:
Misschien denkt hij nu dat jij hem leuk vind omdat je natuurlijk terug kijkt iedere keer.
Ja, maar ik kijk naar iedereen als ik bezig ben met iets voor school. !

20-10-2012, 22:07



Citaat door Mocromaster.:
Iemand kijkt alleen en mensen denken gelijk aan trouwen. Kijk hoe kanker ziek jullie zijn.
ik baseer het op het feit dat het een bekeerling is die zit dus in dr klas en is waarscheinlijk pas bekeerd of in iedergeval niet lang dus niet snel een haram relatie aangaat en liever direct trouwt.

dankjewle dat je het netjes houdt broer

20-10-2012, 22:08

Citaat door Sweetheart.:

Nee? :c
Ik zou jezelf maar geen valse hoop geven.

Jongens kijken kapot vaak.

20-10-2012, 22:08

Citaat door Sweetheart.:
Misschien. Ik heb niks tegen bekeerlingen. Ik zat een keer aan een hele grote tafel. En naast mij zaten een Surinaamse jongen (moslim) en (denk) Nederlands bekeerde meisje te praten. Toen kwam hij erbij staan. Ze hadden het over trouwen. Die jongen zei; ''Haar nationaliteit maakt mij niet veel uit, zolang het maar een moslima is.'' Super schattig. <3 Mohim, hij kijkt niet lang en creepy hahaha. De laatste keer liep hij langs en keek hij, ik keek op, en hij draaide gelijk zijn hoofd om. Cute.

Hahahahaha, hij staarde dus? Staren is eng ja. !
God, ik heb zin in een bruiloft. Ik lees dat 't helemaal goed komt. You're too cute to resist!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6