Bekijk volle/desktop versie : 5 jaar?????????en dan al.??...neee....



21-12-2004, 22:22

Citaat door amaliaa:
mensen..ik heb een serieuse vraag....kan een kind van begin 6 jaar zichzelf bevredigen??????? dat is tog te afschuwelijk voor woorden????? een kind van dat leefdat kan tog nog niet weten wat dat soort dingen zijn>???
het is namelijk zo dat ik in een kinderdagverblijf stage loop en daar zag ik gewoon een meisje, als ze gaan slapen, hard hijgen...( niet lachen ! ) en heen en weer bewegen...dit is tog afschuwelijk?????

wie weet hier meer van, of heeft het zelf ook wel eens gezien??

awilie..ik moet er niet aan denken......
.

21-12-2004, 22:26

hahahahahahahaha

de jeugd van tegenwoordig

zwaar naar de klote

21-12-2004, 22:36

Citaat door amaliaa:
mensen..ik heb een serieuse vraag....kan een kind van begin 6 jaar zichzelf bevredigen??????? dat is tog te afschuwelijk voor woorden????? een kind van dat leefdat kan tog nog niet weten wat dat soort dingen zijn>???
het is namelijk zo dat ik in een kinderdagverblijf stage loop en daar zag ik gewoon een meisje, als ze gaan slapen, hard hijgen...( niet lachen ! ) en heen en weer bewegen...dit is tog afschuwelijk?????

wie weet hier meer van, of heeft het zelf ook wel eens gezien??

awilie..ik moet er niet aan denken......
Dat is wel heel bizar ja...., maar ik denk dat ze bij haar ouders in bed slaapt , of bij ze in de kamer.....dat kan toch ....dat ze haar moeder probeert te immiteren

21-12-2004, 22:53

Citaat door amaliaa:
jeetje...dan alsnog vind ik het afschuwelijk...je gaat het tog niet voor je eigen kind doen???? dat is te bizar voor woorden... jeetje...en volgens mij was het meisje half arabsich...gevalletje
ja precies bizar...dat zei ik, maar waar is het voor nodig om de afkomst van het meisje te vermelden, als ik vragen mag??

22-12-2004, 06:44

Eerst zeg je 6 dan 5 jaar, wat is het nou? Volgens mij wil jij gewoon een beetje aandacht meisje. Dit is onzin wat je hier plaats.

Ik vind jou maar eng, volgens mij is het verstandig voor jou om niet met kinderen te werken.

22-12-2004, 08:22

Citaat door amaliaa:
mensen..ik heb een serieuse vraag....kan een kind van begin 6 jaar zichzelf bevredigen??????? dat is tog te afschuwelijk voor woorden????? een kind van dat leefdat kan tog nog niet weten wat dat soort dingen zijn>???
het is namelijk zo dat ik in een kinderdagverblijf stage loop en daar zag ik gewoon een meisje, als ze gaan slapen, hard hijgen...( niet lachen ! ) en heen en weer bewegen...dit is tog afschuwelijk?????

wie weet hier meer van, of heeft het zelf ook wel eens gezien??

awilie..ik moet er niet aan denken......
Ik denk dat jij je eens moet gaan verdiepen in het gedrag van kinderen van die leeftijd rondom seksualteit. Natuurlijk hebben kinderen daar ook gevoel. Hoe ze
er mee omgaan kan voor jou een goede observatie zijn. Misschien als je je iets meer verdiept zou je kunnen signaleren dat dat kind met seksueel misbruik te maken heeft. Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar je weet maar nooit.

Trouwens aan de anderen: Dit heeft helemaal niets met de jongeren van tegenwoordig te maken. Ik neem aan dat ze niet in het openbaar zo zat te hijgen. Er zit meer achter.

22-12-2004, 08:46
Toevallig is hier een topic over op flaironline

http://clubs.flaironline.nl/messages/4/475575.html?1103698723

Misschien dat je er iets aan hebt.

btw heb niet gereageerd erop hoor. vind het zelf een moeilijk onderwerp door mijn verleden.

22-12-2004, 08:50

Citaat door no_brains:
Ik denk dat jij je eens moet gaan verdiepen in het gedrag van kinderen van die leeftijd rondom seksualteit. Natuurlijk hebben kinderen daar ook gevoel. Hoe ze
er mee omgaan kan voor jou een goede observatie zijn. Misschien als je je iets meer verdiept zou je kunnen signaleren dat dat kind met seksueel misbruik te maken heeft. Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar je weet maar nooit.

Trouwens aan de anderen: Dit heeft helemaal niets met de jongeren van tegenwoordig te maken. Ik neem aan dat ze niet in het openbaar zo zat te hijgen. Er zit meer achter.
~~Misschien als je je iets meer verdiept zou je kunnen signaleren dat dat kind met seksueel misbruik te maken heeft. Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar je weet maar nooit. ~~
het is heel normaal dat kinderen rond die leefdtijd zulke dingen gaan doen ..het is een soort voor bereiding van..maarre niet bij ieder kind valt het op of is het op de zelfde manier ..verdiep je dr in op internet staat het omschreven als je verder zoekt

22-12-2004, 09:45
Saar ben het met je eens!

22-12-2004, 09:50

Citaat door R0osje:
Eerst zeg je 6 dan 5 jaar, wat is het nou? Volgens mij wil jij gewoon een beetje aandacht meisje. Dit is onzin wat je hier plaats.

Ik vind jou maar eng, volgens mij is het verstandig voor jou om niet met kinderen te werken.

22-12-2004, 13:18
Het is normaal voor kinderen vanaf een jaar of 5 om met hun gereedschap te gaan spelen.
Niks om je druk over te maken. Ze gaan eraan zitten, ogeacht of ze weten wat het is of niet.

Vraag maar aan iedere goeie psycholoog.

22-12-2004, 20:04
En dan, Niet doordenken

Ze had een nachtmerrie..ze zat te rennen...ze kon geen kant meer op..

hijgen is van het moeheid...en bewegen ..ze kon geen kant meerop


haha kan wel

23-12-2004, 13:38


Citaat door amaliaa:
hallo...wat is nou het verschil tussen 5 en 6 jaar??? het is voor mij hetzelfde hoor..en waaron vallen jullie mij nou aan..ik vind het gewoon raar en absurd dat een kindje dat niet eens geslachtsrijp is zoiets doet...

maja....ik hoop dat ik het niet meer hoef te zien..
het was niet bedoelt als aanval maar meer om ff wat duidelij te maken want of je nou wil of niet HET HOORT ER BIJ... (k ga dr ook niet verder op in hor..want het idee is uh lama.....