Bekijk volle/desktop versie : Importvrouwen



Pagina's : [1] 2

20-10-2012, 16:46
Wat ik vaak zie is dat de mannen die hier geen vrouw
kunnen krijgen gaan importeren uit Marokko
vaak hebben ze tientallen meiden ten huwelijk
gevraagd en allemaal afwijzingen gekregen.
dus mijn stelling luidt mannen importeren
omdat ze hier niemand kunnen krijgen
wie is het eens/oneens met mij?

20-10-2012, 16:51



Citaat door Dhr.Chamali:
Wat een regelrechte onzin dat geldt juist voor de vrouwen van hier.
Als mannen gaan importeren is dat omdat ze, gewoon het niet zien zitten om met een westerse type te eindigen.
Echt niet.

20-10-2012, 16:51
Onzin meid..
Zou mooi zijn als de Marokkanen in NL niet zo minderwaardig spraken over hun eigen broeders/zusters in Marokko.. blijf het bizar vinden dat men denkt beter of meer voor te stellen alleen omdat ze in Europa leven..

20-10-2012, 16:52
ik zou een vrouw van daar kunnen nemen omdat ze geevolueerder zijn dan de vrouwtjes hier, opgegroeid in een hard klimaat, weten wat het echte leven inhoudt die van hier denken al heel snel dat zij het beter hebben dan de rest. maar de reden waarom ik het weer niet zou doen dat is persoonlijk

En natuurlijk zijn er uitzonderingen en die kom je zo nu en dan tegen.

20-10-2012, 16:52



Citaat door Dhr.Chamali:
Hier zelfs meisjes beginnen het langzamer hand door te krijgen..
nora_22 ben jij k heb je door

20-10-2012, 16:56
@Dhr.Chamali.. ik reageer met veel sarcasme.. ..

20-10-2012, 16:57
ik ken er zat die gaan importeren omdat niemand ze hier meot! vaak zijnn ze niet moedersmooiste

20-10-2012, 17:01
Koul wahed ou mektab dyalo. Als ze je mektab is,kan ze ook uit Tazjikistan komen.

20-10-2012, 17:07

Citaat door Dhr.Chamali:
Voor jou misschien ja, gelukkig is iedereen anders, en gelukkig bestaat er iets als een sebab.

Zoals voor mij geen riffia noch een 3robia, eigen keuze.
Vergeet me niet uit te nodigen op je wedding met die prachtige tarifest.

20-10-2012, 17:40
Nou een kennis van me is ook getrouwd met iemand uit Marokko. Nou spijt dat ie heeft
Hij ligt helemaal niet op 1 lijn met haar en vindt haar saai. Hij zegt ook dat ze andere humor heeft en droog is in haar doen en laten en onzeker is. Hij moet haar het huishouden nog leren en het koken heeft ze ook nog niet onder de knie.

Hij klaagt alleen maar

Tja had hem nog gewaarschuwd haha en nu geeft hij me gelijk.

20-10-2012, 17:45

Citaat door Rania.:
Nou een kennis van me is ook getrouwd met iemand uit Marokko. Nou spijt dat ie heeft
Hij ligt helemaal niet op 1 lijn met haar en vindt haar saai. Hij zegt ook dat ze andere humor heeft en droog is in haar doen en laten en onzeker is. Hij moet haar het huishouden nog leren en het koken heeft ze ook nog niet onder de knie.
Hij klaagt alleen maar
Tja had hem nog gewaarschuwd haha en nu geeft hij me gelijk.
Waarom is hij niet getrouwd met eentje van hier

20-10-2012, 17:56

Citaat door Dhr.Chamali:
Op ieder potje past een deksel, zulke vrouwen zijn ook niet geschikt voor verwesterde mannetjes.

Wallahi hij is zeker géén verwesterd mannetje, maar juist heel traditioneel!!
Alleen houdt hij wel van lachen, humor en leuke dingen doen etc.
Hij koos juist voor 1 van maroc omdat hij de meiden van hier te losbandig of te verwesterd vond. Ze matchen niet met zijn manier van denken over het leven en hij wilde zijn evt kids dezelfde opvoeding geven die hij had gehad en dat kunnen de vrouwtjes van hier niet, aldus meneer.

Eindstand zit ie alsnog met de gebakken peren meskin hahaha.

20-10-2012, 18:07


Toch wel.

Maar ach. Not my problem.
Lost ie zelf maar op. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

20-10-2012, 19:34

Citaat door Dhr.Chamali:
Wallahi?
Kan me niet herinneren dat echte marokkanen dat woordje zo gebruiken maar goed.
Dat kan maar dat geldt niet voor elke man, dan had hij een meer homoristisch moeten nemen!
Als hij slim was geweest, was hij daar allang achtergekomen!
We zijn in de eerste plaats moslims dan marochan, klinkt ook veel mooier

20-10-2012, 19:53
Ik ken iemand die er 1 is getrouwd uit Marokko omdat hij weet dat hij dan zeker aan een vrouw komt..Meer zeg ik niet.

Pagina's : [1] 2