Bekijk volle/desktop versie : buurmeisje die het verkeerde pad bewandeld



Pagina's : [1] 2

19-10-2012, 12:08
Mijn buurmeisje is het verkeerde pad opgegaan. Ze is pas 16 en is met meerdere mannen gesignaleerd. Ook is ze op een bangalijst verschenen, de wildste geruchten gaan rond. Als de moeder van huis is dan komen de heren op visite. Heb dat zelf met mijn ogen geizen!
Wat te doen?

19-10-2012, 12:10


Wat dacht je van je er niet mee bemoeien?

19-10-2012, 12:11
je bent nieuw zie ik

19-10-2012, 12:11
Met je eigen zaken bemoeien, jij bent dat typetje dat glundert door het raam om vervolgens met de buren over je ontdekking te praten

Al houdt ze daar gangbangs, het is haar huis, haar lichaam, haar leven.


En toen dacht jij laat ik heel mnl hiervan op de hoogte brengen, bazzz

Kifesh buurvrouw verantwoording afleggen

19-10-2012, 12:25



Citaat door lovestory:
Met je eigen zaken bemoeien, jij bent dat typetje dat glundert door het raam om vervolgens met de buren over je ontdekking te praten

Al houdt ze daar gangbangs, het is haar huis, haar lichaam, haar leven.


En toen dacht jij laat ik heel mnl hiervan op de hoogte brengen, bazzz

Kifesh buurvrouw verantwoording afleggen
het is wel onze zuster. normaal gesproken moeten wij haar helpen
en ja het is haar leven haar lichaam je hebt wel gelijk, en de ene kant is ze wel allah sub7ana wa ta3alaa vergeten
en daarom moeten we haar juist wakker maken. ipv haar laten door gaan waar ze mee bezig is

19-10-2012, 12:27

Citaat door Bruidje-2012:
het is wel onze zuster. normaal gesproken moeten wij haar helpen
en ja het is haar leven haar lichaam je hebt wel gelijk, en de ene kant is ze wel allah sub7ana wa ta3alaa vergeten
en daarom moeten we haar juist wakker maken. ipv haar laten door gaan waar ze mee bezig is

19-10-2012, 12:36

Citaat door athsaynoee:
Ik zou het echt wel aangeven bij haar moeder, kom op ze is 16 en ze weet ik veel hoeveel mannelijk gezelschap er over de vloer komt.
Haar moeder mag wel weten wat er allemaal in haar huis gebeurt. Of weet ze dit al en doet ze er niks aan? Het isniet niks

Zouden jullie niet zoiets willen weten van jullie dochter als zi zich met zulke dingen bezig hield?
Dan ben jij wel heel vies die moeder gaat niet reageren zoals een nederlandse moeder en haar huisarest geven en klaar
die moeder gaat haar terug naar marokko sturen en ze word helemaal mishandeld als ze dat weet
en dat wil je haar allemaal aandoen?

19-10-2012, 12:39
Eng hoor,
mischien hebben die mannen wel een strafblad
en op een bangalijst kom je niet zomaar..
je moet wel wat op je kerstok hebben wil je op een bangalijst
komen.

19-10-2012, 12:40

Citaat door DontAskWhy21:
Dan ben jij wel heel vies die moeder gaat niet reageren zoals een nederlandse moeder en haar huisarest geven en klaar
die moeder gaat haar terug naar marokko sturen en ze word helemaal mishandeld als ze dat weet
en dat wil je haar allemaal aandoen?
maar ze denkt dat ze wel volwassen genoeg is om mannen in ouderlijke huis ontvangen?

19-10-2012, 12:41

Citaat door LadyMaMa:
maar ze denkt dat ze wel volwassen genoeg is om mannen in ouderlijke huis ontvangen?
Als zij daar zin in heeft

19-10-2012, 12:41

Citaat door Bruidje-2012:
het is wel onze zuster. normaal gesproken moeten wij haar helpen
en ja het is haar leven haar lichaam je hebt wel gelijk, en de ene kant is ze wel allah sub7ana wa ta3alaa vergeten
en daarom moeten we haar juist wakker maken. ipv haar laten door gaan waar ze mee bezig is

hoezo Zuster?

19-10-2012, 12:42

Citaat door DontAskWhy21:
Als zij daar zin in heeft
oke dat kan!

19-10-2012, 12:46



Citaat door athsaynoee:
Heel vies?

Hoe weet jij nou hoe die moeder gaat reageren?
Ach hou toch je mond. Ipv dit proberen tegen te gaan laat je het maar toe? Al is het jouw dochter niet hoe kan je zo reageren?
Het is een meisje van 16 met een heel leven voor zich. Als zij zo doorgaat waar zal ze dan zijn over een paar jaar?
Waarom zou haar moeder niet in kunnen grijpen als een dochter zich zo gedraagt? En als Marokko ze3ma betekent dat ze niet meer zulk losbandig gedrag gaat vertonen dan is dat miss wel beter. Tegenwoordig gebeurt dat niet meer maar goed,

Maw jij zou niet willen weten dat jouw dochter allemaal mannen bij JOUW thuis over de vloer laat komen? Wie is hier vies, wie?
Het is haar huis en zij heeft het recht om te weten wie er bij haar over de vloer komt.
omdat iedere zieke marokkaanse moeder zou zo reageren van de eerste generatie
ik zou het wel wille weten maar ik zou dan niet extreme aanpak doen daarom hoor ik het wel te weten
en wtf boeit het wat ze doet ze is 16 ze hoort te leven en vervolgens er spijt van te hebben dus wrm bemoien jullie zo ermee jaloerse krengen als ik zon buurmeisje had had ik haar allang neergestoken

19-10-2012, 12:50

Citaat door athsaynoee:
Ja en jij bent de enige die het zo aan zou pakken.
Alsjeblieft zeg, je kraamt echt onzin uit nu.

Jaloerse krengen, neergestoken. Uhm, ja ja internetgangster
Ik zou natuurlijk wel heel boos worden en haar heel goed aanpakken maar niet zo eng als mijn moeder zou hebben gedaan met riem en stokken slaan bijvoorbeeld

19-10-2012, 12:53

Citaat door DontAskWhy21:
Dan ben jij wel heel vies die moeder gaat niet reageren zoals een nederlandse moeder en haar huisarest geven en klaar
die moeder gaat haar terug naar marokko sturen en ze word helemaal mishandeld als ze dat weet
en dat wil je haar allemaal aandoen?

beter zo op die manier, dan haar laten door gaan waar ze mee bezig is,

Pagina's : [1] 2