Bekijk volle/desktop versie : De Dokters



18-10-2012, 23:42
Ik zie verschillende topics over Barbie en Michael, mijn Vette vieze vervelende verloofde, the bachelor.
Ik dacht ik open ook een topic over het nieuwe programma van de ntr de dokters
Mischien kennen jullie de Amerikaanse versie van dit programma, maar er is nu dus ook een nederlandse versie
elke maandag om 16.30 .

hieronder wat info over het programma

InformatieDe NTR presenteert vanaf 15 oktober, tien maandagen achtereen, het nieuwe programma ‘De Dokters’, gebaseerd op het succesvolle Amerikaanse CBS-format ‘The Doctors’. In elke uitzending praten artsen de kijker bij over allerlei medische onderwerpen. Aan bod komen daarbij alledaagse kwalen, de laatste medische ontwikkelingen en handige gezondheidstips.

De Dokters schromen niet uit eigen ervaring te spreken en maken daarmee tal van onderwerpen toegankelijk. Thema’s die aan bod komen zijn:
- Feiten die u nog niet weet over uw lichaam
- Enge, maar onschuldige symptomen
- Hormonen; last of lusten



Om een concreet voorbeeld te geven: wat zijn de effecten van cafeïne op je lichaam?

Maar ook: hoe herken je darmkanker?

De Dokters zijn: cardioloog Janneke Wittekoek, plastisch chirurg Thybout Moojen, huisarts Job Nievaart, gynaecoloog Bertho Nieboer, dermatoloog Jacqueline Vink, radioloog Ronald Wassenaar en gynaecoloog Alec Malmberg.

Wilt u een opname van De Dokters bijwonen en zelf een medische vraag stellen? Stuur dan een mailtje naar publiekdedokters@ntr.nl[/email] Heeft u een opmerking of een suggestie voor een onderwerp? Mail ons dan: [email]redactiededokters@ntr.nl

18-10-2012, 23:44


Handig en nuttig!

18-10-2012, 23:47

Citaat door nikita87:
Handig en nuttig!
vind ik ook.
ik weet alleen niet hoe je een link van uitzending gemist hier kan plaatsen dan kon ik de 1e uitzending hier op zetten

18-10-2012, 23:47
Is dat dat programma met dat meisje dat geen baarmoeder+vagina heeft?
Of is dat een andere.

18-10-2012, 23:48



Citaat door femme-arab:
Is dat dat programma met dat meisje dat geen baarmoeder+vagina heeft?
Of is dat een andere.
nee dat zat niet in de 1e aflevering van het programma
het programma zelf heeft een beetje een Dr OZ uitstraling

18-10-2012, 23:49

Citaat door FATIMAZOHRA85:
vind ik ook.
ik weet alleen niet hoe je een link van uitzending gemist hier kan plaatsen dan kon ik de 1e uitzending hier op zetten
ik ook niet :kweenie:

Oh er is al een 1ste uitzending geweest dus. Waar ging het over?

18-10-2012, 23:52

Citaat door nikita87:
ik ook niet :kweenie:

Oh er is al een 1ste uitzending geweest dus. Waar ging het over?
het ging over moedervlekken en huidkankaer.
het ging over de baarmoeder en de evt invloed op de grootte van het kindje en de oorzaken daarvan.
en over groeistoornissen bij kinderen

18-10-2012, 23:58

Citaat door FATIMAZOHRA85:
het ging over moedervlekken en huidkankaer.
het ging over de baarmoeder en de evt invloed op de grootte van het kindje en de oorzaken daarvan.
en over groeistoornissen bij kinderen
oh oke, thanks.

Wel heel nuttig zo'n programma. Dr Oz, legt in zijn programma ook dingen uit waarvan je denkt, huh da wist ik echt niet van het menselijke lichaam.

20-10-2012, 21:05

Citaat door FATIMAZOHRA85:
vind ik ook.
ik weet alleen niet hoe je een link van uitzending gemist hier kan plaatsen dan kon ik de 1e uitzending hier op zetten
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1296437

20-10-2012, 21:42

Citaat door dutchSaliha:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1296437
barakhaloufiek

20-10-2012, 21:50

Citaat door FATIMAZOHRA85:
barakhaloufiek
Wa feeki.. K ga m morgen zien in sha'Allaah, t leek me niet zo leuk maar hoe jij er over praat toch wel

20-10-2012, 22:47

Citaat door Woestijnroos:
Lijkt me een leuk programma!
het is vooral een informatief programma, de artsen die er zitten zijn best irritant
ze hebben zeg maar vage artsen humor ik denk bij mezelf ja is safie je bent niet grappig ga nou maar door met de show