Bekijk volle/desktop versie : Zoon van buren.



18-10-2012, 19:09
Ik vind het helemaal niet erg, dat ie door het huis rent en speelt, maar wejow dat gestamp daar wordt ik doodziek van. Ik wil geen zeikwijf zijn en ik heb zelf ook 2 kindjes, maar schreeuwen en stampen dat hoort toch niet in de avond?

Mijn kinderen rennen ook en spelen zelf ook, maar gestamp en geschreeuw dat gebeurd dus echt niet. Ik heb nu al 2 keer aangegeven, dat mijn kinderen wakker worden van dat gestamp en geschreeuw en die buurvrouw deert het totaal niet. Die man van haar is nog wel aardig, maar ik merk dat die vrouw van hem de broek aan heeft in huis.

Wat zouden jullie doen in deze situatie, want mijn kinderen lijden hier ook onder.

18-10-2012, 19:37


Ik zou haar ff op de Marokkaanse manier aanpakken als ze niet luistert

18-10-2012, 19:42
Geef hem deze cadeau


18-10-2012, 19:47
tip 1. Altijd beleefd blijven
En probeer nogmaals een gesprek met ze aan te gaan

succes

18-10-2012, 19:49



Citaat door haagenaartje:
Ik zou haar ff op de Marokkaanse manier aanpakken als ze niet luistert
Hoe doen wij dat dan?

18-10-2012, 19:50
Laat hints vallen
Spreek ze aan: Hey horen jullie ook zoveel gestamp in de avond? Heel vervelend joh..

Als ze makkelijk in de omgang zijn, gewoon direct erop aanspreken.

18-10-2012, 19:51

Citaat door mele3youn:
Hoe doen wij dat dan?
10x zo hard terug doen nodig al je nichtjes en neefjes uit en laat ze springen schreeuwen alles believe me werkt en doe dit dan een weekend of 2 en begin smorgends vroeg want is ze3ma weekend uitslapen dus niet als de kids om 8 uur beginnen te springen

18-10-2012, 19:52

Citaat door haagenaartje:
10x zo hard terug doen nodig al je nichtjes en neefjes uit en laat ze springen schreeuwen alles believe me werkt en doe dit dan een weekend of 2 en begin smorgends vroeg want is ze3ma weekend uitslapen dus niet als de kids om 8 uur beginnen te springen
Dit is als de kids het onderling gaan oplossen, maar volwassen mensen??

De buren zijn erg belangrijk voor ons moslims, vergeet niet wat de profeet saws over de buren zei. Hou je relatie goed met ze. Het laatste wat je wil is ruzie met je buren. Allah yehfed.

18-10-2012, 19:54
Politie bellen

18-10-2012, 20:00

Citaat door MamaVanM:
Dit is als de kids het onderling gaan oplossen, maar volwassen mensen??

De buren zijn erg belangrijk voor ons moslims, vergeet niet wat de profeet saws over de buren zei. Hou je relatie goed met ze. Het laatste wat je wil is ruzie met je buren. Allah yehfed.
jaa maar sorry als je zulke buren hebt en je kinderen lijden eronder sorry dan zou ik ver gaan om ze hun smoel te laten houden

18-10-2012, 20:06

Citaat door haagenaartje:
jaa maar sorry als je zulke buren hebt en je kinderen lijden eronder sorry dan zou ik ver gaan om ze hun smoel te laten houden
Geduld meid, dat is hoe wij moslims het oplossen .
Eerst een fatsoenlijk praatje met de buren houden, helpt het niet dan zal Allah inshallah een weg maken naar een oplossing. We vergeten soms dat we zwakke schepsels zijn. Dat Allah alles bepaalt. Hij test ons, hij beschermt ons en hij komt met een oplossing. Khair inshallah

18-10-2012, 20:08

Citaat door MamaVanM:
Geduld meid, dat is hoe wij moslims het oplossen .
Eerst een fatsoenlijk praatje met de buren houden, helpt het niet dan zal Allah inshallah een weg maken naar een oplossing. We vergeten soms dat we zwakke schepsels zijn. Dat Allah alles bepaalt. Hij test ons, hij beschermt ons en hij komt met een oplossing. Khair inshallah
Ik begrijp wat je bedoelt heb soort gelijk probleem gehad heb geen kinderen ofzo maar met mijn ouders de kinderen dachten letterlijk is speeltuin heb haar en der man misschien wel 20 x aangesproken maar nee hiep niet toen heb ik lekker al me neefjes en nichtjes uitgenodigd voor een slaapparty sindsdien zijn ze lekker rustig de buren

18-10-2012, 20:36



Citaat door verhaalmaakster:
Politie bellen
Politie bellen gaat juist tegen je werken. Bij elk scheetje gaan zij ook de politie bellen. Nou, daar heb ik geen zin in.