Bekijk volle/desktop versie : Importmannen



Pagina's : [1] 2 3

18-10-2012, 15:50
HOE KOMT HET TOCH DAT HET OVERGROTE DEEL VERROT IS?
BUURMEISJE LOOPT BIJ DE PSYCHATER DOOR HAAR VERROTTE MAN DIE HET VERTIKT OM ZICH ALS GETROUWDE MAN TE GEDRAGEN. EEN ENKELTJE MAROC ZAL ZE GOEDDOEN!

18-10-2012, 16:04


Niet iedereen is hetzelfde, mijn man is ook van Marokko, heeft hamdolilah een zeer goeie baan hier kent de taal en is hier nog maar 6 maanden

18-10-2012, 16:58
en dat allemaal in 6 maanden ,knap gedaan

18-10-2012, 17:01

Citaat door ikgeloofhetniet:
HOE KOMT HET TOCH DAT HET OVERGROTE DEEL VERROT IS?
BUURMEISJE LOOPT BIJ DE PSYCHATER DOOR HAAR VERROTTE MAN DIE HET VERTIKT OM ZICH ALS GETROUWDE MAN TE GEDRAGEN. EEN ENKELTJE MAROC ZAL ZE GOEDDOEN!


Onzintopic, genoeg voorbeelden van mannen die hier geboren en getogen zijn en levens van vrouwen verwoesten.


Citaat door Suikerklontje91:
Niet iedereen is hetzelfde, mijn man is ook van Marokko, heeft hamdolilah een zeer goeie baan hier kent de taal en is hier nog maar 6 maanden
Zat hij bij Maxima in de klas?

18-10-2012, 17:07



Citaat door amira33:
en dat allemaal in 6 maanden ,knap gedaan
Hamdolilah lieverd, hij heeft gestudeerd in Marokko en zijn diploma werd hier herkend dus is hij zo gegroeid elhamdolilah hij heeft eenz eer goeie baan dat zelf sommige die hier zijn geboren niet hebben ( bij wijze van spreken ) ben Allah swt dankbaar

18-10-2012, 17:08

Citaat door Jules:
Onzintopic, genoeg voorbeelden van mannen die hier geboren en getogen zijn en levens van vrouwen verwoesten.



Zat hij bij Maxima in de klas?
Maxima???

18-10-2012, 17:12

Citaat door Suikerklontje91:
Maxima???
Ja, zelfs Maxima heeft er langer dan 6 maanden over gedaan om de taal te leren. Ik denk dat jij flink overdrijft. De taal machtig zijn in 6 maanden is onmogelijk.

18-10-2012, 17:17

Citaat door Normatief:
jules, zat hij bij maxima in de klas.

18-10-2012, 17:28
Je hebt geen Nederlands nodig, om een goede baan te hebben.
Waar ik werk is Engels de voortaal.

18-10-2012, 17:36

Citaat door Jules:
Ja, zelfs Maxima heeft er langer dan 6 maanden over gedaan om de taal te leren. Ik denk dat jij flink overdrijft. De taal machtig zijn in 6 maanden is onmogelijk.
Denk wat je wilt hihi

18-10-2012, 17:37

Citaat door Miyasa:
Je hebt geen Nederlands nodig, om een goede baan te hebben.
Waar ik werk is Engels de voortaal.
België wel

18-10-2012, 17:42

Citaat door Suikerklontje91:
Denk wat je wilt hihi
Jij bent gewoon fantastisch

18-10-2012, 17:43



Citaat door Jules:
Ja, zelfs Maxima heeft er langer dan 6 maanden over gedaan om de taal te leren. Ik denk dat jij flink overdrijft. De taal machtig zijn in 6 maanden is onmogelijk.

Ik had een klasgenoot, die schreef een technisch verslag na 1 jaar taal leren, hij leverde het in (zaten nog veel fouten in maar goed) de docent zei je moet zo nu en dan je verslagen laten nakijken door docente huppelepup (vrouwtje die Nederlandse les geeft en andere onzin vakken om de studiegids mee te vullen), de student zei van ja je hebt gelijk ik ben hier nog maar 1 jaar en zal mn best doen. De docnt schrok zich rot en zei letterlijk dit: wat 1 jaar ?? Nou xxxxx Je hebt een uitstekend verslag geschreven, en je mag ze voortaan gewoon zo inleveren. Die jongen kan gewoon na 1 jaar een discussie voeren en spreekt het soms beter dan die junkies die hier zijn geboren en getogen

18-10-2012, 17:48

Citaat door Suikerklontje91:
Niet iedereen is hetzelfde, mijn man is ook van Marokko, heeft hamdolilah een zeer goeie baan hier kent de taal en is hier nog maar 6 maanden
Masha Allah.

Heel goed van hem. Mijn complimenten.
Jou man wilt zich aanpassen en kiest voor de volle 100%.
Als je iets wilt bereiken moet je ervoor gaan. En dat deed hij

18-10-2012, 17:57

Citaat door AbouRfissa:

Ik had een klasgenoot, die schreef een technisch verslag na 1 jaar taal leren, hij leverde het in (zaten nog veel fouten in maar goed) de docent zei je moet zo nu en dan je verslagen laten nakijken door docente huppelepup (vrouwtje die Nederlandse les geeft en andere onzin vakken om de studiegids mee te vullen), de student zei van ja je hebt gelijk ik ben hier nog maar 1 jaar en zal mn best doen.[B] De docnt schrok zich rot en zei letterlijk dit: wat 1 jaar ?? Nou xxxxx Je hebt een uitstekend verslag geschreven, en je mag ze voortaan gewoon zo inleveren. Die jongen kan gewoon na 1 jaar een discussie voeren en spreekt het soms beter dan die junkies die hier zijn geboren en getogen [/B]
Dat is dan een enorme uitzondering zoals de reactie van jouw docent terecht laat zien, Nederlands is een moeilijke en onlogische taal voor Marokkanen en er zullen er maar heel weinig zijn die de taal binnen een paar jaar goed spreken en begrijpen laat staan binnen een jaar of zelfs een half jaar, dat laatste geloof ik niet. Je moet dan wel een enorme talenknobbel hebben en het onderwijs in Marokko is gewoon heel erg goed (wat in zijn voordeel werkt), ze leren je daar namelijk al vanaf kinds af aan om uit het hoofd te leren, in NL zal zelfs een leraar alles voorlezen of notities voor zich moeten houden omdat we niet getraind worden uit het hoofd te leren.

Ik heb zelf ook heel snel Nederlands geleerd, ik woonde 2 jaar jaar in NL en lag op hetzelfde niveau qua taal als mijn Nederlandse klasgenoten en had een hoger leesniveau dan de rest, ik ging van avi2 naar avi8 , maar ik was toen een kind en kinderen leren over het algemeen heel snel.

Ik kende trouwens een jongen die met zijn ouders terug is gekomen naar Amsterdam, hij was een jaar of 25 en kwam terug toen hij 19 was en hij spreekt nog steeds amper Nederlands. Wie niet wilt leren zal niet leren.

Pagina's : [1] 2 3