Bekijk volle/desktop versie : Pas getrouwd stel zoekt huis in de omgeving van Amsterdam



18-10-2012, 15:04
Salaam

Ik ben nu net een paar maandjes getrouwd, we hebben tot nu toe bij mijn moeder thuis gewoond.

Omdat het via reageren op woningnet maar niet wil opschieten doe ik een beroep op jullie, mijn vrouw en ik werken allebei. We kunnen tot 750 per maand gaan.

Liefst een huis in de buurt van Amsterdam.

Groetjes

18-10-2012, 16:04


tot 750 zit je al in de vrije sector

http://www.ymere.nl/ymere/index.asp?id=2246&actie=zr&huur=1&koop=0&bouwtype= 0&plaats=64&kamers=0&objecttype=7&woonoppervlak=0& prijs=0&balkon=0&tuin=0&serre=0

Genoeg woningen te vinden in amsterdam en omgeving

18-10-2012, 16:08
Inkomenseis haal ik niet alleen met salaris van mijn vrouw, ik ben zelfstandig ondernemer maar declareer maar 10%. Toch bedankt voor de tip als ik vrije sector wou huren hoefde ik geen oproep hier te plaatsen bro.

19-10-2012, 07:54

Citaat door HuisNodig:
Salaam

Ik ben nu net een paar maandjes getrouwd, we hebben tot nu toe bij mijn moeder thuis gewoond.

Omdat het via reageren op woningnet maar niet wil opschieten doe ik een beroep op jullie, mijn vrouw en ik werken allebei. We kunnen tot 750 per maand gaan.

Liefst een huis in de buurt van Amsterdam.

Groetjes
Dit probleem hebben wij dus ook! .. wij zijn 2 jaar getrouwd en leven wonen bij mijn moeder thuis. Woningnet is een ramp !

Wij zoeken ook graag een woning in amsterdam