Bekijk volle/desktop versie : Stel je eens voor...



17-10-2012, 15:53

17-10-2012, 15:56


dat idee alleen al,
ik zou dan heel hard aan mijn geloof werken.

17-10-2012, 15:58

Citaat door Gordijn20:
dat idee alleen al,
ik zou dan heel hard aan mijn geloof werken.
Goed van je
Ik denk dat we daar meer over na moeten denken..

17-10-2012, 16:02
Mijn ouders voor alles vergefennis vragen en echt KEI hard huilen,omdat ik niet voldoende doe voor mijn geloof. Want als hij me NU zou komen halen, dan ben ik TE LAAT!

17-10-2012, 16:04


Als hij me al komt halen dan is het dus al te laat toch om nog wat aan je dien te doen? Dus moraal van het verhaal we meoten leven alsof het onze laatste dag is.
Moeshkiela is dat ik zelfs bejaarden zie leven alsof ze nog maar op de helft van hun leven zitten. Allahjehdie ma glaq.

17-10-2012, 16:11

Citaat door Maghrebiaa_:
Mijn ouders voor alles vergefennis vragen en echt KEI hard huilen,omdat ik niet voldoende doe voor mijn geloof. Want als hij me NU zou komen halen, dan ben ik TE LAAT!



Citaat door juno:
Als hij me al komt halen dan is het dus al te laat toch om nog wat aan je dien te doen? Dus moraal van het verhaal we meoten leven alsof het onze laatste dag is.
Moeshkiela is dat ik zelfs bejaarden zie leven alsof ze nog maar op de helft van hun leven zitten. Allahjehdie ma glaq.
Het moraal van mijn topic is om mijn zusters even wakker te schudden.
Als malak el mawt ons NU komt halen, dan ben je te laat! Maar als je er NU nog over na kunt denken zou het zo maar kunnen zijn dat je toch bewuster met je leven om gaat inschAllaah.

Ik zie ook zoveel mensen die denken dat ze nog jaren te gaan hebben. maar soub7anAllaah het kan zomaar over zijn.

Allah ihdiena