Bekijk volle/desktop versie : wvdmv skanks help mij even: Ik word constant beledigd door een persoon



17-10-2012, 14:44
En ik ben er helemaal klaar mee!!!


Deze man noemt mij altijd: GOEIE
En dit komt van: goeie allochtoon.

Ooit had ie mij aan iemand voorgesteld en die persoon vroeg waar ik vandaan kom, waarop die kennis van mij zei: zij is een GOEIE allochtoon.
Haha hihi haha

Nou anyway, sindsdien noemt hij mij altijd GOEIE!!!!!! En dan roept hij ook: eeej GOEEEIE!!!!!!!!!!!!
Hij is zelf een halve pinda en noemde hem een keer EEEEJ BRUINE!!!!!!!!!!
Hopend dat hij het zou begrijpen dat het best beledigend is wat ie zegt..

Nou meneer begreep het niet, nu.. mijn nieuwe tactiek is: hem negeren.
Helaas.. hoe meer ik hem negeer hoe harder hij schreeuwt en opvallend GOEIE roept.


Nu ken ik mezelf.. en zal er een moment komen dat ik zo mega uit mijn slof ga schieten en dat iedereen dan mij aanstaart van: wat is haar probleem, nou dat moment wil ik voorkomen!
Ik zie hem wekelijks 3 a 4 keer!


Jullie skanks zijn goed in dit soort dingen.. hoe kan ik zijn mond voor eens en altijd snoeren?
Zonder mezelf voor schut te zetten?

17-10-2012, 14:49


Dit is echt grappig jij vraag advies van de marokkaanse vrouw

17-10-2012, 14:52
Je moet hem gewoon strak aankijjken en op een hele monotone toon zeggen: Luister, zo wil ik niet aangesproken worden En ik blijf niet waarschuwen..

17-10-2012, 14:52
Ja, ik dacht schijt ik negeer hem.. nee hij wordt alleen maar erger!

17-10-2012, 14:55


ga aub een leven zoeken
hopeloos mens.

doei goeie

17-10-2012, 14:55
Zo moeilijk is het toch niet. Je zegt gewoon tegen hem: ik vind het erg vervelend dat je mij goeie noemt. Ik heet Surfer en wil graag dat je mij gewoon Surfer noemt. En wacht zijn reactie af.

17-10-2012, 14:57

Citaat door noona:
Je moet hem gewoon strak aankijjken en op een hele monotone toon zeggen: Luister, zo wil ik niet aangesproken worden En ik blijf niet waarschuwen..
jah dan maar zo..

maar ja, kans is groot dat ie gewoon doorgaat

17-10-2012, 14:58

Citaat door JETLI:
Zo moeilijk is het toch niet. Je zegt gewoon tegen hem: ik vind het erg vervelend dat je mij goeie noemt. Ik heet Surfer en wil graag dat je mij gewoon Surfer noemt. En wacht zijn reactie af.
nou ik dacht dat negeren ook wel zou werken

17-10-2012, 14:58

Citaat door Surfster:
jah dan maar zo..

maar ja, kans is groot dat ie gewoon doorgaat
Zeggen dat je er anders melding van maakt, zoiets wordt niet getolereerd op de werkvloer als het goed is

17-10-2012, 15:09
mijn man die is ook halve pinda, maar ik denk niet dat hij 't is, zo'n laag niveau heeft ie niet....hoop ik.
Hij zegt Goeie, dan zeg jij Slechte.......of gewoon zeggen dat je ook nog een naam hebt. Of gewoon pinda zeggen.

17-10-2012, 15:12
Bestel 8 kilo cement en laat
dat voor zijn huis storten.
voor de deuropening welteverstaan.