Bekijk volle/desktop versie : Activist van de 20 Februari uit Beni Bouyach veroordeeld tot 12 jaar gevangenisstraf.



16-10-2012, 20:23
http://www.demainonline.com/2012/10/16/un-jeune-militant-du-m20f-condamne-a-12-ans-de-prison/

16-10-2012, 20:25


12 jaar voor aan het deelnemen aan vreedzame protesten voor democratie...


16-10-2012, 20:49

Citaat door Mister1979:
12 jaar voor aan het deelnemen aan vreedzame protesten voor democratie...

vreedzaam ? lieg je tegen ons of tegen jezelf ? ik kom uit bni bouyach en was daar destijds . het was alles behalve vreedzaam . zoveel gezinnen hebben geen inkomsten meer omdat kanibalen alles hebben platgebrand en vernield. liever de regering de macht dan het volk . als het volk het voor het zeggen zou hebben , zouden wij marokko niet meer in komen voordat we onze portomonee , auto incl baggage bij de grens afstaan . zij weten niet wat vreedzaam domonstreren betekend . de 1 is winkels aan het platbranden in bni bouyach en de ander probeert een bank te wafa bank te bestelen . hard sraffen die handel

16-10-2012, 20:57

Citaat door bruidske:
vreedzaam ? lieg je tegen ons of tegen jezelf ? ik kom uit bni bouyach en was daar destijds . het was alles behalve vreedzaam . zoveel gezinnen hebben geen inkomsten meer omdat kanibalen alles hebben platgebrand en vernield. liever de regering de macht dan het volk . als het volk het voor het zeggen zou hebben , zouden wij marokko niet meer in komen voordat we onze portomonee , auto incl baggage bij de grens afstaan . zij weten niet wat vreedzaam domonstreren betekend . de 1 is winkels aan het platbranden in bni bouyach en de ander probeert een bank te wafa bank te bestelen . hard sraffen die handel
Heb je de desbetreffende persoon zelf gezien tijdens de betogingen en of hij iets illegaals uithaalde? Zo niet, dan moet je geen commentaar geven die nergens op slaat.

16-10-2012, 21:26



Citaat door Arifi81:
Heb je de desbetreffende persoon zelf gezien tijdens de betogingen en of hij iets illegaals uithaalde? Zo niet, dan moet je geen commentaar geven die nergens op slaat.
als je mijn reactie goed leest dan begrijp je t . ik heb het niet over DE persoon , maar over die demonstratie die vreedzaam word genoemd .

16-10-2012, 21:42
De demonstraties die ik gezien heb in Arif zijn allen vreedzaam geweest in beginsel. Pas nadat er geweld werd toegepast door de "ordetroepen" is er een chaos ontstaan. En in die chaos zijn er makhzen-aanhangers ingezet om gebouwen te slopen zodat deze demonstraties als niet-vreedzaam zouden worden betiteld. Dat is wat ik heb gezien en begrepen. En dat was niet alleen in Aith Bu3ayach maar ook in andere delen van Arif, zoals Taza destijds.

16-10-2012, 21:52

Citaat door Arifi81:
De demonstraties die ik gezien heb in Arif zijn allen vreedzaam geweest in beginsel. Pas nadat er geweld werd toegepast door de "ordetroepen" is er een chaos ontstaan. En in die chaos zijn er makhzen-aanhangers ingezet om gebouwen te slopen zodat deze demonstraties als niet-vreedzaam zouden worden betiteld. Dat is wat ik heb gezien en begrepen. En dat was niet alleen in Aith Bu3ayach maar ook in andere delen van Arif, zoals Taza destijds.
nee . dat heb je helemaal verkeerd . ik kom zelf uit bni bouyach mijn ouders familie etc wonen daar nog steeds. ik was daar toen voor 3 maanden . dus heb echt alles meegemaakt. er gaan zoo veel geruchten over magzen enzo . maar het is echt het volk zelf . vaak moest ik naar huis rennen omdat halverwege mijn rit geweld begon . het begint met tegen een auto trappen door 2 personen en binnen no time is die groep zo groot dat ze de auto ernaast nemen en ze nemen alles wat in de buurt is . was zeer eng . ik ging ook niet meer naar buiten.
teza enzo kan je wel gelijk hebben . ik weet niet wat daar gebeurt is . heb daar geen mening over