Bekijk volle/desktop versie : Ik vroeg mij af en het viel mij ineens op, zeker...



Pagina's : [1] 2 3 4

16-10-2012, 12:49
..na een citaat van ff serieus.

Het huwelijk, heb gemerkt dat de bruidjes (niet allemaal uiteraard) niet bidden. Jullie vragen zich zeker af, hoe weet zij dat?? Tjaa die gelnagels, nagellak verraden het.

Gekste van allemaal is, is na het feestje, volgende dagen hebben ze 't nog steeds op hun vingertjes....

Kan toch niet.... Veel kan niet, maar toch niet het gebed verwaarlozen.

16-10-2012, 12:51


jij bent speciaal?

16-10-2012, 12:52

Citaat door __Esmaatje__:
Het viel mij nu gewoon ineens op.....

16-10-2012, 12:52

Citaat door OohVader_:
jij bent speciaal?
Nee, verre van. Het viel mij nu gewoon ineens op.

16-10-2012, 12:54



Citaat door justmimz:
Nee, verre van. Het viel mij nu gewoon ineens op.
toch een beetje voorbarig om te zeggen dat meiden met kruidvat-nagels hun gebed verwaarlozen, ya dig?

16-10-2012, 12:55
Jaaa ik zie dat ook altijd. Henna op de nagels mag maar gelnagels of nagellak mag absoluut niet. Of je kan 4 dagen je wodoe ophouden

16-10-2012, 12:56

Citaat door OohVader_:
toch een beetje voorbarig om te zeggen dat meiden met kruidvat-nagels hun gebed verwaarlozen, ya dig?
Gedurende hun huwelijkfeest en nadien ( picture's).... Zoals ik al zei niet allemaal....

Het viel mij gewoon nu op en zeker na een citaat van ff serieus.

16-10-2012, 12:57

Citaat door justmimz:
Gedurende hun huwelijkfeest en nadien ( picture's).... Zoals ik al zei niet allemaal....

Het viel mij gewoon nu op en zeker na een citaat van ff serieus.
ok ok , don't get mad

just asking

16-10-2012, 12:57

Citaat door _Chapina:
Jaaa ik zie dat ook altijd. Henna op de nagels mag maar gelnagels of nagellak mag absoluut niet. Of je kan 4 dagen je wodoe ophouden

Het heeft een mooie effect, vooral op de foto's, maar had 't meer niet bidden tijdens en na het huwelijk....

Jah, ik weet dan is de woedoe niet geldig als je iets op je nagels hebt.

16-10-2012, 12:59

Citaat door OohVader_:
ok ok , don't get mad

just asking

Ben 't ook niet; waarom zou ik.

i know that.

Ik weet wij zijn niet perfect, wij zondigen dag in en uit, bewust en onbewust, maar het gebed is allerbelangrijkste.

16-10-2012, 12:59
ach ja wat is islam nu als je gaat trouwen..vrouwen vergeten hun salaat omdat ze hele dag het liefst opgemaakt willen worden in dat hokje..

16-10-2012, 13:00
Heb het ooit bij een lezing gevraagd want ik hoorde dat nagellak wél mocht als je het op zette nadat je woedoe had verricht. Het is niet de bedoeling dat je opvalt, dus die papagaaie kleuren mogen sowieso niet. Maar er werd verteld dat je het moest zien als een glas die je omgekeerd op tafel zet, eerst maak je de tafel schoon en daarna leg je dus dat glas ondersteboven neer.

Al eet je een week aan die tafel, dat plekje onder die glas zal schoon blijven, want je hebt het schoongemaakt voordat je dat glas daar had neergezet en er komt geen vuil tussen.

16-10-2012, 13:00


Nu ga je vast en zeker bestempeld worden als schijnheilige terwijl je slechts de vinger legt op 1 van de zere plekken binnen de moslim gemeenschap.

16-10-2012, 13:01

Citaat door gewoonmoi:
ach ja wat is islam nu als je gaat trouwen..vrouwen vergeten hun salaat omdat ze hele dag het liefst opgemaakt willen worden in dat hokje..
Zoals ff serieus zei: die dag is alles toegestaan (sarcastische)

Dit is voor ons, om niet 'tzelfde foutje te maken.

16-10-2012, 13:02

Citaat door gewoonmoi:
ach ja wat is islam nu als je gaat trouwen..vrouwen vergeten hun salaat omdat ze hele dag het liefst opgemaakt willen worden in dat hokje..
+1001 voor jou!
Moge Allah je zegenen.

Pagina's : [1] 2 3 4