Bekijk volle/desktop versie : Niqaab in de 'action'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

15-10-2012, 21:10
Assalaam aleykum,

Na het gedoe ruim 2 jaar geleden bij de huisartsenpost dacht ik mijn portie wel te hebben gehad, maar die ezels willen maar niet leren. Ben momenteel voor een paar dagen in NL en wilde wat dingetjes halen bij de action. Tijdens het winkelen was me al opgevallen dat ik meer scheve blikken kreeg dan andere dagen maar trok me er niets van aan. Tot de manager van de action me kwam vertellen dat hetgeen ik droeg bij wet verboden is. Ik liet hem weten dat hij de wetboeken er maar nog eens op moest na slaan want die ezel kent zn eigen wetboek niet eens. Na wat opmerkingen over en weer kwam het erop neer dat hij wilde dat ik mijn sluier af moest doen, anders zou hij de politie bellen. Ik heb hem natuurlijk succes gewenst bij het bellen en hoopte hen eigenlijk zelf nog te kunnen spreken. Jammer genoeg had ik haast dus zo ver is het niet gekomen.

Ik wil eigenlijk morgen terug gaan, zien wat er dan gaat gebeuren en bij herhaling een officiele klacht indienen. Aan de andere kant denk ik, ik woon hier niet en heb hier geen tijd voor. Toch wil ik graag proberen te voorkomen dat mijn zusters dit mee maken.

Kortom, action sucks.

15-10-2012, 21:12


Wa alleikoem salaam,

Wat vervelend! Ik heb daar nooit problemen alhamdoelilaah. Vind je het veranderd in Nederland de laatste tijd?

15-10-2012, 21:13
ik zou er om eerlijk gezegd niet te zwaar aan tillen. zoals je zelf zegt kent die mongool zijn eigen wetten niet eens want het is inderdaad niet verboden. dus hoe hij heeft gehandeld is eerder uitzondering dan een regel. je kan een officiële klacht indienen omdat hij gewoon debiel handelde.

15-10-2012, 21:15
jeetje die hele poppenkast alleen omdat je nikaab draagt?

15-10-2012, 21:19



Citaat door dutchSaliha:
Wa alleikoem salaam,

Wat vervelend! Ik heb daar nooit problemen alhamdoelilaah. Vind je het veranderd in Nederland de laatste tijd?
Ik kwam daar wekelijks, nooit iets mee gemaakt. Nee niet zozeer, mensen zeggen minder maar als ze iets zeggen is het wel heel grof meteen. Ook hoor ik heel vaak dat het verboden is.

15-10-2012, 21:21
Gewoon een klacht indienen over die vent.

15-10-2012, 21:22
Wat een achterlijke randdebiel!

15-10-2012, 21:22
Wa alaykoum salaam,

Puur om die gast aan te pakken zou ik wel terug gaan en kijken wat er dan gebeurd.

15-10-2012, 21:23
Ezel? Heb je hem dat nou echt recht in het gezicht gezegd? Petje af.

15-10-2012, 21:27
Hey niqaab dragende dames, hebben jullie de topic ook gelezen van paar dagen terug..
ze willen dus de niqaab gaan verbieden.. en een carnaval winkel die wilt dus de niqaab gaan verkopen voorde moslima's want zei vinden dat je hier in niet gedcrimineerd mag worden...En men gewoon moet kunnen dragen wat die wilt..
Omdat een carnavals outfit wel mag.. en je dan wel mag dragen wat je wilt.. willen zei zode overheid dwarsbomen..
Omdat e bij hun dus een carnavals outfit koopt.. mag je die dus gewoon dragen..
mohiem zo iets was het dus..
misschien heeft iemand een link naar de topic?

15-10-2012, 21:32
Ik zou morgen ook terug gaan en een uur in die winkel spenderen..
Wat een debielen bestaan er ook

15-10-2012, 21:32
Dan moet je zeggen, in de islam is het ook verboden om de sluier af te doen. Dat is mijn wet.

15-10-2012, 21:32



Citaat door Nounousa:
Ik kwam daar wekelijks, nooit iets mee gemaakt. Nee niet zozeer, mensen zeggen minder maar als ze iets zeggen is het wel heel grof meteen. Ook hoor ik heel vaak dat het verboden is.
ja dat komt toch omdat het voorstel wel bij het parlement ligt? maar het is toch nog niet officieel bekrachtigd??

15-10-2012, 21:36
Niet teruggaan, laat het zoals het is.
Het is zijn winkel, dus ook zijn regels.
Laat het gaan, geen onrust veroorzaken.

15-10-2012, 21:38
ja meid je hebt geijk kom morgen in actie bij de action en laat hem een poepie ruiken. het beste zou zijn als je een advocaat had en hem mee kon nemen om daar te winkellen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20