Bekijk volle/desktop versie : illies



Pagina's : [1] 2 3

15-10-2012, 17:05
Dit wordt hier zo vaak gebruikt. Echt jammer dat sommige leden onze broeders zo noemen. Het zijn ook maar mensen.

15-10-2012, 17:11


@sneeuwShirley heb jij hier wat op te zeggen of niet?



en nog een paar andere leden. Waarom noemen jullie onze broeders illies?

15-10-2012, 17:12
ik vind het enorm onrespectvol!!
Alsof zij beter zijn dan hun?!

15-10-2012, 17:13
Inderdaad, snap het niet.
Die mensen wonen toch gewoon in hun eigen land.
Diegene die illies zeggen tegen mensen in marokko, zouden eerder naar zichzelf moeten kijken, in europa worden ze aanzien als allochtoon en in marokko als toerist!

15-10-2012, 17:16


Het kan enkel een illegaal zijn als hij in Nederland woont zonder geldige documenten.
Als men in marokko woont is er geen sprake van illegaal zijn,want hoe kun je illie zijn in je eigen land?

15-10-2012, 17:28

Citaat door OemGadouzj:
Het kan enkel een illegaal zijn als hij in Nederland woont zonder geldige documenten.
Als men in marokko woont is er geen sprake van illegaal zijn,want hoe kun je illie zijn in je eigen land?
doe normaal, het blijven hele irritante mannetjes.

15-10-2012, 17:31

Citaat door Karima_X:
doe normaal, het blijven hele irritante mannetjes.
Maar wrm scheer jij iedereen over dezelfde kam?
De beste vriend van mijn man is een schoonheid van een man!
Echt uiterlijk én innerlijk, enkel heeft hij geen geldige verblijfsdocumenten.
Maakt hem dat minder dan een andere reguliere jongeman?

15-10-2012, 17:31
misplaatste hoogmoed. van sommige uitkeringtrekkers en fietsendieven.

15-10-2012, 17:32
is het geen koosnaampje?

15-10-2012, 17:33
Ja, ik vind het ook niet netjes!

15-10-2012, 17:35

Citaat door Karima_X:
doe normaal, het blijven hele irritante mannetjes.
Wie heeft het over hun gedrag? Dus elke marokkaan uit marokko is irritant?

15-10-2012, 17:40
Het is sowieso al raar dat een mens illigaal wordt genoemd. We zijn allemaal legaal op de wereld.

15-10-2012, 17:42


Eerlijk is eerlijk mensen in marokko hebben betere educatie dan van hier goed opgeleid en hamdulilah aan hun geloof houden dat hebben ze hier weinigg oh ja en zijn knapper dan van hier .
Mijn man is ook niet zo lang in nederland die heeft hier hooggestudeertt zoals binnen en buiten echt mooi goed verzorgd hamdulilah doet zijn gebed op tijd ook op zijn werk en is ook daarnaast horeca diploma gehaald en is chefkok hij is nou 8 jaar in nl ik ken hem nou 6 jaar en 5 jaar getrouwd en zo gelukkig getrouwd en krijg mijn recht en hij is zoo lief altijd mij gewaardeerd en geresperteerd nooit uitgescholden tijdens ruzie hij loop liever weg dan dat we het erger maken en hamdulilah krijg echt van alles wat ik nodig hebt meestal koopt hij het voor me als hij het ziet wat ik nodig hebt hamdulilah heb echt niets te klagen.

15-10-2012, 17:45
Illie billiessssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!




Tip; begin een campagne tegen het woordje "illie"!

15-10-2012, 17:47
Grappigste mijn hartsvriendin gaat ook met mij schoonbroer die is ook zooo schat van een schoonbroer en ik heb 1 in amerika die is zoooo lief eerrlijk heel dat gezin zijn zooo zorgzaam en lieve mensen het zijn ibekoyen uit alhoceima echt lieve mensen.

Pagina's : [1] 2 3