Bekijk volle/desktop versie : Gaddafi: Amerika hing Saddam, en jullie zijn het volgende...



15-10-2012, 16:15
[video=youtube;VZZvPlGCt_8]http://www.youtube.com/watch?v=VZZvPlGCt_8&feature=g-vrec[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=VZZvPlGCt_8&feature=g-vrec

15-10-2012, 16:25


Hij had het niet tegen de Libiers die hij meer dan 40 jaar op de meest afschuwelijke en smerige wijze heeft onderdrukt, nee hij had tegen zijn beestachtige maatjes.

15-10-2012, 16:27

Citaat door 25_25:
Hij had het niet tegen de Libiers die hij meer dan 40 jaar op de meest afschuwelijke en smerige wijze heeft onderdrukt, nee hij had tegen zijn beestachtige maatjes.
dat wel, maar hier zit wel een kern van waarheid in !

15-10-2012, 16:33

Citaat door koekkiemonster:
dat wel, maar hier zit wel een kern van waarheid in !
Amerika weet heel goed hoe bevolkingen van de desbetreffende landen over hun door de strot gedwongen leiders denken. En ze maken daar goed gebruik van, ooit wel eens van verdeel en heers gehoord.

Maar de vraag is, waarom ging Khaddafi en zijn maatjes dood leuk door met moorden en gruwelijk onderdrukken van burgers??????????

15-10-2012, 16:38



Citaat door 25_25:
Amerika weet heel goed hoe bevolkingen van de desbetreffende landen over hun door de strot gedwongen leiders denken. En ze maken daar goed gebruik van, ooit wel eens van verdeel en heers gehoord.

Maar de vraag is, waarom ging Khaddafi en zijn maatjes dood leuk door met moorden en gruwelijk onderdrukken van burgers??????????
de heers en verdeel methode... oude trucje


omdat hij en zijn onderdanen toch geen keus hadden, als ze vrijwillig zouden stoppen, zouden ze toch afgemaakt worden
dus waarom niet het land proberen te beheersen

15-10-2012, 16:41

Citaat door koekkiemonster:
de heers en verdeel methode... oude trucje


omdat hij en zijn onderdanen toch geen keus hadden, als ze vrijwillig zouden stoppen, zouden ze toch afgemaakt worden
dus waarom niet het land proberen te beheersen
Beheersen door mensen te moorden en ze gruwelijk te onderdrukken. Jij ben denk niet van de deze wereld.

15-10-2012, 20:20

Citaat door 25_25:
Beheersen door mensen te moorden en ze gruwelijk te onderdrukken. Jij ben denk niet van de deze wereld.
ik heb niet gezegd dat ik het goedkeur ik geef alleen antwoord op je vraag, aardappelhoofd