Bekijk volle/desktop versie : Ied present voor mijn lieve abi



Pagina's : [1] 2

15-10-2012, 13:12
Salaam wa3lekoem meiden

Ik koop al jarenlang sokken pyamas overhemden etc etc met ied voor abi, maar dat wordt n beetje saai.

Hebben jullie ideetjes?

15-10-2012, 13:14


Horloge

Parfum


Mijn moeder moet ik echt geen sokken geven

15-10-2012, 13:17

Citaat door BoraSita:
Horloge

Parfum


Mijn moeder moet ik echt geen sokken geven
horloge heeft die laatst van me zwager gekregen. Parfum had die van me andere zwager gekregen van musk, gebruikt die allebei niet

Ummi geef ik geld

15-10-2012, 13:18

Citaat door Umm'Issa:
horloge heeft die laatst van me zwager gekregen. Parfum had die van me andere zwager gekregen van musk, gebruikt die allebei niet

Ummi geef ik geld
Heb ik nou moeder getypt ik bedoel mijn vader moet ik geen sokken geven. HIj zou mij uitlachen

15-10-2012, 13:18


Geen idee nog...
Misschien die Qoranpen?

15-10-2012, 13:25

Citaat door BoraSita:
Heb ik nou moeder getypt ik bedoel mijn vader moet ik geen sokken geven. HIj zou mij uitlachen


ja haha, dat waren dure sokken hoor haha
Zegt die: ja maar ze zijn te duur om aan te trekken, ewa fhem

Citaat door ilovesoap:
Geen idee nog...
Misschien die Qoranpen?
Nee zal die niet leuk vinden denk ik

15-10-2012, 13:32
Misschien een mooie djeleba..

15-10-2012, 13:48

Citaat door kaw_30:
Misschien een mooie djeleba..
Heeft papa al zat, moeilijk eh

15-10-2012, 13:59
Wat vind hij leuk? Als hij veel rijdt koop een TomTom of een leuke telefoon (hebben me zussen en ik ook gedaan)

Hmm verder;
- horloge
- mooie winterjas
- weet het effe niet, zucht haha

15-10-2012, 14:05
Ik zou gaan voor een leuke jas dan idd , of lekker zittende schoenen van ecco bijvoorbeeld .

15-10-2012, 14:06

Citaat door Jst_s:
Wat vind hij leuk? Als hij veel rijdt koop een TomTom of een leuke telefoon (hebben me zussen en ik ook gedaan)

Hmm verder;
- horloge
- mooie winterjas
- weet het effe niet, zucht haha


Citaat door laraa__:
Ik zou gaan voor een leuke jas dan idd , of lekker zittende schoenen van ecco bijvoorbeeld .
Tom tom heeft die al, nieuwe tel heeft die net gehad.
Die ouwe is best verwend

15-10-2012, 14:13
Warme badjas, mooi overhemd, leuke muts met een bijpassende sjaal..

15-10-2012, 16:21



Citaat door Bleumke_:
Warme badjas, mooi overhemd, leuke muts met een bijpassende sjaal..
Muts met sjaal is miss een idee? vd en bijenkorf hebben leuke denk ik

15-10-2012, 16:25
Ik ben ook al aan het kijken voor l'eed cadeautjes, voor de kids spelletjes, kleurgerij en dergelijke gehaald, voor mn ma die is echt verslaafd aan koffie een 5 kilo zak van Nescafe, voor mn pa denk ik een telefoon want de zijne is kapot, hoop alleen dat hij er niet zelf 1 haalt nog voor l'eed aanbreekt.

15-10-2012, 16:30

Citaat door Renunciatie:
Ik ben ook al aan het kijken voor l'eed cadeautjes, voor de kids spelletjes, kleurgerij en dergelijke gehaald, voor mn ma die is echt verslaafd aan koffie een 5 kilo zak van Nescafe, voor mn pa denk ik een telefoon want de zijne is kapot, hoop alleen dat hij er niet zelf 1 haalt nog voor l'eed aanbreekt.
MashAllah
Ik wilde eigelijk mijn tel geven, maar hij wil m niet ( hij kan er niet mee omgaan, vind alleen die koran apps enzo leuk)

Pagina's : [1] 2