Bekijk volle/desktop versie : nadia25, you stole my mind and ...........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-03-2002, 00:01
hallo iedereen hier, ben hellemaal gek op nadia, kan haar niet uit mijn hoofd zetten. nou wil ik stikem vragen hoe iedereen xxxx over haar denkt, ierlijkheid he, voor dat ik haar ten huwelijke ga vragen wil ik weten wat anderen van haar vinden. niet tegen haar zegen ok. hou het tussen ons. hahahah

she came and stole my............................

27-03-2002, 00:04

Go for it engeltje

(alhoewel, ik dacht dat je MIJN engeltje was) !!

Succes, Nadia is jou gegund....really.

Estée

27-03-2002, 00:11
Ik vind Nadia25 wel heel leuk, zij is erg origineel en grappig...Een meid die weet wat ze wilt m.a.w een meid met ballen!!!

OOPS that's me....

tnxxx m'n lieve engel... :verliefd:

tnxx Estée..Jou tijd komt ook nog wel...geduld meisje..

27-03-2002, 00:15
was eigenlijk niet de bedoeling dat jij het ook zou zien nadia ,hahahahahaha, maar ja ok maakt niet uit. ik verwacht meer reacties hiero ok.

the one and only, angel of the forum

27-03-2002, 23:45

mensen nemen je ook niet serieus he. niemand verder die reageerd. wat heb ik aan jullie dan. als engel sta ik voor iedereen klaar en wanneer ik iets van jullie vraag reageerd er niemand. deze engel is

i don't get it

28-03-2002, 00:02
Ik groet je lieve engel

Ik ga zo slapen..moet morgen heeeel vroeg.....Vergeet niet over met waken lief engeltje........

28-03-2002, 00:14
over jou waak ik altijd mijn nadiatje. dach en nacht ben ik aan je zij, kijk af en toe om je heen meschien zie je me, ghihihihihihihihih. ben de waakende engel

28-03-2002, 10:49
Hiiiiiiiiiii SAID!!!!!!!!

Nee ik ben je (nog) niet vrgeten......maar het is mijn engeltje waar ik nu in ben...........

Ik zie je haast nooit..Wat moet ik met iemand die er nooit is......????

Hi tetouanie ik groet je weer

28-03-2002, 11:02

Citaat:
Origineel gepost door nadia25
[B]Hiiiiiiiiiii SAID!!!!!!!!

Nee ik ben je (nog) niet vrgeten......maar het is mijn engeltje waar ik nu in ben...........

Ik zie je haast nooit..Wat moet ik met iemand die er nooit is......????

Hi tetouanie ik groet je weer [/B]
Jij bent toch wat in love he......

28-03-2002, 12:35

Citaat:
Origineel gepost door Roy

Jij bent toch wat in love he......
Op jou ook Lieverd.....maar dat weet je he :verliefd:

28-03-2002, 12:43
Is dit for real als het is wordt dit de toppunt van zieligheid hier

28-03-2002, 12:46

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
jij bent echt een cyberxxxxtje nadia
R U jealous?????......Ik kan al raden wie je bent..hahaha..Maar waarom anoniem reageren????..Chicken?.....Go get yourself a life....

28-03-2002, 12:48

hehehehehe, nou gaan we te ver ok, niet zo over mijn nadiatje praten. ze wordt mijn vrouw, alleen dat weet ze nog niet, dus mod houden over haar. je wil deze engel echt niet kwaad maken. en abdel, wat is er zielig aan, mag je je liefde niet openbaar maken via het net?????????

I'M THE CYBER ANGEL

28-03-2002, 12:56
tetouan heb je haar ooit gezien,en kan je nergens andere een chika fixen is toch niet moeilijk

28-03-2002, 13:07
tuurlijk kan ik een dame(chica) versieren, dat is niet moeilijk, maar dit is anders. eerst waren het die lippen, maar nu ik haar een beitje ken kan ik niet zonder haar. ik hoef haar niet te zien, ik er gewoon voor. zo'n een dame moet wel beeldschoon zijn.

engelen in de hemel, engelen op aarde, maar deze cyber engel behoudt zijn waarde

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6