Bekijk volle/desktop versie : Je zal maar koning van Marokko zijn



Pagina's : [1] 2

14-10-2012, 21:05
...zeg nou zelf, is toch een zware opdracht, koning der Marokkanen zijn.

14-10-2012, 21:06


zou t niet hoeven zijn als je regeert met de Shariah ipv mensgemaakte wetten..

14-10-2012, 21:10
Moslimaatjuh iemand die regeert met de shari3a heeft het moeilijk omdat ie Allah vreest en enorm zijn best doet om zijn plicht te vervullen.

Anderen pippo's hebben het heel moeilijk ja, badend in de miljoenen van het volk terwijl zijn volk honger lijdt.
Als er iemand is die het moeilijk heeft dan is het de volk zelf en niet de koning.

Hogedrukreinige

14-10-2012, 21:45
Koningen hebben heel wat uit te leggen op de dag des oordeel.

14-10-2012, 21:50


nee helemaal niet..

14-10-2012, 21:53

Citaat door hogedrukreinige:
Moslimaatjuh iemand die regeert met de shari3a heeft het moeilijk omdat ie Allah vreest en enorm zijn best doet om zijn plicht te vervullen.

Anderen pippo's hebben het heel moeilijk ja, badend in de miljoenen van het volk terwijl zijn volk honger lijdt.
Als er iemand is die het moeilijk heeft dan is het de volk zelf en niet de koning.

Hogedrukreinige
oke..
liever moeilijkheden in dit leven dan op zijn minst een grote zondaar zijn en me hiervoor moeten verantwoorden op de dag des oordeels

ik maak me al druk om de opvoeding van mijn kids laat staan de verantwoordelijkheid voor een volk..

14-10-2012, 21:55
Heb gehoord dat lella Selma binnenkort in Luxenborg is..

14-10-2012, 23:21

Citaat door moslimaatjuh09:
oke..
liever moeilijkheden in dit leven dan op zijn minst een grote zondaar zijn en me hiervoor moeten verantwoorden op de dag des oordeels

ik maak me al druk om de opvoeding van mijn kids laat staan de verantwoordelijkheid voor een volk..
Waarom rolleyes?


Ja, klopt dat komt omdat je je geloof serieus neemt

Hogedrukreinige

14-10-2012, 23:22

Citaat door Tawayaresh:
Heb gehoord dat lella Selma binnenkort in Luxenborg is..
Zo niet interessant

Hogedrukreinige

14-10-2012, 23:35

Citaat door Fassi:
Meskina heb je nooit 'Umar horen praten over hoe moeilijk het is om leider te zijn. En 3ajeeb hoe mensen zich nog steeds negatief durven uit te spreken over de koning, terwijl de mashayikh in Marokko of positief zijn of stilblijven (Sh. Al Hadouchi is hier een voorbeeld van).
Waarom mag je niet negatief praten over een heerser die daden van kufr vertoont, door niet te heersen met de shari3a.
Is haten niet de minste vorm van Imaan

Waarom Meskina eigenlijk, je kan ook netjes je mening overbrengen

Hogedrukreinige

14-10-2012, 23:44

Citaat door hogedrukreinige:
Waarom mag je niet negatief praten over een heerser die daden van kufr vertoont, door niet te heersen met de shari3a.
Is haten niet de minste vorm van Imaan

Waarom Meskina eigenlijk, je kan ook netjes je mening overbrengen

Hogedrukreinige
er stond net iets anders dan meskina als mijn ogen mij niet bedrogen hebben vandaar dat ik er niet op in ging..
je kunt de heersers van tegenwoordig toch niet vergelijken met Omar radia Allaahoe Anhoe..

14-10-2012, 23:48

Citaat door moslimaatjuh09:
er stond net iets anders dan meskina als mijn ogen mij niet bedrogen hebben vandaar dat ik er niet op in ging..
je kunt de heersers van tegenwoordig toch niet vergelijken met Omar radia Allaahoe Anhoe..
Vergelijken kan niet, dat wil niet zeggen dat zijn plichten als moslim vervallen of dat de kufr daden geen kufr daden meer zijn.
je kan ons ook niet vergelijken met umahaat almoe2mineen. Dat zegt verder niet dat we niet meer verplicht zijn ons geloof zo goed mogelijk te praktiseren

Hogedrukreinige

14-10-2012, 23:50


Van Marokkanen wil je het liefst niks zijn. Enkel die broekriem die kei hard over hun rug gaat.

14-10-2012, 23:52

Citaat door Karima_X:
Van Marokkanen wil je het liefst niks zijn. Enkel die broekriem die kei hard over hun rug gaat.
Ik haat zulke opmerkingen.
Wat een zelfhaat zeg. Als je maar weet dat het volk het resultaat is van de regime

Hogedrukreinige

14-10-2012, 23:54

Citaat door Tawayaresh:
Heb gehoord dat lella Selma binnenkort in Luxenborg is..
heb gehoord dat gingers geen ziel hebben ?!?!

Pagina's : [1] 2