Bekijk volle/desktop versie : HELP!! Ik ben bang!!!!!



14-10-2012, 18:03

Citaat door Tim-Umor:
Ik ben bang voor seks. De angst begon met een enorme angst voor vrouwen. Ik durf daardoor nu al jaren geen seks meer te hebben omdat het mij angst inboezemt. Deze angst is overweldigend. Het beheerst mijn leven. ik ben al jaren niet op een date geweest omdat ik bang ben dat dat uitmondt in seks.

Ik voel me onbegrepen hierdoor en isoleer mijzelf
gr
Tim
.

14-10-2012, 19:18



14-10-2012, 19:33

Citaat door Pomona:

14-10-2012, 19:33
Kneusje toch

14-10-2012, 22:14


probeer dit probleem te overleggen met een psycholoog?? Ik weet dat vrouwen dit probleem iets vaker hebben dan mannnen, maar dat neemt niet weg dat mannen ook dit probleem kunnen hebben. Leg dit probleem voor aan de psycholoog en misschien kan hij/zij je cognitieve gedragstherapie adviseren?? Hierbij leer je je gedachten opsporen en aan de hand van deze gedachten leer je je gedrag aan te passen...

14-10-2012, 23:05
CGT net niet, denk ik. Vrouwen die bang zijn voor mannen zijn vaak seksueel misbruikt vroeger of op een andere manier verwaarloosd. Omgekeerd geldt dit ook voor mannen. Maar los van misbruik.. Is het misschien verlatingsangst waardoor je bang bent voor intimiteit? Een psycholoog bezoeken lijkt me in ieder geval geen slecht begin, succes.

14-10-2012, 23:10
Grappig is dat ik hier bij het lezen van jouw angesten reclame tegen kom om zwanger te worden. Wat een ironie ook.
Nou ja, wil je zwanger worden zonder angst, druk dan op info en bestel.