Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ontharingsapparaat



14-10-2012, 14:45
Hallo Dames,

Ik wil een ontharingsapparaat aanschaffen, ik heb een beetje gekeken op het internet maar
kan niet echt tot een besluit komen.

http://www.kijkshop.nl/producten/84-615-619/definitief-ontharen/
http://www.mediamarkt.nl/mcs/productlist/07.-Ontharings-systemen,10259,357035.html

Iemand ervaring met zo'n ontharingsapparaat? raden jullie me het aan of af?
Alle adviezen zijn welkom!

23-10-2012, 11:52


he meid ,

waarom laat je je niet definitief ontharen ?

groet,
beautyreina

23-10-2012, 11:53
zulke apparaten zijn niet krachtig genoeg om in een korte tijd de haarzakjes kappot te maken
je zal dan echt heeeel erg lang bezig zijn wil je resultaat zien !

23-10-2012, 12:51
omdat je denk ik veel goedkoper uitkomt vooral als je meerdere delen wilt ontharen

23-10-2012, 12:59


en tot nu toe heb ik slechte ervaringen met ipl behandeling en laser zie gewoon geen verschil alleen dat de haren dunner worden maar niet afnemen

23-10-2012, 14:11

Citaat door woman18:
en tot nu toe heb ik slechte ervaringen met ipl behandeling en laser zie gewoon geen verschil alleen dat de haren dunner worden maar niet afnemen
]

he meid ,
oke
waarom wil je dan zo een apparaat kopen als je slechte ervaringen hebt met laseren ?
Dit apparaat is echt niet krachtig dus je zal zeker teleurgesteld raken als je geen resultaat boekt .
En hoeveel laser/ipl behandelingen heb je gehad ?

groet,
beautyreina

23-10-2012, 14:20

Citaat door beauty_reina:
]

he meid ,
oke
waarom wil je dan zo een apparaat kopen als je slechte ervaringen hebt met laseren ?
Dit apparaat is echt niet krachtig dus je zal zeker teleurgesteld raken als je geen resultaat boekt .
En hoeveel laser/ipl behandelingen heb je gehad ?

groet,
beautyreina
Hou toch op met je verkooppraatjes, als zij zegt dat ze niet wil laseren en met een apparaat wil ontharen, dat doet ze dat toch!

23-10-2012, 14:25

Citaat door Just-a-Female:
Hou toch op met je verkooppraatjes, als zij zegt dat ze niet wil laseren en met een apparaat wil ontharen, dat doet ze dat toch!
just female ,

Ik hou geen verkoop praatjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb je mij ergens haar zien vragen om naar mij toe te komen ?
en dat appraat is ook een laser apparaat ,ze geeft aan dat ze geen goede ervaringen heeft met laseren dus ik vraag haar waarom ze een laser apparaat wil kopen ?als ze er uberhaupt geen goede ervaringen mee heeft

lees goed voordat je een reactie plaatst

23-10-2012, 15:09
ik heb maar 2 behandelingen van laser gehad het was wel beter als ipl (meer als 10 behandelingen)maar ben er meegestopt omdat ik eraan dacht om zo een apparaat te kopen en veel goedkoper uit komen en misschien het wel het proberen waard is

23-10-2012, 21:56

Citaat door woman18:
ik heb maar 2 behandelingen van laser gehad het was wel beter als ipl (meer als 10 behandelingen)maar ben er meegestopt omdat ik eraan dacht om zo een apparaat te kopen en veel goedkoper uit komen en misschien het wel het proberen waard is
He meid,

als je het geld er voor hebt dan moet je het kopen
maar de kans is klein dat je definitief van je haargroei af zal zijn
zoals ik al zei ,zijn zulke apparaten niet krachtig genoeg om de haarzakjes te vernietigen
succes meid

23-10-2012, 22:29
ik had er eentje voor 220 gehaald, die je altijd op tv zag
super goed resultaat het dood de wortel van het haartje na de 1e behandeling
ik moet je zegge het kost veel tijd en het is super goedkoop.. me tante heeft er eentje die ze verkoop!!
ik ben er nu al een jaar mee bezig en me armhare/okselhaar zzijn wegg!
bij me benen duurt het langer, grotere oppervlakte natuurlijk.. ik dnk dat ik eind volgend jaar haarloos ben?!

24-10-2012, 10:02

Citaat door Nina:
ik had er eentje voor 220 gehaald, die je altijd op tv zag
super goed resultaat het dood de wortel van het haartje na de 1e behandeling
ik moet je zegge het kost veel tijd en het is super goedkoop.. me tante heeft er eentje die ze verkoop!!
ik ben er nu al een jaar mee bezig en me armhare/okselhaar zzijn wegg!
bij me benen duurt het langer, grotere oppervlakte natuurlijk.. ik dnk dat ik eind volgend jaar haarloos ben?!
Incha allah hihi
vermeld er ook even bij welk apparaat jij precies hebt
Wellicht dat ts even informatie kan opzoeken over het apparaat

24-10-2012, 13:17



Citaat door Nina:
ik had er eentje voor 220 gehaald, die je altijd op tv zag
super goed resultaat het dood de wortel van het haartje na de 1e behandeling
ik moet je zegge het kost veel tijd en het is super goedkoop.. me tante heeft er eentje die ze verkoop!!
ik ben er nu al een jaar mee bezig en me armhare/okselhaar zzijn wegg!
bij me benen duurt het langer, grotere oppervlakte natuurlijk.. ik dnk dat ik eind volgend jaar haarloos ben?!
Is het voor gebruik van het gehele lichaam? en ik zou er graag meer over willen weten de naam, hoe ik het kan bestellen etc.