Bekijk volle/desktop versie : elmagnifique!! kom hier en deel je ervaringen



14-10-2012, 12:01
salaam meiden ..

wat vinden jullie van elmagnifique waar zit ze nu bevestigd en wat zijn jullie ervaringen ??


Uupupppuup

14-10-2012, 12:16


Ik heb e als negaffa ze zijn Top . Ook meegemaakt de beste tot nu toe.

14-10-2012, 12:19
ik twijfel tussen el manifiqeu en zahara..

help mij.. ik ben nog niet langs geweest wil eerst de ervaringen van andere afwachten..

14-10-2012, 12:20
Dan moet je bij allebij langs gaan heb ik ook gedaan dat is het beste.

14-10-2012, 14:13



Citaat door ajoetje:
ik twijfel tussen el manifiqeu en zahara..

help mij.. ik ben nog niet langs geweest wil eerst de ervaringen van andere afwachten..
ik heb precies hetzelfde ben nog niet op pad geweest veel werk op internet schrikt me ook af
ik aarzel zelf tussen El manifiqeu , chamae en rihanna en dat is alleen wat ik op internet heb gezien ben zelf nog nietttt langs geweest pff

14-10-2012, 14:28

Citaat door Goude_Formage:
ik heb precies hetzelfde ben nog niet op pad geweest veel werk op internet schrikt me ook af
ik aarzel zelf tussen El manifiqeu , chamae en rihanna en dat is alleen wat ik op internet heb gezien ben zelf nog nietttt langs geweest pff
ik woon best ver van hun vandaan.. dus dacht eerst info bij elkaar krijgen.. el magnifiqeu staat bekend om haar jurken.. maar laatst was zahara uitgeroepen tot de beste ziana van nederland en belgie.. en qua prijs maakt het ook niet uit.. dus het hangt nu af van de visagie en kapsels hihi

14-10-2012, 16:37
el magnifique is zeker aan te raden. Prachtige jurken en make up aan te passen op jouw smaak