Bekijk volle/desktop versie : Mannen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-10-2012, 01:47
Plaats is jouw baardstijl?

Wie heeft er gewoon zo een soennie baard een vuist vol?

Ik wil het ook zo laten groeien. Alleen ik weet dat het in de weg van werk gaat staan etc. Wat is tevens jullie mening hier over?

14-10-2012, 01:49


Ik begrijp jou niet, bezig met soenna maar wel een naakte avatar, somebody shoot, maar ik snap het niet meer.

14-10-2012, 01:50

Citaat door SpeakUp:
Ik begrijp jou niet, bezig met soenna maar wel een naakte avatar, somebody shoot, maar ik snap het niet meer.
Van mijn knie tot mijn navel is bedekt.



En nu inhoudelijk reageren

14-10-2012, 01:52
De sunnah volgen is meer dan een baard.. maar wel een goed initiatief. Geeft je wat meer mannelijkheid terug..

14-10-2012, 01:52



Citaat door MAGRIBIIII:
De sunnah volgen is meer dan een baard.. maar wel een goed initiatief. Geeft je wat meer mannelijkheid terug..


Ik open een topic, enige wat jullie doen is de TS afkraken.

Funny.

14-10-2012, 01:54

Citaat door Mariachi2:
Van mijn knie tot mijn navel is bedekt.



En nu inhoudelijk reageren
Als je je helemaal bedekt ga ik je topic serieus nemen tot die tijd is dit gewoon lariekoek.

14-10-2012, 01:54

Citaat door Mariachi2:


Ik open een topic, enige wat jullie doen is de TS afkraken.

Funny.
Heb het niet specifiek over jou, maar ik zie iemand die zijn baard scheert geen mannelijkheid uitstralen sorry..

14-10-2012, 01:55

Citaat door SpeakUp:
Als je je helemaal bedekt ga ik je topic serieus nemen tot die tijd is dit gewoon lariekoek.
Owh nee alsjeblieft neem mijn topic serieus echt ik smeek het je ik wacht al heel mijn leven op je.

14-10-2012, 01:56

Citaat door MAGRIBIIII:
Heb het niet specifiek over jou, maar ik zie iemand die zijn baard scheert geen mannelijkheid uitstralen sorry..
Heb je een volle baard dan?

Kijk ik wil het ook doen. Maar zit in de weg met mijn werk. Zie het als PR gedeelte.

14-10-2012, 01:58

Citaat door Mariachi2:
Heb je een volle baard dan?

Kijk ik wil het ook doen. Maar zit in de weg met mijn werk. Zie het als PR gedeelte.
Alhamdolah.

Allaah zal je wat beters geven, zolang je honderd procent op Hem vertrouwt en weet dat Hij voorziet en niet die varkensheufden.

Kom je uit Rotterdam?

14-10-2012, 01:59
Ik zou het niet plaatsen waar vrouwen mee kijken, ondanks dat je het goed bedoelt.

Spendeer ook wat minder tijd hier op.

Laat niets je beinvloeden om het niet te dragen!!!!

14-10-2012, 02:00

Citaat door MAGRIBIIII:
Alhamdolah.

Allaah zal je wat beters geven, zolang je honderd procent op Hem vertrouwt en weet dat Hij voorziet en niet die varkensheufden.

Kom je uit Rotterdam?

Den Haag

Studeer in Rotterdam. Why?

Citaat door Crumpler:
Ik zou het niet plaatsen waar vrouwen mee kijken, ondanks dat je het goed bedoelt.
Spendeer ook wat minder tijd hier op.
Dat laatste zat echt goed. Tot ik weer begon te studeren dan heb je tijd te veel.

14-10-2012, 02:02



Citaat door Mariachi2:
Den Haag

Studeer in Rotterdam. Why?

Dat laatste zat echt goed. Tot ik weer begon te studeren dan heb je tijd te veel.
Dacht in Rotterdam, doe rondje marconiplein wanneer er lessen/lezingen daar zijn -giechel-

14-10-2012, 02:03

Citaat door MAGRIBIIII:
Dacht in Rotterdam, doe rondje marconiplein wanneer er lessen/lezingen daar zijn -giechel-
Hoezo dacht je dat?

Ik ken ook een goed praktiserende broeder.

Tevens is mijn oom echt praktiserend maar ik schaam me voor hem heb laatst iets doms gedaan waar hij het niet mee eens was.

14-10-2012, 02:04

Citaat door Mariachi2:
Den Haag

Studeer in Rotterdam. Why?

Dat laatste zat echt goed. Tot ik weer begon te studeren dan heb je tijd te veel.
Als je het goed plant(lees: kennis vergaren) heb je nooit tijd teveel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6