Bekijk volle/desktop versie : In voor- en tegenspoed..

Pagina's : [1] 2

13-10-2012, 20:31
Het onderstaande waargebeurd verhaal heeft me zo geraakt..

Een oud buurmeisje (turks) van me tante was getrouwd en had een kindje van nog niet eens een jaar oud. Haar gelukkige leven keerde zich in een leven van ongelukkige momenten met heel veel pijn. Ze kreeg te horen dat ze kanker had, allah ie 3fed. De strijd tegen die vreselijke ziekte begon, ziekenhuis in en uit, van behandeling naar behandeling. Tijdens die strijd heeft haar man haar verlaten. Meneer kon het allemaal niet aan. Hoe kun je in hemelsnaam zoiets doen als dit nou precies is waar het huwelijk voor staat. Er voor elkaar zijn, in voor- en tegenspoed, tijdens de gelukkige en ongelukkige momenten. Dat terwijl ze ook nog een baby'tje hebben. Hoe laf en harteloos kan je man nou zijn om je zoiets te flikken. Jij als zijn vrouw, doodziek op bed en een babytje aan jullie zijde. Snap niet hoe mensen zoiets in hun hoofd kunnen halen..

Ze is een paar weken terug overleden, moge Allah haar een mooi plekje in het paradijs schenken. Amien. Ze is met zoveel zorgen overleden meskiena. Haar kindje die op zal groeien zonder papa en mama. Pff krijg er gewoon tranen van.

Het bovenstaande wilde ik even met jullie delen.

13-10-2012, 20:36

inna lillaha wa inna ilayhi ragi3oen,,meskienaa,,,kan je tante niet iets beteken voor dat kind?

13-10-2012, 20:38
Heftig. ik hoop dat het kindje niet opgevangen word door die smerige vader

13-10-2012, 20:40
pfff dat is geen man noch mens..

13-10-2012, 20:40

Citaat door Nadoriaatje990:
inna lillaha wa inna ilayhi ragi3oen,,meskienaa,,,kan je tante niet iets beteken voor dat kind?
Nee, die woont allang al niet meer bij ze in de stad. Dat kindje woont nu bij zijn opa en oma. Hij heeft tante's, maar die konden zelf niet een voor hun zieke zus zorgen. Ze hebben haar zelfs overgebracht naar een hospice, waar ze haar tijd zat af te wachten. Te druk met hun eigen leven..

13-10-2012, 20:42

Citaat door HOceima_:
Heftig. ik hoop dat het kindje niet opgevangen word door die smerige vader

Beter niet nee.

Citaat door hypofyse:
pfff dat is geen man noch mens..

Idd ja, afschuwelijke daad.

13-10-2012, 21:58
Allah ie rhamha meskina, moge ALlah haar een plek in het paradijs geven en haar dochter een mooie gezonde toekomst schenken

13-10-2012, 22:11
Zo gaat dat met sommige mannen. Zodra het te heet onder hun voeten word, nemen ze de benen.

14-10-2012, 11:27

Citaat door okeoke:
Zo gaat dat met sommige mannen. Zodra het te heet onder hun voeten word, nemen ze de benen.
Ja, en hoe. Shame on them!

14-10-2012, 11:50
Spjtig.

14-10-2012, 11:54
Subhan Allaah sommige mannen kunnen echt harteloos zijn. Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
Alles gebeurt met een reden. En op de dag des oordeels zal hij toch zijn bestraffing krijgen.

Ik hoop insha allah dat er goed voor haar kindje wordt gezorgd.

14-10-2012, 12:20
Allah Rhma

14-10-2012, 12:33

Citaat door Push-It:
Hoe kan je kanker krijgen diegene heeft vast iets heel ergs gedaan in haar verleden, als je veel stress hebt dan krijg je zulke ziektes
Wat een wijsheid

14-10-2012, 12:36

Citaat door Push-It:
Volgens mij is haar ex weggegaan toen hij ontdekte dat het niet zijn kind bleek te zijn
Ik verwijs je door naar je eigen OT

14-10-2012, 12:36

Citaat door Push-It:
Hoe kan je kanker krijgen diegene heeft vast iets heel ergs gedaan in haar verleden, als je veel stress hebt dan krijg je zulke ziektes
Wat is dat nou voor een beredenering. Jij hebt vast nooit biologie of iets in die richting gehad.

Pagina's : [1] 2