Bekijk volle/desktop versie : Pf



13-10-2012, 18:43
[ Wie verveeelt zich ook zo overdreven
er is nietsss te doen en het is ijskoudddddd ]

13-10-2012, 18:45


Ik ben wéér ziek geworden. Wéér. Net weer beter geworden, werd me eventjes die rust gegund, vervolgd door wéér wat ziekzijn. Zucht.

13-10-2012, 18:47

Citaat door Separate.:
Ik ben wéér ziek geworden. Wéér. Net weer beter geworden, werd me eventjes die rust gegund, vervolgd door wéér wat ziekzijn. Zucht.
In ziekte zit el ghair griep??

13-10-2012, 18:49

Citaat door Separate.:
Ik ben wéér ziek geworden. Wéér. Net weer beter geworden, werd me eventjes die rust gegund, vervolgd door wéér wat ziekzijn. Zucht.
Allahie chafiek lieverd! Wat heb je?

13-10-2012, 18:51



Citaat door Mourri:
In ziekte zit el ghair griep??

InshaAllaah, Mourri. De vorige keer was het de griep, nu heb ik helaas last van oorontsteking, inclusief met ietwat koorts.

13-10-2012, 18:53

Citaat door Separate.:
InshaAllaah, Mourri. De vorige keer was het de griep, nu heb ik helaas last van oorontsteking, inclusief met ietwat koorts.
Allah ie shafiek... Een griepje en oorontsteking zijn niet zo erg. Als je het maar goed behandelt...

Je moet vaker je oren schoonmaken.. Als er wordt gesproken met wijsheid, doe je vingers dan niet in je oren en haal je oogkleppen eraf

13-10-2012, 19:02

Citaat door Islaaamx:
Allahie chafiek lieverd! Wat heb je?

Ameen, bedankt! Zie reactie jegens Mourri.

Citaat door Mourri:
Allah ie shafiek... Een griepje en oorontsteking zijn niet zo erg. Als je het maar goed behandelt...

Je moet vaker je oren schoonmaken.. Als er wordt gesproken met wijsheid, doe je vingers dan niet in je oren en haal je oogkleppen eraf


Ameen. Haha, het is in ieder geval niet fijn.

Haha, ieuw. Oorontstekingen heb ik heel vaak. Al sinds jong af aan. Toen ik jonger was kreeg ik het vaker, nu zo een keer in de jaar. Dan laat ik ze ook grondig schoonmaken bij de huisarts. Het is vaak één oor. Vooral in de zomer in Marokko krijg ik het vaak. Omdat ik zwem, en er dus veel vuile water in mijn oor komt. Phoe, doet altijd zo een pijn. Ik heb hier gelukkig nog er de antibiotica en oordruppeltjes voor.

13-10-2012, 19:03
Allahie chafiekk!!

13-10-2012, 19:06

Citaat door Separate.:
Ameen, bedankt! Zie reactie jegens Mourri.


Ameen. Haha, het is in ieder geval niet fijn.

Haha, ieuw. Oorontstekingen heb ik heel vaak. Al sinds jong af aan. Toen ik jonger was kreeg ik het vaker, nu zo een keer in de jaar. Dan laat ik ze ook grondig schoonmaken bij de huisarts. Het is vaak één oor. Vooral in de zomer in Marokko krijg ik het vaak. Omdat ik zwem, en er dus veel vuile water in mijn oor komt. Phoe, doet altijd zo een pijn. Ik heb hier gelukkig nog er de antibiotica en oordruppeltjes voor.
Het is een ongemak, jah

Aha, dus je zwemt veel. Moet je speciaal naar de dokter gaan om schoon te maken??
Wist je dat oorsmeer(geel spul dat in je oren zit) juist je oren schoonhouden. Zorgt voor een optimale Ph-waarde in je oor. Dus niet te vaak schoonmaken en ook niet te diep met het wattenstaafje roeren

altijd reserves aanhouden vaker herhalingsrecepten doorbellen Altijd handig

PS, je hebt de topic overgenomen