Bekijk volle/desktop versie : Deze is slim:''.....Saoedische vrouw wil tweede echtgenoot voor haar man...''



Pagina's : [1] 2 3

13-10-2012, 09:36
Ze wil van hem afCarriere opbouwen, kids overlaten aan de tweede vrouw, zeikende saoudierechtgenoot in bed even aan die andere wijf overlaten om zich te concentreren op haar examens......Zou ik ook doen mocht ik in dat land wonen....


Citaat:
Saoedische vrouw wil tweede echtgenoot voor haar man

Een Saoedische vrouw gaat op zoek naar een tweede vrouw voor haar man.

De vrouw is van mening dat haar man een zeer goede echtgenoot is en een tweede vrouw zou verdienen. De dertigjarige wil daarnaast ook in een goede daglicht komen te staan bij Allah. Polygamie is immers legaal volgens de islamitische wetten en de vrouw wil daar gebruik van maken. De Saoedische is bachelor in de Islamitische Wetenschappen en heeft het te druk om haar kinderen goed op te voeden en haar man genoeg tijd te geven.

'Een tweede echtgenoot kan een oplossing zijn', zo zegt de vrouw nuchter. Naast een extra kracht in de huishouding wil ze de strikte islamitische leer volgen. Daarom laat ze zich ook niet van de kaart brengen door vrienden: 'Ik wil in de gratie staan van Allah en niet van de mensen'.

13-10-2012, 09:40


Elk nadeel heb zn voordeel.

13-10-2012, 09:41
ge-wel-dig.... in mijn ogen..

Af en toe delen zorgt voor meer en meer rust en genot voor je zelf..

AL lijkt het dat je minder krijgt, maar in wezen zul je juist meer krijgen

13-10-2012, 09:53
Echt hé....ze is slim zeg ik. Als ze toch haar hele leven met hem opgeschept zit kan ze het ook gelijk slim spelen en de regeltante gaan uithangen om zodoende meer rust in haar leven te creeren. Andere vrouw gaan zoeken zodat die man afgeleid wordt en zij verder kan met haar leven(studie-minder zorg voor de kids etc...)
Citaat door Mimiedias12:
ge-wel-dig.... in mijn ogen..

Af en toe delen zorgt voor meer en meer rust en genot voor je zelf..

AL lijkt het dat je minder krijgt, maar in wezen zul je juist meer krijgen

13-10-2012, 09:58


Wel leuk voor een paar jaren maar wat als je klaar bent met jouw studie en gaat werken. Bijvoorbeeld elke avond als je van werk terug komt, je ziet Halima in de armen van jouw man die al zijn liefde heeft genomen. Dan wil je even met je man zijn maar jouw man geeft alleen maar aandacht aan zijn tweede vrouw.

13-10-2012, 09:59
Denk je now echt dat Halima voor de kinderen van Warda gaat zorgen ?

13-10-2012, 10:03
Een week gaat Halima doen alsof en dan gaat ze Warda keihard treiteren Zo hard dat Warda niet slaagt voor haar examens....
Citaat door prisonbreak:
Denk je now echt dat Halima voor de kinderen van Warda gaat zorgen ?

13-10-2012, 10:03
Je bent geen vrouw als je geen dubbele agenda hebt

13-10-2012, 10:05

Citaat door noona:
Je bent geen vrouw als je geen dubbele agenda hebt

13-10-2012, 10:07

Citaat door Toeta_:
Een week gaat Halima doen alsof en dan gaat ze Warda keihard treiteren Zo hard dat Warda niet slaagt voor haar examens....
Dan heeft Warda alles verloren, haar man en haar examens
Echt je geeft de makkelijk kant van het verhaal, misschien is Halima de beste in het leven zuur maken en gaat alles doen zodat Warda uit huis gaat

13-10-2012, 10:10
Vanzelfsprekend zal Halima veel verliezen....zowel haar studie als haar puntje puntje krabber
Citaat door prisonbreak:
Dan heeft Warda alles verloren, haar man en haar examens
Echt je geeft de makkelijk kant van het verhaal, misschien is Halima de beste in het leven zuur maken en gaat alles doen zodat Warda uit huis gaat

13-10-2012, 10:18
ik zeg doen/!

13-10-2012, 10:56


Echt helemaal mijn idee. Klinkt zo perfect man!

13-10-2012, 10:59

Citaat door Toeta_:
Ze wil van hem afCarriere opbouwen, kids overlaten aan de tweede vrouw, zeikende saoudierechtgenoot in bed even aan die andere wijf overlaten om zich te concentreren op haar examens......Zou ik ook doen mocht ik in dat land wonen....
Ik ook. Ik zou het nu niet eens erg vinden om 4de vrouw te zijn van een stinkendrijke Sa3oedi. Ik wil dan wel een paleis in Marokko en als hij naar Marokko komt ben ik toevallig in NL en als hij me achterna komt naar NL ben ik toevallig al terug in Marokko en zo ontwijk ik die loser tot ik nog 2 paleizen voor mijn zonen gebouwd heb en hij me dan dumpt.

13-10-2012, 11:00

Citaat door Jules:
Ik ook. Ik zou het nu niet eens erg vinden om 4de vrouw te zijn van een stinkendrijke Sa3oedi. Ik wil dan wel een paleis in Marokko en als hij naar Marokko komt ben ik toevallig in NL en als hij me achterna komt naar NL ben ik toevallig al terug in Marokko en zo ontwijk ik die loser tot ik nog 2 paleizen voor mijn zonen gebouwd heb en hij me dan dumpt.
een Marokkaanse in hart en nieren ntina!

Pagina's : [1] 2 3