Bekijk volle/desktop versie : Ojeej turkiye rent achter de feiten aan staat 0-1 Roemenie



12-10-2012, 20:21
als roemenie wint dan hebben ze 9 punten

12-10-2012, 21:32


Van Arda turan tot aan hamit altintop, nuri sahin totaan volkan demirel

Ze mogeen allemaal een voor een kanker aids Hepatitis A+B en van alles en nog wat krijgen tering honden. Hoop dat hen benen en voor een wordt gebroken kk honden.


Vooral die arda turam, al die bij atletico is speelt hij zichzelf kapot, bij Turkije komt die vedette hangen TERING HONDEN!

12-10-2012, 21:40
hebben ze verloren ?

12-10-2012, 21:48
Heel die kanker selectie mag dood, ik hoop dat hen vliegtuig instort KKKKK honden!
0-1 verloren tegen.... foking Roemenie.

Tering amateurs ze weten niet wat vaderlandsliefde is. Die hondje arda volgende week zie je hem bij atleti flammen, bij turkije kijkt hij als een koe rond. Moge die doelpalen....


90 minuten lang, ben nog maar focking 19 heb door hun nu al suikerziekte, me hart functioneert niet meer zo goed, ALLEMAAL OM EEN PAAR HONDEN!

12-10-2012, 21:50


hahahahha abi rustig rustig

wij hebben zelfde probleem als jullie ...ze kunnen heel aardig tikken maar scoren doen ze nooit

12-10-2012, 22:01
Abi weet je hoe kk para ik nu ben he. Alleen Badr zijn stoten kunnen mij nog kalmeren. Heb je je wel eens zo geergerd dat je letterlijk moest janken? geen fatoe ik heb serieus hartklachten door die honden.

Deze kk Turken kunnen niks ze hebben geen inzicht geen passie geen wilskracht geen vaderlandsliefde niks, laat staan balletje tikken, ze kunnen die bal niet eens aannemen. Je moet ze zien het lijkt net alsof ze smeken om niet de bal aangespeeld te krijgen.

Hoertjes als sahin en arda zijn gewend om kafirpikjes te zuigen, nu kijken ze neer op hen eigen land. Ze zongen de volkslied niet eens.

Vallah ik hoop gewoon met mijn diepste gevoelens dat ze dood gaan.

12-10-2012, 22:10
http://www.ntvspor.net/video-galeri/turkiyeromanya-01-gol
Is die keeper nou een hoerenkind of een hoerenkind? WAAAR IN ALLLAHSNAAM HEB JE DIT OOIT IN DE WERELD GEZIEN?
Kijk Turks voetbal zie komedie.

12-10-2012, 22:26
ik moet eerlijk zeggen ik heb de 1e helft gezien
ik vond turkije dreigend maar ik had niet het gevoel dat turkije zou winnen vandaag...