Bekijk volle/desktop versie : dromen die uit zijn gekomen



20-12-2004, 15:23

Citaat door Mocroxxzina:
hallo allemaal

na dat ik veel mooie verhalen heb gelezen d8 ik
ook maar een verhaal teschrijven de titel is: xxDromen die uit zijn gekomenxx

met als de hoofdpersonen:

broer (20) : Mehdie overige personen: speelt zig af in zaandam &kromenie
zus (18) : samira papa
en ik (16) : Imane. mama


xxDe bel gingxx he' eindelijk uit zei ik het was donderdag en ik zat tot met 3 uur op sgool. ik studeer tl. in zaandam zsg colege. ik nam de trein naar huis. toen ik thuis kwam ruikte ik een lekkere geur van couscous. salaam mama. en ik gaf haar en kus.salaam baba en ik kuste z'n voorhoofd. tegelijk zeiden ze salaam a benti.
ik zei tegen mama: mama waar is samira en mehdie? mama zei samira is boven en mehdie in sala(huiskamer). ik ging naar boven om me pyjama aantetreken.
daarna ging ik lodo doen. en daarna ging ik bidden. toen ik klaar was met bidden ging ik naar samira's kamer.heej samira:hoeissi ? goed met jou ook imane ? jah tuurlijk.samira en ik hadden nooit ruzie we waren altijd aardig tegen elkaar.
iwa wat ben je aan het doen. ik w8 tot me haar droog is dan ga ik het stylen. we hadden allebei krullen en droegen geen hoofddoek. samira had best andere krullen als mij.en zei vond stijl haar mooier maar ik niet. maar imane hoe was je dag? uh wel leuk hoor! en die van jouw ook leuk.ik ging naar beneden . mama riep mehdie en samira. we gingen eten. mehdie was ook een lieve broer.ik heb ook nooit ruzie met hem.na het eten hielpen ik en samira me moeder. ik zei tegen me moeder ga maar tv kijken hoor mam ik doe wel afwas. waga a benti. na het afwas was het kwart over 5. ik keek in me agenda of ik huiswerk had voor morge maar gelukkig had ik niks.samira zei imane ga je mee naar zaandam het is koopavond? neeh srry samira ik heb geen zin om tegaan. mama zei waarom: ik heb hoofd pijn
.

20-12-2004, 15:37


hey meid,
leuk begin ga gauw weer verder

kus van mij :blauwkus:

20-12-2004, 19:14
hey meid,
je verhaal is gewoon top
ga zo door meid
en vooral niet stoppen


kus van mij :blauwkus:

23-12-2004, 14:08
eyy meid leuk verhaaaal
nog een vervolgje aub
koESZZ moi

24-12-2004, 18:43


meid thanks voor je vervolg hij si super
ga gauw weer verder

kussie van mij :blauwkus: