Bekijk volle/desktop versie : Turkse leger kan binnen 3 uur Damascus bereiken.



Pagina's : [1] 2

10-10-2012, 13:57



Turkije heeft een plan klaar liggen waarbij de Turkse leger binnen 3 uur , de grootste gedeelte van Assad's leger met de grond gelijk kan maken en binnen 3 uur Damascus kan bereiken bij een eventuele inval in Syrie.

http://www.nujij.nl/politiek/turkse-leger-kan-binnen-3-uur-damascus-bereiken.19440184.lynkx#axzz28t0SNOGw

10-10-2012, 14:02


Nou nog daad bij woord het voegen

10-10-2012, 14:03

Citaat door AliUitBombali:



Turkije heeft een plan klaar liggen waarbij de Turkse leger binnen 3 uur , de grootste gedeelte van Assad's leger met de grond gelijk kan maken en binnen 3 uur Damascus kan bereiken bij een eventuele inval in Syrie.

http://www.nujij.nl/politiek/turkse-leger-kan-binnen-3-uur-damascus-bereiken.19440184.lynkx#axzz28t0SNOGw
Wat ben jij toch voor een raar figuur, dat je zo graag oorlog wilt?

Wil je nog meer doden aan Turkse en Syrische kant. Mensen die zo graag oorlog willen als jij zijn helemaal gestoord.
Een beetje veilig van achter je schermpje hopen dat er oorlog komt en je helemaal niets aantrekken van de slachtoffers die erbij zullen vallen.

Gelukkig heeft Turkije al lang laten weten dat ze helemaal geen oorlog willen. Erdogan is in ieder geval verstandiger dan jij. Trouwens wel een mooie foto, van al die AMERIKAANSE F16's. De (grijze) wolven op het staartvlak zeggen wel genoeg over de politieke voorkeuren van het Turkse leger.

10-10-2012, 14:06
Baas van de Turkse leger = Erdogan. Tijden zijn veranderd.

10-10-2012, 14:06


En ja , ik ben voorstander van een inval in Syrie. Dan zal er tenminste een halt geroepen worden aan de moordpartijen van Assad.

10-10-2012, 14:08
er komt geen oorlog anders wordt het een chaos daar met iran en syrie of een burgeroorlog waar geen einde aan komt

10-10-2012, 14:12

Citaat door AliUitBombali:
Baas van de Turkse leger = Erdogan. Tijden zijn veranderd.
Hahaha, wat een illusies.

het Turkse leger heeft al meermalen laten zien dat ze zich indien nodig niks aan de politieke gelegen laten liggen.
De generaals bepalen echt wel zelf wat ze doen.

10-10-2012, 14:13

Citaat door Peej:
Hahaha, wat een illusies.

het Turkse leger heeft al meermalen laten zien dat ze zich indien nodig niks aan de politieke gelegen laten liggen.
De generaals bepalen echt wel zelf wat ze doen.
Erdogan heeft zijn eigen mannetjes aan de leiding geplaatst. Die tijden zijn voorbij.

10-10-2012, 14:14

Citaat door Evilash:
er komt geen oorlog anders wordt het een chaos daar met iran en syrie of een burgeroorlog waar geen einde aan komt
Iran heeft niks meer te zeggen. Economisch zijn ze een wrak geworden door de ambargo. Als Turkije ingrijpt in Syrie dan zal er een halt geroepen worden tegen de moordpartijen van Al-Assad.

10-10-2012, 14:35

Citaat door Peej:
Wat ben jij toch voor een raar figuur, dat je zo graag oorlog wilt?

Wil je nog meer doden aan Turkse en Syrische kant. Mensen die zo graag oorlog willen als jij zijn helemaal gestoord.
Een beetje veilig van achter je schermpje hopen dat er oorlog komt en je helemaal niets aantrekken van de slachtoffers die erbij zullen vallen.

Gelukkig heeft Turkije al lang laten weten dat ze helemaal geen oorlog willen. Erdogan is in ieder geval verstandiger dan jij. Trouwens wel een mooie foto, van al die AMERIKAANSE F16's. De (grijze) wolven op het staartvlak zeggen wel genoeg over de politieke voorkeuren van het Turkse leger.
je overdrijft ,

hij wil juist oorlog , om de genocide van assad te stoppen .

de mensen die niet willen ingrijpen , zijn juist degene die zich niets bekommeren om slachtoffers (Rusland, China, Iran, Venezuela)

hoeveel kinderen moet Assad nog uitmoorden? 30.000 ? 50.000? 200.000 ?

daarbij, een leger is gemaakt voor oorlog. Laat ze dat dan alsjeblieft doen in situaties waarin ze de aspiraties voor mensenrechten van een volk ondersteunen

je bent er zeker trots op he, in Bosnie hebben we het laten gebeuren, in Congo

waar wil jij een leger dan nog voor inzetten als ik vragen mag? jaarlijkse parade?

10-10-2012, 15:44
Juist. Turkije is instaat om onze moslim broeders te redden.

10-10-2012, 15:46

Citaat door AliUitBombali:
Juist. Turkije is instaat om onze moslim broeders te redden.
Ze hebben anderhalf jaar de tijd gehad om hun moslimbroeders te helpen.Vraag me alleen af waarom het al die tijd moet duren...

Voor de rest mogen de Turken van mij dat hele zooitje ongeregeldheden wat Midden-Oosten heet overnemen, zoals hun grootvaders ooit deden...

10-10-2012, 15:56



Citaat door tanjawi_chdid1:
Ze hebben anderhalf jaar de tijd gehad om hun moslimbroeders te helpen.Vraag me alleen af waarom het al die tijd moet duren...

Voor de rest mogen de Turken van mij dat hele zooitje ongeregeldheden wat Midden-Oosten heet overnemen, zoals hun grootvaders ooit deden...
Internationale wetgeving. Je mag een andere land niet zomaar binnenvallen. Daarnaast wordt de VN telkens geblokkeerd door Rusland en China. Anders was Assad allang al dood.

De moslims moeten meer samen werken nadat de dictators zijn verdwenen. Dan kunnen we gezamenlijk weer een Islamitische superrijk stichten die democratisch wordt bestuurd.

Turken: 250 miljoen
Arabieren: 350 miljoen
totaal: 600 miljoen man.

10-10-2012, 15:57
Onderweg komen Iraanse leger tegen....3 uur word 30 jaar

10-10-2012, 16:01

Citaat door khwarizmi:
je overdrijft ,

hij wil juist oorlog , om de genocide van assad te stoppen .

de mensen die niet willen ingrijpen , zijn juist degene die zich niets bekommeren om slachtoffers (Rusland, China, Iran, Venezuela)

hoeveel kinderen moet Assad nog uitmoorden? 30.000 ? 50.000? 200.000 ?

daarbij, een leger is gemaakt voor oorlog. Laat ze dat dan alsjeblieft doen in situaties waarin ze de aspiraties voor mensenrechten van een volk ondersteunen

je bent er zeker trots op he, in Bosnie hebben we het laten gebeuren, in Congo

waar wil jij een leger dan nog voor inzetten als ik vragen mag? jaarlijkse parade?
Kijk naar mijn ondertekening en besef dat ik op geen enkele oorlog trots ben.

Arie Bombarie doet zich hier voor als Turks Nationalist. Hij krijgt een stijve plassser bij het idee dat Turkije oorlog gaat voeren. Dat vind hij stoer. Zeker van schter zijn schermpje op internet. ververwijderd van alle doden en slachtoffers.

Anderen het smerige werk laten doen en dood laten gaan en dan zelf roepen hoe dapper hij en zijn volk zijn.


Zoals ik al vaker geschreven heb. Mensen die oorlog wensen zijn gek.

Pagina's : [1] 2