Bekijk volle/desktop versie : Waar halen de niet-moslims het lef vandaan om Allah swt en Zijn profeet te bestrijde



Pagina's : [1] 2 3 4

20-12-2004, 14:15
Waar halen de niet-moslims het lef vandaan om Allah swt en Zijn profeet te bestrijden?

Het was niet anders dan vroeger hoe er momenteel gestreden wordt tegen Allah SWT, Zijn profeet Mohamed en zijn dienaren.

Kijk naar de vele waarschuwingen die Allah SWT in Zijn Heilige Boek heeft gezegd;

- Firaun en zijn volgelingen
- Qoeraish die profeet Mohamed en woorden van Allah swt bestreden
- Beni Israel die vele profeten hebben vermoord
- .....
-...

en ga zo maar door. Deze onrechtplegers zijn allemaal verloren gegaan.

Als ik nu naar de huidige wereldse samenleving kijk, kom ik tot dezelfde bevindingen. Waar de Islam ook maar aanwezig is hebben de niet-moslims moeite mee en gaan zij over tot geweldadige wandaden tegen de moslims.

Een heel duidelijk voorbeeld zijn de Amerikaanse en Israelische wandaden tegen de moslims in Al Aqsa, Palestina en Irak. De meest gruwelijke terroristische staten die je maar bedenken kan. Het gevolg hiervan is dat er een reactie komt van simpele dienaren die zichzelf verdedigen. De terroristische staten Amerika en Israel noemen deze moslims, terroristen -----> Wat een grapjas hoor die Amerikaanse en Israelische autoriteiten.

Hun vernietiging komt nog, zoals de vernietiging van Firaun en Beni Israel.

Allah Swt is de Almachtige, de Onafhankelijke en heeft de mens niet nodig, soebhanallah! Allahoe Akbar!

20-12-2004, 14:18


Joden hebben zelfs profeten gedood...vervloekt zijn ze

20-12-2004, 14:21

Citaat door Nousratakoum1:


Hun vernietiging komt nog, zoals de vernietiging van Firaun en Beni Israel.

Allah Swt is de Almachtige, de Onafhankelijke en heeft de mens niet nodig, soebhanallah! Allahoe Akbar!
Amien, inshaa Allah!!

20-12-2004, 14:22
Calimero topic

20-12-2004, 14:52



Citaat door Elberfeld:
Als de topics van IEMAND een slotje verdienen, dan zijn het die van Nousratakoum1 wel. Je kan met hem in discussie proberen te gaan , maar zijn enige antwoord zal een bijdrage met alleen "." (een puntje dus) als tekst, om zijn discussie te "uppen".

Jammer, maar ik zie dus niks in een inhoudelijke bijdrage; jammer, maar dat zou net zo veel voldoening geven als een optreden van DJ Tiesto op een doveninstituut
en zijn lievelingskleur is ZWART ben ik inmiddels achter...

20-12-2004, 14:59
Doe is rustig, het is hier al zo heet!

20-12-2004, 15:00
Weer een prachtige topic .Goed gezegd.Bravooo.
Die blanken gaan inderdaad verliezen tegen de Islaam .Langzaam maar
zeker zien zelf de blanken dat de islaam zomaar wordt aangevallen.
Daardoor gaan miljoenen blanken zich bekeren en ons meehelpen om Islaam te verdedigen tegen duivelaanbidders.Onze geduld raakt op .Die oorlogen die gestart
worden door duivelse joden en blanke geldwolven moeten stoppen anders gaan de gevolgen heel heel heel heel zwaar zijn.Als ze nu stoppen gaan de gevolgen voor de blanke duivels gewoon heel zwaar zijn.Want alle Moslims die laatste eeuwen door
blanke duivels zijn afgeslacht zullen niet voor niets gestorven zijn.Zo zijn wij extreem hard maar O zo rechtvaardig.

20-12-2004, 15:00

Citaat:
Waar halen de niet-moslims het lef vandaan om Allah swt en Zijn profeet te bestrijde



Ik haal het bij Albert Heyn, een beetje duurder, maar dan heb je ook wat.
Maar lef ligt daar meestal tussen de varkensfricandeau en het stoofvlees, dus dat is waarschijnlijk de reden dat moslims het lef niet hebben of kunnen vinden.

Interessante stelling van je Nous! Waarom moslims géén lef hebben. Nu snap ik het een beetje.

20-12-2004, 15:02

Citaat door RECHTUIT:
Weer een prachtige topic .Goed gezegd.Bravooo.
Die blanken gaan inderdaad verliezen tegen de Islaam .Langzaam maar
zeker zien zelf de blanken dat de islaam zomaar wordt aangevallen.
Daardoor gaan miljoenen blanken zich bekeren en ons meehelpen om Islaam te verdedigen tegen duivelaanbidders.Onze geduld raakt op .Die oorlogen die gestart
worden door duivelse joden en blanke geldwolven moeten stoppen anders gaan de gevolgen heel heel heel heel zwaar zijn.Als ze nu stoppen gaan de gevolgen voor de blanke duivels gewoon heel zwaar zijn.Want alle Moslims die laatste eeuwen door
blanke duivels zijn afgeslacht zullen niet voor niets gestorven zijn.Zo zijn wij extreem hard maar O zo rechtvaardig.
Dat zal nooit gebeuren. Hoe groter de haat van "jullie" wordt hoe meer doden er zullen vallen onder de moslims. Je bent nergens zonder westerse technologie en op een gegeven moment komen we op een punt dat oude russische geweren ons niet meer raken.

20-12-2004, 15:07
Ik ben altijd in voor een discussie. De discussie ga ik pas aan als jij je gelijk opstelt tegenover mij. Denk je dat je beter dan mij bent, dan ga ik de discussie niet met jou aan. Zo simpel ligt het. Niemand is beter dan het ander schepsel.

En inderdaad het Witte Huis is wit van kleur het Huis van bedrog en leugen en onrecht! Deze zou eigenlijk de kleur zwart moeten hebben.

20-12-2004, 15:18

Citaat door peterc:
Dat zal nooit gebeuren. Hoe groter de haat van "jullie" wordt hoe meer doden er zullen vallen onder de moslims. Je bent nergens zonder westerse technologie en op een gegeven moment komen we op een punt dat oude russische geweren ons niet meer raken.
Voor een Moslim is het verboden om te haten.Dat laten wij aan blanke geldwolven en duivelse joden over.Vergeet niet dat Amerikaanse wapens verschrikkelijk duur zijn.
Als Moslims blijven aandringen om hun rechten te verdedigen dan gaat er een moment komen dat laffe blanke Amerikaanse leger geen geld meer gaat hebben om nieuwe duivels wapens te kopen en dat bestaande materiaal begint te roesten.Die dag is niet zo ver weg meer.Elektronica is heel bekend om suppersnel af te takelen als er geen geld meer is om te onderhouden.En om af te ronden .Arabieren leven al duizenden jaren zonder hulp van westen ik verzeker je dat we nog duizende jaren zonder jullie hulp kunnen leven.Je draait de rollen om,jullie zijn zelfs niet meer in staat om kindjes te maken die toekomst van het Westen moeten verzekeren.Wij helpen jullie om blanke toekomst te verzekeren.Omdat een Moslim baarddragend is en niet haatdragend.Amerika bestaat enkel omdat vreemdelingen dat willen.
Blanken zijn daar een minderheid aan het worden.Dus aub slijm tegen ons of we gaan jullie in de steek laten en daardoor jullie toekomst venietigen.Want velen van jullie zijn kinderloos.
Jullie blanke toekomst ligt deels in onze handen.Het is keihard om naar deze waarheid te luisteren maar deze waarheid is O zo rechtvaardig.Begin maar eens goed te slijmen.Ca va.

20-12-2004, 15:28

Citaat door RECHTUIT:
Weer een prachtige topic .Goed gezegd.Bravooo.
Die blanken gaan inderdaad verliezen tegen de Islaam .Langzaam maar
zeker zien zelf de blanken dat de islaam zomaar wordt aangevallen.
Daardoor gaan miljoenen blanken zich bekeren en ons meehelpen om Islaam te verdedigen tegen duivelaanbidders.Onze geduld raakt op .Die oorlogen die gestart
worden door duivelse joden en blanke geldwolven moeten stoppen anders gaan de gevolgen heel heel heel heel zwaar zijn.Als ze nu stoppen gaan de gevolgen voor de blanke duivels gewoon heel zwaar zijn.Want alle Moslims die laatste eeuwen door
blanke duivels zijn afgeslacht zullen niet voor niets gestorven zijn.Zo zijn wij extreem hard maar O zo rechtvaardig.
Nou rechtuit, je hebt me overtuigd.
Ik heb alvast wat koraans in huis gehaald.
Nog ff wat hadiths en sura's oefenen en ik ben weer helemaal bij
Het arabisch woord voor vrede ken ik inmiddels al: islam.
Dat we de ongelovigen (vzmh) maar hard mogen kraken
Ik ben nu ff weg. Ik ga alvast oefenen met meppen op rushdie, cohen en die belgische en amsterdamse wethouder.
Als ik daarmee klaar ben kom ik wel ff een nieuw lijstje halen.
Wordt wel aanpoten, we hebben nog 16 miljoen te gaan.

20-12-2004, 15:40



Citaat door whappie:
Nou rechtuit, je hebt me overtuigd.
Ik heb alvast wat koraans in huis gehaald.
Nog ff wat hadiths en sura's oefenen en ik ben weer helemaal bij
Het arabisch woord voor vrede ken ik inmiddels al: islam.
Dat we de ongelovigen (vzmh) maar hard mogen kraken
Ik ben nu ff weg. Ik ga alvast oefenen met meppen op rushdie, cohen en die belgische en amsterdamse wethouder.
Als ik daarmee klaar ben kom ik wel ff een nieuw lijstje halen.
Wordt wel aanpoten, we hebben nog 16 miljoen te gaan.
Ja goed geprobeert maar probeer morgen nog eens aub.
Ik heb al duizend keren gezegd dat jullie blanken extreem gemanipullerd worden door
media maar nu ook door boekhandelaars.Die boek dat jij gelezen hebt is niet de koran maar
een moppenboek.Die boekhandelaar heeft je extreem gemanipulleerd.
Ik heb de echte Koran thuis liggen en die is heel anders dan je lachwekkende boekje.
Als je naar de media kijkt of een boek koopt dan moet je niet naar verpakking kijken
maar naar inhoud.Jongens toch weer een blanke die erin slaagt om mij kappot de doen lachen.Dank U.

20-12-2004, 16:03

Citaat door Nousratakoum1:
Hun vernietiging komt nog, zoals de vernietiging van Firaun en Beni Israel.
moge iedereen datgene toekomen wat ze een ander toewensen.

salaam.

20-12-2004, 16:08

Citaat door RECHTUIT:
..Jongens toch weer een blanke die erin slaagt om mij kappot de doen lachen.Dank U.
Daar zijn wij goed in, zo goed zelfs dat het ons geheime wapen is.
Wij laten de islamisten zich kapot lachen.

Pagina's : [1] 2 3 4