Bekijk volle/desktop versie : Afellay: 'Ik heb nog niet met Van Gaal gesproken'



Pagina's : [1] 2

10-10-2012, 12:11
Afellay moet nog het een en ander bespreken met Van Gaal.





Ibrahim Afellay zat tijdens de interland tegen België negentig minuten op de bank en tijdens de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Turkije en Hongarije zat hij niet eens bij de selectie, bondscoach Louis van Gaal haalde hem wel bij de groep voor de interlands tegen Andorra en Roemenië. Dat kwam voor de aanvaller van Schalke 04 niet als een verrassing.

"Nee, waarom? Ik heb niet alles gespeeld bij Schalke 04 en start niet altijd in de basis, maar dat geldt voor meer internationals bij hun club", zegt de door FC Barcelona verhuurde international in gesprek met De Telegraaf. "Ik voel me goed, fit en doe steeds meer spelritme op."

Huub Stevens brengt Afellay rustig bij Schalke 04, soms tot ongenoegen van de voormalig PSV'er. "Het is moeilijk geduld op te brengen als je staat te popelen om te spelen als liefhebber. Ik zie dat ik iets kan toevoegen aan ons elftal, maar begrijp aan de andere kant de denkwijze van de trainer ook wel. Als ik speel, moet ik laten zien van toegevoegde waarde te zijn.


Datzelfde geldt voor het Nederlands elftal. Inderdaad is de concurrentie groot, maar dat is normaal als je met de beste spelers van Nederland op het veld staat."Naast drie dagen voor de interland tegen België heeft Afellay geen ervaringen met Van Gaal.


"Hij is gedreven en duidelijk. Voor de groep tenminste. Individueel heb ik nog niet met hem gesproken, maar dat zal ongetwijfeld nog komen."

10-10-2012, 12:15


Meneer word nu pas wakker en maakt zich los van onderdanig gedrag. Hij heeft meer ballen moeten tonen bij Barca en niet een kind blijven

10-10-2012, 16:14
Ik kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen dat hij niet voor el mountagab heeft gekozen. Op het Barcelona feest zwaaide hij doodleuk met zijn amazighvlaggetje maar hij kiest niet voor el mountagab. Is dat uit haat voor Marokko ? Voor de duidelijkheid: ik respecteer al mijn amazigh-landgenoten als moslimbroeders en als medemarokkanen maar niet kiezen voor el mountagab is en blijft je land verraden.Het feit dat je een keuzemogelijkheid hebt maakt dat niet ongedaan.


10-10-2012, 16:22

Citaat door Sha7a:
Ik kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen dat hij niet voor el mountagab heeft gekozen. Op het Barcelona feest zwaaide hij doodleuk met zijn amazighvlaggetje maar hij kiest niet voor el mountagab. Is dat uit haat voor Marokko ? Voor de duidelijkheid: ik respecteer al mijn amazigh-landgenoten als moslimbroeders en als medemarokkanen maar niet kiezen voor el mountagab is en blijft je land verraden.Het feit dat je een keuzemogelijkheid hebt maakt dat niet ongedaan.

Ben je gek?? ik zou hem voor gek verklaren als hij voor dat zinkende schip had gekozen...Praten is makkelijk..wat doe jij dan hier in Nederland??? wat doe al die miljoenen Marokkanen in Europa?? zijn het ook landverraders?? Voetballerij is werk, je wilt geld verdienen en werken en spelen(liever in grote ternooien). zoals jij of je vader ooit heeft besloten om te emigreren en te werken voor een ander land dan zijn eigen land heeft Affeley die keuze namelijk ook gemaakt.. Beetje redelijkheid is een vereiste hier..

Ik wens hem veel succes..Allahi 3awno

10-10-2012, 16:49



Citaat door Sha7a:
Ik kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen dat hij niet voor el mountagab heeft gekozen. Op het Barcelona feest zwaaide hij doodleuk met zijn amazighvlaggetje maar hij kiest niet voor el mountagab. Is dat uit haat voor Marokko ? Voor de duidelijkheid: ik respecteer al mijn amazigh-landgenoten als moslimbroeders en als medemarokkanen maar niet kiezen voor el mountagab is en blijft je land verraden.Het feit dat je een keuzemogelijkheid hebt maakt dat niet ongedaan.

Marokko wint nooit iets. Met Oranje heb je echt kans op wereldwijde roem.

10-10-2012, 18:25
Ibrahim Afellay als je dit gelezen hebt ben je gewoon een grote ego, dat je niet voor marokko uit komt.. marokko zit zwaar in problemen met kwaliteit gebrek een spelers, Jij bent niet man die even voor iemand op komt????? weet je wat ik bedoel??
ga toch marokkaanse tenue aantrekken ga met marokko wk 2014 halen.


11-10-2012, 14:01
tzzz misgunners die jongen heeft de juiste keuze gemaakt hij moet kijken waar hij carriere kan maken en de meeste kans heeft om door te groeien voor marokko uitkomen was geen fout geweest maar een fatale blunder. Wat heeft marokko hem te bieden kijk naar zijn voorganger elkhattabi boukhari enz


11-10-2012, 15:03
Zolang al muntakhab gerund wordt door generaals en niet de beste mensen aanstelt, maar onderliggende belangen belangrijker vinden, kan ik heel goed begrijpen dat ze voor NL kiezen. Ik weet uit ervaring hoe er het aan toe gaat bij de jeugdelftallen van Marokko. Begeleiders die jeugdspelers vh vliegveld halen en rechtstreeks naar cabaret gaan om te chillen bv. (Bahja). Alle jeugdspelers uit Europa die in aanraking komen met Jong Marokko schrikken zich te pleuris, ik zou mn zoon verbieden ook maar in de buurt te komen.

11-10-2012, 15:34

Citaat door Sha7a:
Ik kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen dat hij niet voor el mountagab heeft gekozen. Op het Barcelona feest zwaaide hij doodleuk met zijn amazighvlaggetje maar hij kiest niet voor el mountagab. Is dat uit haat voor Marokko ? Voor de duidelijkheid: ik respecteer al mijn amazigh-landgenoten als moslimbroeders en als medemarokkanen maar niet kiezen voor el mountagab is en blijft je land verraden.Het feit dat je een keuzemogelijkheid hebt maakt dat niet ongedaan.

juist dat hij met een amazigh vlag zwaaide zegt je niet genoeg?

vraag je jezelf niet af waarom hij niet met de koninlijke vlag zwaaide?

11-10-2012, 15:40
Ik vind het gewoon jammer dat iemand zijn land in de steek laat omdat het slecht gaat met zijn land. Trouwens hij is geen gewone arbeider. Hij heeft de kans om eervol voor zijn land uit te komen en dat is heel wat anders dan uit armoede vluchten naar NL omdat je in Marokko geen werk kunt vinden. Hij heeft sowieso goede omstandigheden bij zijn club dan mag je wel verwachten dat hij op het gebied van interlands kiest voor zijn land van oorsprong. Dat doen al die andere Afrikanen wel. Ook al voetballen ze bij Chelsea of madrid en is hun land nog dramatischer dan Marokko, toch kiezen ze voor hun land.
Ik gun hem alle geluk toe maar blijf het jammer vinden. Trouwens wat ik hier doe ??
Ik ben een Nederlander die getrouwd is met een Marokkaanse vrouw. Ik ben moslim en ik zou zo kiezen voor een leven in Marokko als ik daar een inkomstenbron had.


11-10-2012, 15:45

Citaat door Sha7a:
Ik vind het gewoon jammer dat iemand zijn land in de steek laat omdat het slecht gaat met zijn land. Trouwens hij is geen gewone arbeider. Hij heeft de kans om eervol voor zijn land uit te komen en dat is heel wat anders dan uit armoede vluchten naar NL omdat je in Marokko geen werk kunt vinden. Hij heeft sowieso goede omstandigheden bij zijn club dan mag je wel verwachten dat hij op het gebied van interlands kiest voor zijn land van oorsprong. Dat doen al die andere Afrikanen wel. Ook al voetballen ze bij Chelsea of madrid en is hun land nog dramatischer dan Marokko, toch kiezen ze voor hun land.
Ik gun hem alle geluk toe maar blijf het jammer vinden. Trouwens wat ik hier doe ??
Ik ben een Nederlander die getrouwd is met een Marokkaanse vrouw. Ik ben moslim en ik zou zo kiezen voor een leven in Marokko als ik daar een inkomstenbron had.

jij hebt nauwelijks rechten in Marokko, ook al ben je een moslim. Je krijgt een roze CIN en als je niet meer moeten zetten ze je zo het land uit. Als je geluk hebt heet dat, anders verdwijn je gewoon. Sorry dat ik je romantisch beeld verstoor, maar ik ken meerdere dagdromers als jou, en die piepen nu wel anders.

11-10-2012, 17:11
Het klopt dat het leven in Marokko niet over rozen gaat en ik heb dat zelf gezien..maar ik heb het nu puur over uitkomen voor je land. Er zijn zoveel landen die klote zijn maar toch zijn de mensen trots wanneer ze voor hun land uitkomen. Waarom zijn zoveel Marokkanen niet trots om voor hun land uit te komen ? En dan even los van alle politieke shit...
Tuurlijk weten we dat general Benslimane regeerde over het voetbal in Marokko en dat de voetbalbond een groot drama is. Echter ik denk niet dat jongens als Chamakh, Saidi, Boussoufa enz. zomaar hebben gekozen om voor Maroc uit te komen. Wat is dan hun geheim ? Is het slechts om hun ouders blij te maken ? Ik denk het niet. Zij kennen alle problemen die daar voorkomen en toch hebben ze gekozen voor Maroc. Ewa leg dat mij maar eens uit ? en kom niet met die bullshit dat ze allemaal een huis willen krijgen van de koning want die jongens verdienen allemaal lekker bij hun club in Europa. By the way ik ben half marokkaans(vergeten te zeggen) en ik heb ook de Marokkaanse nationaliteit .
Moehiem iedereen moet maar zelf weten wat hij kiest. Als Afellay zich gelukkig voelt dan doet ie maar. Ik heb wel respect voor wat hij bereikt heeft. Dat moet eerlijk gezegd worden.
Moehiem thallaou a dreri





11-10-2012, 17:12



Citaat door Indimaj:
Meneer word nu pas wakker en maakt zich los van onderdanig gedrag. Hij heeft meer ballen moeten tonen bij Barca en niet een kind blijven
zeur niet, bij barca werd hij binnengehaald als 2e keus en geen 1ste
kreeg ook veelte weinig spelminuten

11-10-2012, 20:44
afellay is gewoon land verrader KLAAR


12-10-2012, 13:51
Hij maakt een juiste keuze. Marokko blijft en is zwak in het voetballen en wint nooit wat dus waarom zou die iets groots laten vallen. Zijn toekomst zijn keuze.


Pagina's : [1] 2