Bekijk volle/desktop versie : deze meisjes zijn het echt de schattigste lieverds



09-10-2012, 21:48
[video=youtube;f9573kGBtuE]http://www.youtube.com/watch?v=f9573kGBtuE&feature=autoplay&list=PL4AB8B6 789F18043A&playnext=6[/video]

09-10-2012, 21:53


http://www.youtube.com/watch?v=odhUPMYXpX4&feature=autoplay&list=PL4AB8B6 789F18043A&playnext=7

09-10-2012, 22:07
[video=youtube;33gJ38nM7Q4]http://www.youtube.com/watch?v=33gJ38nM7Q4&feature=related[/video]

09-10-2012, 22:14
Kan er nix aan doen, maar vind ze echt alles behalve schattig.

Irritant eerder.

09-10-2012, 22:15


Nou, schattig hoor.....

09-10-2012, 22:17

Citaat door Myrtus_Communis:
Kan er nix aan doen, maar vind ze echt alles behalve schattig.

Irritant eerder.
Dat komt omdat ze gemaakt zijn, allemaal geld inkomsten voor de media. Jammer dat moslims zoals de topicstarter (mocht ze dat zijn) in dit soort onzin wordt mee gaan.

09-10-2012, 22:28
Vraag me af wat ze gedronken heeft... Ze doet me denken aan honey boo boo child. En hoe ze beweegt en danst, echt niet normaal voor zo'n klein kind!

09-10-2012, 22:29
Zag ik die vader nou huilen?

09-10-2012, 22:29

Citaat door Karima_X:
Dat komt omdat ze gemaakt zijn, allemaal geld inkomsten voor de media. Jammer dat moslims zoals de topicstarter (mocht ze dat zijn) in dit soort onzin wordt mee gaan.
Ik zou maar zelf eerst naar je zelf kijken aan waar jij aandacht besteed in de onzin dingen waar jij je mee bezig houdt zoals het oordelen van mensen. Het is jammer dat meisjes zoals zij zo worden groot gebracht maar ik heb het over hun persoonlijkheid hoe ze zijn. Ik zou maar gwn inshallah zeggen dat ze ooit moslima's worden op deze wereld.

09-10-2012, 22:35

Citaat door shaymabella:
Ik zou maar zelf eerst naar je zelf kijken aan waar jij aandacht besteed in de onzin dingen waar jij je mee bezig houdt zoals het oordelen van mensen. Het is jammer dat meisjes zoals zij zo worden groot gebracht maar ik heb het over hun persoonlijkheid hoe ze zijn. Ik zou maar gwn inshallah zeggen dat ze ooit moslima's worden op deze wereld.
Ik reageer op de topic zoals ieder ander. ten tweede, deze meiden hebben op tv in ieder geval helemaal geen persoonlijkheid. Ze zijn een en al acteerwerk. Het is triest dat een kind geen kind mag zijn en hun in contact worden gebracht met materialisme en zaken zoals muziekindustrie , het aanbidden van muziek en filmsterren enz.
Als jij daar een voorstander van bent is dat prima maar je moet wel met je handjes afblijven van hoe ik groot ben gebracht want ik ben er namelijk heel trots op.

09-10-2012, 22:59

Citaat door Karima_X:
Ik reageer op de topic zoals ieder ander. ten tweede, deze meiden hebben op tv in ieder geval helemaal geen persoonlijkheid. Ze zijn een en al acteerwerk. Het is triest dat een kind geen kind mag zijn en hun in contact worden gebracht met materialisme en zaken zoals muziekindustrie , het aanbidden van muziek en filmsterren enz.
Als jij daar een voorstander van bent is dat prima maar je moet wel met je handjes afblijven van hoe ik groot ben gebracht want ik ben er namelijk heel trots op.


Citaat door Karima_X:
Dat komt omdat ze gemaakt zijn, allemaal geld inkomsten voor de media. Jammer dat moslims zoals de topicstarter (mocht ze dat zijn) in dit soort onzin wordt mee gaan.
Het kan me niet schelen hoe je groot bent gebracht, het gaat er mij gwn om dat je niet zomaar moet oordelen. Kijk zelf maar je scheert alle moslims over een kam. sorry hoor maar ik kan niet begrijpen dat je hier trots over kan zijn.

09-10-2012, 23:05

Citaat door shaymabella:
Het kan me niet schelen hoe je groot bent gebracht, het gaat er mij gwn om dat je niet zomaar moet oordelen. Kijk zelf maar je scheert alle moslims over een kam. sorry hoor maar ik kan niet begrijpen dat je hier trots over kan zijn.
Aan de ene kant zeg je dat het jou niks kan schelen en andere kant heb je opmerkelijk genoeg wel een mening over. Ik ruik hier een beetje tegenstrijd. Jij vindt de desbetreffende meiden schattig, ik vind van niet en ik heb uitgelegd waarom ik dat zo vind. Vervolgens begin je over mijn opvoeding, waar jij geen flauw benul van hebt en indirect mijn opvoeders bij betrekt. Nou als dat geen oordeel is, dan weet ik het niet meer.

Je hebt geen gewaagde persoon om een discussie mee te voeren aangezien je totaal niet inhoudelijk reageert op de topic die jij zelf geopend hebt en vervolgens mensen van zaken gaat beschuldigen waar jij zelf aan schuldig bent.

09-10-2012, 23:14


Ik noem dit niet schattig hoor.........vindt het doodeng hoe bezeten dat kindje is van muziek die echt niet voor haar leeftijd is. Ben benieuwd of het ooit nog goed komt met haar.

09-10-2012, 23:22
Zou in ieder geval zo geen dochter willen