Bekijk volle/desktop versie : lowbudget..lowbudget en nog eens lowbudget



09-10-2012, 14:35
Dag dames en heren,

Zoals jullie weten is het tegenwoordig heel duur om een bruiloft te organiseren.
In deze tijden van crisis moet men op de kleintjes letten.
Nou lees ik dat veel mensen op zoek zijn naar lowbudget diensten.
Maar wat vinden jullie lowbudget? Wat willen jullie waarvoor betalen?
Help de aanbieders van diensten om een mooie prijs voor jullie op te stellen.

Dus mijn vraag aan jullie is, wat vinden jullie lowbudget? Wat willen jullie uitgeven per dienst?
En bij welke dienst mag het echt minder qua prijs?

Ik zal jullie even een lijstje geven:

Negaffa
zaal
catering
band
dj
anacheedband
fotografie/camera
Special effects

brand maar los dames en heren en laat horen wat jij vind!!

09-10-2012, 14:55


Heeft niemand er een mening over?!

09-10-2012, 14:59
De prijs zegt helemaal niets als je niet weet wat de dienst inhoudt. Als je je altijd door prijs laat leiden om een dienst aan te schaffen dan krijg je alleen maar sneller te maken met topics zoals deze:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4224876

Wat je wil weten is wat mensen precies willen hebben en dan pas kun je kijken wat het minimaal gaat kosten. Ik wil ook heel graag in de dikste Mercedes van 140.000 euro rondrijden. Maar mijn portemonnee liet me weten dat ik het beste voor een auto van 5000 euro moest gaan. Ik ben zeer tevreden met deze auto ondanks dat het geen Mercedes is. Natuurlijk kon ik ook een auto voor 300 euro kopen, maar dan stond ik waarschijnlijk iedere week in de garage voor reparaties.

09-10-2012, 15:07
Khalil je hebt helemaal gelijk maar vaak rijzen de prijzen de pan uit. Dit zie je bij negaffa's maar ook bij andere diensten.
Ik ga er vanuit dat de diensten hun werk naar behoren leveren, maar laten we eerlijk zijn sommige bedragen kunnen echt niet!
Als zijn hun diensten nog zo wauw! Voor een mercedes van € 14.000 ga je ook nog geen € 25.000 betalen, hoe goed die auto dan ook is!

09-10-2012, 15:08


Mijn tel doet een beetje raar zie ik, hool dat men erover heen leest!!

09-10-2012, 15:39
De reden dat mensen hoge prijzen kunnen vragen heeft te maken met hun "beschikbaarheid". Als er niet alleen op vrijdag en zaterdag getrouwd zou worden dan hadden de prijzen best iets omlaag gekund.

Maar zoals ik al zei is de ene dienst de andere niet. Natuurlijk kun je, om het even dicht bij mijzelf te houden, een fotograaf voor 200 euro je bruiloft laten vastleggen en de foto's binnen een week krijgen. Maar ik kan helaas geen fotografie voor 200 euro aanbieden als ik met minimaal 18000 euro aan foto-apparatuur aan kom op een feest. Dus zal ik mijn bruidjes met iets anders moeten overtuigen dan de prijs alleen om mij te nemen.

Natuurlijk hebben zij altijd het laatste woord om het besluit te nemen of ze wel of niet met mij in zee gaan. Wie de portemonnee in handen heeft bepaalt uiteindelijk.

Waar ik het wel erg eens mee ben is dat sommige partijen een belabberde prijs - kwaliteit verhouding hebben ongeacht de prijs die ze vragen:-s

09-10-2012, 23:57

Citaat door Khal1l:
De prijs zegt helemaal niets als je niet weet wat de dienst inhoudt. Als je je altijd door prijs laat leiden om een dienst aan te schaffen dan krijg je alleen maar sneller te maken met topics zoals deze:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4224876

Wat je wil weten is wat mensen precies willen hebben en dan pas kun je kijken wat het minimaal gaat kosten. Ik wil ook heel graag in de dikste Mercedes van 140.000 euro rondrijden. Maar mijn portemonnee liet me weten dat ik het beste voor een auto van 5000 euro moest gaan. Ik ben zeer tevreden met deze auto ondanks dat het geen Mercedes is. Natuurlijk kon ik ook een auto voor 300 euro kopen, maar dan stond ik waarschijnlijk iedere week in de garage voor reparaties.
Khalil Je hebt helemaal gelijk. Ik sluit me aan bij jou mening.
Mvg Asmaa (Asalafotografie)

10-10-2012, 01:35

Citaat door GS4U-Fotografie:
Dag dames en heren,

Zoals jullie weten is het tegenwoordig heel duur om een bruiloft te organiseren.
In deze tijden van crisis moet men op de kleintjes letten.
Nou lees ik dat veel mensen op zoek zijn naar lowbudget diensten.
Maar wat vinden jullie lowbudget? Wat willen jullie waarvoor betalen?
Help de aanbieders van diensten om een mooie prijs voor jullie op te stellen.

Dus mijn vraag aan jullie is, wat vinden jullie lowbudget? Wat willen jullie uitgeven per dienst?
En bij welke dienst mag het echt minder qua prijs?

Ik zal jullie even een lijstje geven:

Negaffa
zaal
catering
band
dj
anacheedband
fotografie/camera
Special effects

brand maar los dames en heren en laat horen wat jij vind!!
De ziana's vragen gekke prijzen tegenwoordig. Om nog geen uur in een kleed te zitten wordt er 350, 400 of zelfs meer gevraagd. :s
Je wilt het op de halal manier doen en dan durven de anasheed bands zoveel geld te vragen tegenwoordig! 750, 800, 900 en zelfs 1000 euro! Wow wie kan dat nog volgen?! Ik niet hoor!
Catering zou ik sowieso niet nemen want die prijzen zijn gestoord. 10000€ fzo amai! Daar betaal ik bijna mijn hele trouwfeest mee!
Sommige fotografen overdrijven ook. Bv bedragen die beginnen vanaf 760 euro voor wat foto's. :s
Neen dat gaat erover... En ja ik heb een simpele zaal genomen, want die zalen van 3500 of zo vind ik gewoon te gek voor woorden...