Bekijk volle/desktop versie : Topambtenaar Joris Demmink daagt AD



Pagina's : [1] 2

09-10-2012, 13:52

Citaat door AZROU28:
De hoogste ambtenaar op het ministerie van Veiligheid en Justitie, secretaris-generaal Joris Demmink, daagt het AD voor de rechter. Deze krant en deze website schreven de afgelopen dagen, op basis van verschillende getuigen, dat Demmink in de jaren '80 contacten onderhield met een pooier van minderjarige jongens.
Deze Dick Willard zou Demmink volgens hen meerdere malen hebben ontmoet. Mr. Harro Knijff, advocaat van Demmink, start een bodemprocedure tegen het AD, omdat de berichtgeving volgens de secretaris-generaal onjuist zou zijn. 'Ik wil dit op dit moment niet verder toelichten,' zo zei Knijff gisteren.

Demmink liet al eerder weten Willard niet te kennen. AD-hoofdredacteur Christiaan Ruesink ziet een 'eventuele zaak met vertrouwen tegemoet'. Demmink wordt al jaren beschuldigd van seksueel misbruik van minderjarige jongens. Onderzoeken leverden hiervoor tot nu toe geen bewijs. De Tweede Kamer-fracties van VVD, PvdA, SP, CDA en 50Plus hebben minister Opstelten (Veiligheid) om opheldering gevraagd. Deze liet weten zijn secretaris-generaal volledig te steunen.
.

09-10-2012, 14:10



Citaat door AZROU28:
De hoogste ambtenaar op het ministerie van Veiligheid en Justitie, secretaris-generaal Joris Demmink, daagt het AD voor de rechter. Deze krant en deze website schreven de afgelopen dagen, op basis van verschillende getuigen, dat Demmink in de jaren '80 contacten onderhield met een pooier van minderjarige jongens.
Deze Dick Willard zou Demmink volgens hen meerdere malen hebben ontmoet. Mr. Harro Knijff, advocaat van Demmink, start een bodemprocedure tegen het AD, omdat de berichtgeving volgens de secretaris-generaal onjuist zou zijn. 'Ik wil dit op dit moment niet verder toelichten,' zo zei Knijff gisteren.

Demmink liet al eerder weten Willard niet te kennen. AD-hoofdredacteur Christiaan Ruesink ziet een 'eventuele zaak met vertrouwen tegemoet'. Demmink wordt al jaren beschuldigd van seksueel misbruik van minderjarige jongens. Onderzoeken leverden hiervoor tot nu toe geen bewijs. De Tweede Kamer-fracties van VVD, PvdA, SP, CDA en 50Plus hebben minister Opstelten (Veiligheid) om opheldering gevraagd. Deze liet weten zijn secretaris-generaal volledig te steunen.
Mooi. Hopelijk brengt deze rechtszaak duidelijkheid in deze uitermate dubieuze kwestie.

09-10-2012, 19:44

Citaat door AZROU28:
Daar is tie dan: de hoogste baas van Jusitie en het toonbeeld van het Nederlands democratische rechtstaat. Degene die bij uitstek de wetten dient te handhaven en na te leven....decennia lang is bewezen dat hij 100'en zo niet duizenden minderjarige jongens misbruikt en iedereen kijkt weg...hoe durf je dan als rechtgeaarde Hollander nog überhaupt je mondje nog open te trekken als het gaat om het Sharia systeem.

Los het probleem eerst even in jullie eigen gelederen op voordat je het vingereje weer naar een ander wijst..

Hollanndse pedo-cltuur tfoe toe! Niemand is meer veilig!
Hoe kom je bij de bewering dat dit al decennia-lang bewezen is?

Ik wil wel geloven dat Demmink, openlijk homoseksueel, een zwak heeft voor mooie jongens. Maar dat hij schuldig is aan de dingen die over hem worden beweerd, lijkt me stug.

Demmink is Secretaris Generaal van het Ministerie van Justitie en de geruchten houden inderdaad al jaren aan. Hij diende onder Korthal, Hirsch Balin en Opstelten, die allemaal wisten van de roddels over Demmink. Als er ook maar een flintertje van bewijs boven tafel zou komen dat Demmink zich schuldig heeft gemaakt aan de roddels die over hem de ronde doen, zou dat onvermijdelijk het vertrek van de minister tot gevolg hebben.

Er is geen ambtenaar in Nederland waar de AIVD zo diepgaand onderzoek naar heeft gedaan als Demmink, waarbij de AIVD overigens rechtstreeks heeft gerapporteerd aan de minister. In de hele hiërarchie is er niemand te vinden die zijn vingers zou willen branden aan het in de doofpot stoppen van iets dergelijks. Dat wil er bij mij gewoon niet in.

09-10-2012, 19:45

Citaat door AZROU28:
Er zijn te veel belangen mee gemoeid..
....als ze Demmink oppakken en dan sleurt hij de hele pedo-elite van NL met zich mee en dat zullen ze kosten wat het kost vermijden!

Waarom denk je dat hij, ondanks de talloze bewijzen en getuigenverklaringen die er al decennia lang zijn, nog steeds niet is opgepakt laat staan veroordeelt???
De belangrijkste getuigenverklaring is afkomstig van een moordenaar die hoopt dat hij er zijn voordeel mee kan doen. En bewijzen? Noem eens een paar bewijzen?

09-10-2012, 20:45


AZROU schijnt hem te kennen uit een verleden waar hij het leuke donkere jongentje was . maar wil nu boete doen en is dus salafist geworden , sharia for ever azrou .

09-10-2012, 20:56

Citaat door AZROU28:
Zo zo jij durft...

Hey de eerste autochtoon die het verhaal bekritiseerd... een nieuwtje

Nou veel kijk plezier dan maar...ik spreek je achteraf wel xxxxxxxxxxtje

http://m.youtube.com/watch?feature=plpp&v=5nLTwR3MP60
Maar de bewijzen waarover je sprak, waar blijven die?

Klein geheimpje: Als er bewijs is tegen zo iemand gaat hij gewoon voor het hekje...

09-10-2012, 21:11
't Zal me benieuwen hoe zich dit ontwikkelt. Al enkele decennia zijn ik weet hoeveel mensen bezig met deze zaak. Dat er dan nog steeds geen steekhoudende bewijzen boven tafel zijn gekomen geeft te denken.

Overigens vreemd dat de dood van arts Labruyere hier wordt gebruikt om te beweren dat er een pedo-netwerk bestaat.

Veel interessanter zijn de recente ontwikkelingen waar twee jongens beweren te zijn misbruikt door Demmink en zich bereid hebben verklaard die beschuldiging onder ede te verklaren.

10-10-2012, 14:23
Dit is voer voor aan lager wal geraakte journalisten die in 1 keer naam willen maken. Ik heb deze zaak al meer dan 10 jaar gevolgd en er is niet 1 keer onomstotelijk bewijs gevonden. Alleen beschuldigingen van dubieuze personen, die meestal achterliggend motief hebben. Onderzoek gewoon die laatste 2 nieuwe getuigen en als dat stand houdt voor de rechter ermee.

10-10-2012, 19:01

Citaat door AZROU28:
O nee, jij vindt een bandopname gebaseerd op tapverslagen, waarop Joris Demmink duidelijk verstaanbaar minderjarige kinderen besteld bij Pedopooier Lothar alias Lauter te Rotterdam, geen bewijs??? Een bandopname die verricht is door het speciale HiK politieteam te Rotterdam?

Is die Demmink familie van je want je zit wel aardig ver in zn reetje ?

Hier luister nog maar eens vanaf 3.37 min

http://m.youtube.com/watch?v=26h4TLmpe0A


Ga je mond spoelen. Al mussakh lakhour. Tbarhich.

10-10-2012, 19:31

Citaat door AZROU28:
Geen reden toe...als ik zie hoe je die xxxxxxxxxx verdedigt en hier zehma het slijmerige pseudo-intellectueeltje uithangt.


Toen ik deze zaak volgde, was jij nog bou ghloula, dat kan je minderwaardigheids complex verklaren ja. Ik ga jou verder op negeer zetten, jij hoort bij de grote groep lbrahch hier.

Pagina's : [1] 2