Bekijk volle/desktop versie : Eensgezinswoning te huur Rotterdam-Hoogvliet



09-10-2012, 13:32
Sfeervolle eensgezinswoning in de wijk Oudeland.

De wijk is de afgelopen jaren flink gemoderniseerd en er vindt binnenkort vanuit de gemeente een positieve herstructurering plaats. Het is een zeer rustige en vooral groene plek om te wonen. De woning is gelegen nabij diversen uitvalswegen en op loopafstand van winkelcentra, supermarkten, basisscholen en fitnesscentra.

Begane grond
Entree met CV ketel (AWB bouwjaar 2001), inbouwkast en hal voorzien van vaste trap, toiletruimte met wastafel en de meterkast (3 groepen). Doorgang naar de keuken en de woonkamer. De keuken is voorzien van een eenvoudige keukenblok met 6 opbergkasten, gas- en wasmachine aansluiting en een extra ingebouwde opbergkast. De woonkamer ligt aan de achterzijde en is voorzien van een extra bergkamer.
Vanuit de woonkamer toegang tot de tuin.

1e verdieping
Overloop met toegang tot de badkamer en 3 slaapkamers. De badkamer met wastafel en doucheruimte gescheiden door een schuifdeur. De slaapkamers zijn voorzien van inbouwkasten.

Bijzonderheden:
- Eigen grond
- Volledig geïsoleerd en voorzien van dubbele beglazing
- Volledige renovatie van de vloeren, muren, plafonds en sanitaire voorzieningen in 2007
- De woning is geheel voorzien van laminaat m.u.v. badkamer en toilet.
- De tuin is gelegen op het zuiden.
- Elke kamer is voorzien van tenminste 1 vaste kast
Prijs is 800 euro exclusief gas en licht.

Er wordt een contract opgesteld en zodra ik de leegstandvergunning binnen heb kunnen we verhuren zodat verhuurder en huurder beschermd zijn. Ook wil ik een werkgevers verklaring zien.

Ruilen koopwoning is ook bespreekbaar als het gaat om een vergelijkbare woning of appartement in Rotterdam.

Meer foto's zijn te zien op

http://www.funda.nl/koop/hoogvliet-rotterdam/huis-47310819-mignonpad-12/


Svp pm versturen zodat we contact kunnen maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw met kinderen of een compleet gezin.

Svp per pm reageren.

09-10-2012, 15:49


Deze woning is helaas niet meer beschikbaar



Huisjesmelker ?

17-10-2012, 11:23
nee hoogvliet is te dicht bij botlek al die gassen daar slecht voor de gezondheid

17-10-2012, 14:37
jammer de huur is een beetje prijzig.. Maar voorhoelang is het contract todat hij verkocht wordt?

13-11-2012, 15:18



Citaat door vrouwa:
jammer de huur is een beetje prijzig.. Maar voorhoelang is het contract todat hij verkocht wordt?
ik wil beginnen met een 6 maanden contract omdat ik ook natuurlijk ervan overtuigd wil zijn dat ik goede huurders heb.
Je leest natuurlijk zoveel problemen op intenet met huurbetalingen etc..

Er rust wel een leegstandvergunning op deze woning dus huurbeschermingwet geldt niet in deze.
Als het huis verkocht wordt krijg je 3 maanden de tijd iets anders te zoeken.