Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse politievoertuigen botsen op elkaar: 29 gewonden



08-10-2012, 17:08
Negenentwintig politieagenten zijn gewond geraak bij een groot ongeluk.



Volgens een bron bij de politie zouden minstens vier van hen er ernstig aan toe zijn, zo meldt Hibapress. Het ongeluk vond plaats tussen Marrakech en Casablanca ter hoogte van Benguerir. Vier voertuigen die agenten vervoerden botsten tegen elkaar op. De meeste gewonden zijn daarop naar het militair hospitaal in Marrakech gebracht terwijl de rest naar het provinciale ziekenhuis van Benguerir werd afgevoerd.


De gouverneur van de regio Marrakech-Tensift-Al Haouz, Mohammed Faouzi, reageerde direct door met een groep vertegenwoordigers van lokale overheden de gewonden in het militair ziekenhuis te bezoeken. De autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld naar het ongeluk.


De kettingbotsing volgt als derde in een week waarin twee andere ernstige botsingen met meerdere auto's plaats vonden.

08-10-2012, 17:14


Botsauto rijbewijzen zeker in marokko


08-10-2012, 17:17
Nou nou ze doen het volgens mij expres
om de regering te laten ontbinden ..


08-10-2012, 19:05
@koekkiemonster; doe eens even normaal joh zieke geest dat je bent.

wanneer houdt deze hel een keer op???


08-10-2012, 19:05


"even apeldoorn bellen"

Misselijkmakend! Als jij betrokken was bij een ongeluk en ernstig gewond bent roep je zeker ook ff apeldoorn bellen, een pure individualist ben je zeg!




08-10-2012, 20:32

Citaat door gewoon112:
"even apeldoorn bellen"

Misselijkmakend! Als jij betrokken was bij een ongeluk en ernstig gewond bent roep je zeker ook ff apeldoorn bellen, een pure individualist ben je zeg!






laat ik het zo zeggen als ik of jij gewond zou raken in marokko bij een ongeluk, dan komen de autoriteiten niet zomaar...

tenzij er bloed is !

anders komen ze niet

08-10-2012, 20:33

Citaat door koekkiemonster:
laat ik het zo zeggen als ik of jij gewond zou raken in marokko bij een ongeluk, dan komen de autoriteiten niet zomaar...

tenzij er bloed is !

anders komen ze niet
en als ze komen en merken ze dat je geen geld hebt voor de ambulance dan gooien ze je uit de brancard en laten ze je doodleuk op de weg liggen

08-10-2012, 23:48

Citaat door koekkiemonster:
en als ze komen en merken ze dat je geen geld hebt voor de ambulance dan gooien ze je uit de brancard en laten ze je doodleuk op de weg liggen
hahahhahaha

09-10-2012, 13:20
Even respect voor deze hardwerkende mannen (en misschien ook vrouwen).
Het zijn niet allemaal corrupte mensen. Er zitten genoeg hardwerkende eerlijke ambtenaren tussen. Allahishfihoum.