Bekijk volle/desktop versie : Wat ik dus niet snap he...



08-10-2012, 15:32
Waar ik grandioos in faal om te begrijpen...is het volgende...


Waarom zijn er buitenlandse mogendheden op Islamitisch grondgebied? Waarom staat iedereen het toe dat het mooie Afghanistan wordt belegerd door neo-kolonialisten? Idem voor Irak/Libië (waar de NAVO sinds de val van de beste man een permanente aanwezigheid geniet)... Arabië (ik laat de naam Saudi expres achterwege, daar deze untermensch voor de teloorgang van het Islamitisch rijk deels verantwoordelijk is)....waar de VS een legerbasis heeft...

Kan wel uren doorgaan...eigl...heb ik het antwoord ook al gegeven...er is sprake van incompetentie aan het hoofd van die staten...en ook wel bij de contemporaine moslim...ik heb het niet over die moedige strijders in Afghanistan...die dagelijx her en der wel een kruisvaarder opneuken met hun Kalasj...maar over het islamitisch gepeupel...dat geen fuck doet om orde op zaken te stellen.

Gewoon zielig...echt zielig...en dan proberen ze nog de enige anti-westers georiënteerde leider tot aftreden te dwingen...de zoon van de man die 3 oorlogen tegen de zionistische staat heeft gevochten...puur voor de Palestijnen...geen enkel Arabische leider heeft zich zo ingezet voor de Palestijnen als Hafez Al-Assad. Zijn zoon, die 99 uit 100 haat...is een degelijke leider...goed voor christenen, heeft zelfs meer soennieten dan sjiieten in zijn regering en is terecht anti-westers. Zodra hij valt...is het niet lang meer of de laatste der mannen in het M-O zal vallen: de Ayatollah. Daarna...zullen de geblinddoekte lieden pas inzien hoe erg ze om de tuin zijn geleid...net als bij Irak/Libië/Afghanistan het geval was en is.




Voor degenen die hier gelijk de Sjiieten komen bashen: Khomeini (HELD) was de enige die een fatwa uitvaardigde tegen Rushdi, welke de Profeet in de jaren 80 heeft beledigd. Dus...het ligt allemaal heel wat genuanceerder dan Al-Jazeera je wil doen laten geloven.