Bekijk volle/desktop versie : Bush opnieuw 'Persoon van het jaar'



Pagina's : [1] 2

20-12-2004, 09:46
Bush opnieuw 'Persoon van het jaar'

Evenals vier jaar geleden heeft het Amerikaanse tijdschrift Time president George Bush uitgeroepen tot Persoon van het jaar. Time verleende hem de titel wegens zijn herverkiezing en het "hervormen van de regels van de politiek naar het model van zijn hoed" - een verwijzing naar zijn cowboy-image.

Bekijk video: Modem/ Breedband


Redacteuren van Time kozen Bush "voor het tot bloedens toe aanscherpen van het debat, voor het opnieuw inkaderen van de werkelijkheid tot die met zijn beeld daarvan overeenstemt, voor het in de waagschaal stellen van zijn - en ons - fortuin om zijn geloof in de kracht van leiderschap".

Het blad publiceert interviews met Bush en diens vader en wijdt een artikel aan de belangrijkste politieke adviseur van de president, Karl Rove. In het interview schrijft Bush zijn verkiezingsoverwinning op John Kerry toe aan zijn buitenlandse beleid en de oorlogen die hij in Afghanistan en Irak begon. "De verkiezing ging over het gebruik van Amerikaanse invloed", zegt Bush.

Hoofdredacteur Jim Kelly vindt dat Bush in binnen- en buitenland een polariserende figuur blijft en dat dat een van de redenen is waarom hij persoon van het jaar 2004 is geworden. "Heel veel Amerikanen wensen diep in hun hart dat hij niet gewonnen had. En toch is het hem gelukt." In het artikel zegt Bush dat hij zich er om verkneukelt dat sommige mensen hem niet mogen.

Kelly zegt dat Bush erg veranderd is sinds zijn vorige verkiezing tot man van het jaar in 2000. "Hij is niet dezelfde man. Hij is een veel kordatere man. Hij is als persoon nog net zo charmant als voorheen, maar ik denk dat hij het Amerikaanse publiek een gezicht heeft laten zien van veel, veel grotere vastberadenheid."



Wie zouden jullie kiezen'?

Cker geen Bush of wel?

20-12-2004, 09:50


Hond....


het zijn allemaal heidenen... !!!


Moge ALLAH hen zwakker maken...

Ameen

20-12-2004, 11:14
de persoon die de oorzaak is geweest van zoveel doden in Irak is uitgeroepen tot Persoon van het Jaar.........hoe dom kun je zijn....

20-12-2004, 11:44

Citaat door xxNassiraxx:
de persoon die de oorzaak is geweest van zoveel doden in Irak is uitgeroepen tot Persoon van het Jaar.........hoe dom kun je zijn....
Ik zet ook m'n vraagtekens bij deze verkiezing. Ik kan me moeilijk indenken dat er geen betere mensen zijn die voor die titel in aanmerking komen.

Maar wat jij daar net noemt komt nou net niet bij me op. Dat beschouw ik als indirect verantwoordelijk.

20-12-2004, 11:48


Hitler en Stalin zijn ook al eerder "persoon van het jaar" geweest.

Moge Allah Bush tot de islam leiden en zoniet moge Hij hem vernietigen

20-12-2004, 11:51
de verkiezing "man van het jaar" heeft géén waardeoordeel . Ze kiezen deze persoon op basis van zijn invloed in de wereld in dit jaar en geef toe Bush zijn daden zijn zichbaar over de hele wereld.

20-12-2004, 11:52

Citaat door peterc:
Ik zet ook m'n vraagtekens bij deze verkiezing. Ik kan me moeilijk indenken dat er geen betere mensen zijn die voor die titel in aanmerking komen.

Maar wat jij daar net noemt komt nou net niet bij me op. Dat beschouw ik als indirect verantwoordelijk.
nou ja hoe je het ook wendt of keert....hij is er verantwoordelijk voor...of het nou direct of indirect is....

20-12-2004, 12:05
ik snap het niet, hij de persoon van het jaar. zal best maar dan zeker niet in positieve zin

20-12-2004, 12:07

Citaat door thedoc:
ik snap het niet, hij de persoon van het jaar. zal best maar dan zeker niet in positieve zin
Inderdaad...ik zou em eerder "De persoon van alle ellende" noemen

20-12-2004, 12:08

Citaat door xxNassiraxx:
Inderdaad...ik zou em eerder "De persoon van alle ellende" noemen
met jou valt te praten

20-12-2004, 12:12

Citaat door thedoc:
met jou valt te praten

20-12-2004, 12:17
Maar, kennelijk is niet iedereen het eens over "de persoon van het jaar"

jullie meningen hierover (gedetalieerd aub )

En feiten erbij


P.s : waar blijven de meningen van de Nederlanders ? ( de echte Nl'ers op onze site )

20-12-2004, 12:20



Citaat door TiBiA:
Maar, kennelijk is niet iedereen het eens over "de persoon van het jaar"

jullie meningen hierover (gedetalieerd aub )

En feiten erbij


P.s : waar blijven de meningen van de Nederlanders ? ( de echte Nl'ers op onze site )
als je het over de persoon van het jaar hebt dan denk je meestal aan goede dingen. maar volgens mij is de verkiezing juist over de persoon die het meest is opgevallen, ja dan wint hij zeker. geen twijfel. die vent heeft iedereen het nieuws wel gehaald. dan word je de persoon van het jaar. maar dat heeft hij niet bereikt door zijn daden.

20-12-2004, 12:29

Citaat door thedoc:
als je het over de persoon van het jaar hebt dan denk je meestal aan goede dingen. maar volgens mij is de verkiezing juist over de persoon die het meest is opgevallen, ja dan wint hij zeker. geen twijfel. die vent heeft iedereen het nieuws wel gehaald. dan word je de persoon van het jaar. maar dat heeft hij niet bereikt door zijn daden.
ik sluit me hierbij aan......

20-12-2004, 12:31

Citaat door xxNassiraxx:
ik sluit me hierbij aan......
waren alle vrouwen maar zo meegaand

Pagina's : [1] 2