Bekijk volle/desktop versie : Gerets gaat na Marokko ook zakken vullen in Qatar



08-10-2012, 11:16
De Belg Eric Gerets wordt de trainer van Lekhwiya, de landskampioen van Qatar.



De club uit Doha heeft dat maandag bevestigd. Gerets volgt Djamel Belmadi op. De 36-jarige Algerijn, voormalig middenvelder van Paris Saint-Germain, moest opstappen na de matige seizoensstart van de landskampioen.

Voor de 58-jarige Gerets wordt het zijn zevende buitenlands club, nadat hij trainer was bij achtereenvolgens PSV, Kaiserslautern, Wolfsburg, Galatasaray, Olympique Marseille en Al-Hilal.

Op 15 september moest hij wegens tegenvallende resultaten opstappen als bondscoach van Marokko. In eigen land zat hij op de bank bij RFC Luik, Lierse en Club Brugge.

08-10-2012, 11:30


Zulke mensen hebben nooit genoeg

08-10-2012, 12:03
What a ballbag

08-10-2012, 13:11
Zo man moet je niet serieus nemen, hij heeft totaal geen spijt dat we uit afrika cup zijn uitgeschakeld , Ach en Touassi betreft, misschien speelt Youssef hadji laatste maanden slecht, hij blijft belangrijk voor marokko, als touassi slim was, had hij beter Amsif als doelman kunnen selecteren want hij komt uit voor Bundesliga of misschien Khalid Sinouh.van NEC 2de doelman.


08-10-2012, 13:30


Wat een titel, alsof hij in Marokko zijn zakken niet gevuld heeft.

08-10-2012, 15:46

Citaat door AirbusA380:
Wat een titel, alsof hij in Marokko zijn zakken niet gevuld heeft.
Denk dat redactie dat ook bedoelt, alleen het woordje ook vergeten.

09-10-2012, 11:15
Wat een rare titel zeg. Als t n marokkaan was dan kreeg het vast een andere titel. Redactie bestaat uit een groep emotionele onervaren mbo stagiairs.


09-10-2012, 14:49
Die ballie heeft de gehele schatkist van Marokko leeggeplunderd voordat hij eindelijk vertrok.
Wat een afzetter zeg ! Maar ja, wie is verantwoordelijk voor zijn stomme aanstelling ? Onze lieve bijdehandjes bij de voetbalbond natuurlijk ! Het is duidelijk dat de leden van onze voetbalbond geen echte liefde hebben voor hun land want anders hadden ze dit niet gedaan !


09-10-2012, 16:14
Wij zijn dom geweest om zo een domme belg uberhaupt toe te laten als MAROKKAANSE bondscoach oke denk even mee zou nl het accepteren als er een MAROKKAANSE bondscoach kwam voor oranje?Ik dacht het even niet daarom beter een Marokkaanse trainer is vele malen beter en het geld stroomt terug in de eigen economie nu kunnen ze letterlijk fluiten naar hun centen en hij kan weer zijn zakken elders vullen vuile graaier!


10-10-2012, 11:54
Zou me niet verbazen als die in Qatar, succes behaald.



10-10-2012, 12:09
hij heeft zijn best gedaan.

Toen hij begon was iedereen lovend over Gerets, nu een paar maanden later kennen jullie Gerets geen millimeter beter maar is het ineens een zakkenvuller.

Hij lijkt mij gewoon een aardige man op de foto

11-10-2012, 17:38
TurK68, ik was al vanaf het begin tegen hem... Ik heb altijd gezegd; 'neem een Marokkaanse trainer' Waarom altijd denken dat Europeanen ons wonderen zullen brengen ? Genoeg goede mensen in Marokko op elk vakgebied inclusief sport. Niet iedereen is daar corrupt of inhoudloos ! In Marokko walgt iedereen van het beleid van de voetbalbond. Waarom ben je als Marokkaan in Marokko (voor de overheid) altijd minder waard dan een Europeaan ook al kun je hetzelfde bieden voor minder geld? Er heerst een ziekte in Marokko: alles wat uit europa komt wordt blind aangenomen dat het beter is dan ales uit marokko en dat klopt niet !


11-10-2012, 19:03



Citaat door Sha7a:
TurK68, ik was al vanaf het begin tegen hem... Ik heb altijd gezegd; 'neem een Marokkaanse trainer' Waarom altijd denken dat Europeanen ons wonderen zullen brengen ? Genoeg goede mensen in Marokko op elk vakgebied inclusief sport. Niet iedereen is daar corrupt of inhoudloos ! In Marokko walgt iedereen van het beleid van de voetbalbond. Waarom ben je als Marokkaan in Marokko (voor de overheid) altijd minder waard dan een Europeaan ook al kun je hetzelfde bieden voor minder geld? Er heerst een ziekte in Marokko: alles wat uit europa komt wordt blind aangenomen dat het beter is dan ales uit marokko en dat klopt niet !

oke, bousjans jou treft geen blaam. Jij bent een goede marokkaan. Die andere marokkanen zijn wel beetje anders, als je eerlijk bent.. ofniett?