Bekijk volle/desktop versie : Ajax blijft winnen, ook in Groningen.



19-12-2004, 22:58
Ajax is verlost van de Crisis, die zich nu in Rotterdam, en Eindhoven begeeft.

In Groningen bleeft ajax voor de 8e duel op rij ongeslagen, (7 x winst 1 gelijk).



Groningen, 19 december 2004
Op voorhand kon Ajax zondag drie punten inlopen op PSV en drie punten uitlopen op Feyenoord. Dan moest er wel gewonnen worden in Groningen. In de tweede helft in het Oosterparkstadion lukte dat. Wesley Sneijder opende de score, en Nicolae Mitea en Ryan Babel vergrootten de marge. De laatste luisterde zijn achttiende verjaardag op met twee doelpunten, waardoor Ajax verdiend met 4-0 won.

Op het moment dat Ajax begon aan de wedstrijd, wist het natuurlijk dat PSV drie punten had verloren tegen Roda JC de avond ervoor. Feyenoord, dat zondag om half één aftrapte tegen ADO Den Haag, verloor eveneens. Ajax kon als nummer drie in de competitie dus goede zaken doen op de laatste speeldag van het jaar: door te winnen van FC Groningen kon PSV op vijf punten genaderd worden, én er kon meer afstand, zes punten, komen met de nummer vier op de ranglijst.

19-12-2004, 23:08


Al met al goed de winterstop in.



en ook waardering voor Az die het toch heel goed doet

en Voor Feyenoord en Psv wil ik zeggen

20-12-2004, 11:55
de laatste nederlaag was thuis tegen Heereveen. Vervolgens werd er in Europa nog verloren van juve, en Maccabi.
daarop volgde de

Ajax-NEC Nijmegen 1-0
Willem 2- Ajax 1-3
Ajax-Feyenoord 1-1
De Graafschap-Ajax 0-5
Ajax-RBC Roosendaal 4-1
RKC Waalwijk- Ajax 1-3
Ajax-Vitesse 1-0
FC Groningen-Ajax 0-4.

Alleen tussendoor de verloren oefenmatch tegen respectievelijk Barcelona met 2-1

20-12-2004, 12:42
is Boukhari in gevallen
het zier er slecht uit voor hem nu Mitea weer scoort

20-12-2004, 14:52


Helaas voor Nordin, maar ook ik vindt dat Mitea meer talent heeft dan hij. Mitea heeft meer snelheid, sneller in zijn techniek. Boukhari heeft alleen zijn lichaam en lengte mee, maar ook daar maakt ie niet optimaal gebruik van. Ik vrees dat ook hij na dit seizoen naar een andere club moet kijken, want Mitea is gewoon weg beter geschikt voor linker kant

20-12-2004, 22:29
Gooo Ajax

20-12-2004, 22:30
Gooo Ajax



Miteaaaa

22-12-2004, 12:04

Citaat door MAROC_SENIORITA:
Gooo Ajax



Miteaaaa
idd. Een goede talentvolle belofte.