Bekijk volle/desktop versie : Beste N E G G A F A

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

16-03-2003, 14:11
kunnen jullie mij misschien de tel nummers van die xxxxxs geven want ik ben naar een xxxxx op zoek>
alvast bedankt.

alaikoem salaam

16-03-2003, 21:51

Citaat:
Origineel gepost door Massilya20
En werkt die neggafa zwart of staat ze ingeschreven bij kamer van koophandel?

Gegroet,

een berberin
ben je van de FIOD ofzo ?

20-03-2003, 13:05
mijn favo is gewoon nadia uit maastricht en kadija elidrisi uit marokko(tetouan)maar die kent niemand geloof ik hier...

sara

20-03-2003, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door saraa
mijn favo is gewoon nadia uit maastricht en kadija elidrisi uit marokko(tetouan)maar die kent niemand geloof ik hier...

sara
idrissie ken ik zeker, en zij is inderdaad een goeie

en wat betreft Nederland, blijf ik Fatin chakroni de beste vinden

20-03-2003, 18:33

(Bericht #)

ik denk dat we hierover niet kunnen oordelen omdat we hun werk niet allemaal kennen, kijk maar saloua staat boven aan omdat haar werk op internet staat dus ik denk dat ze daarom zo hoog staat, eerst het andere werk zien dan pas stemmen

Hoe luist het adres voor de website van Saloua?? Weet iemand dat?

25-03-2003, 11:10
Beste neggafa die ik gezien heb is zahra uit Belgie- Luik ze komt ook naar nederland voor een vriendenprijsje al mn nichten uit nederland hebben haar genomen omdat ze weinig vraagt voor zoveel kleedjes als je wenst en ze heeft altijd de laatste mode! kortom als ik ga trouwen insha allah neem ik haar!!

01-04-2003, 19:41
naima uit den- haag

22-04-2003, 11:54
Touria van adam is de beste

22-04-2003, 23:11
Neggafa Fouzia uit adam is the bomb!!!

Ik ben onlangs naar een bruiloft geweest waar zij neggafa was. Ze heeft hele aparte kleding, kruising tussen middeleeuws en 1000-en-1-nacht kleding. Dus als je van anders houdt (lees: geen teksita met elke keer verschillende sieraden) dan kan ik haar echt aanraden!!

Oja, ze heeft ook een hele mooie hemelse podium met twee mooie koningsstoelen....echt prachtig!!!

Ik ben naar veel bruiloften geweest hier in NL, maar zij was echt orgineel en de beste tot nu toe. ( zelfs beter dan naima en mehdia !!)

Op verzoek kan ik het nummer geven aan degene die van plan zijn om te gaan trouwen, zodat jullie zelf kunnen oordelen!!

28-04-2003, 20:01
persoonlijk vind ik charazad een goeie nagaffa, zij was mijn nagaffa een maand geleden, zij maakt je bij elke jurk op en je krijgt ook bij elke jurk ook een nieuwe kapsel en verder is ze een harstikken lieve vrouw.

30-04-2003, 13:37

Citaat:
Origineel gepost door sofia1983
jasben

sorry maar touria uit adam heeft een hele slechte reputatie !! ze is verwaand niet beleefd en een geldwolf!!! ik heb nog nooit zo'n verwaand iemand gezien!! zeker geen aanrader!!! het enige wat goed is bij haar zijn haar jurken, maar de rest sieraden en make up en kapsels zijn niks 000000000000000000000000000!!

wil je een neggafa bel dan fatima sakroenie uit adam!! zij is de beste!! ze bemoeit zich met haar eigen zaken en is niet verwaand!! ze heeft mooie jurken en make up ook haar sieraden zijn prachtig!! het enige wat bij haar telt is dat de bruid er mooi uit ziet!!! echt een aanrader!!!!!!

05-05-2003, 19:05
eh maar ze zeggen dat de wat oudere vrouwen niks kunnen, geloof het of niet hoe oudere ze de vak beheersen, des te beter ze zijn.
maar de tradionele kledingstijl is de bomb
ps: jullie moeten fatima rabatia uit adam-west zien.........echt prachtig, haar kleding, kapsels sieraden, make-up.... kortom echt de bomb
groetjes n2srina

06-05-2003, 00:28

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Hallo Ienimienie,

Ik Heb Gemerkt dat Jij Fatima Chakroni Erg Hoog Prijst ....Wat Natuurlijk Ook Terecht is Volgens Jou en Een Boel Anderen ....Maar Lieve Schat ...Fatima Chakroni is Al Gepensioneerd ....Ze is Ermee Gestopt! ...Dus Je kunt Vanaf Nu Beter Spreken Van ze Had Mooie Dure Spullen ,Channel Etcetera......Anders Ontstaat Er Verwarring Als je In de Zin Spreekt van Ze Heeft Terwijl Ze Geen Negaffa Meer Is ......Ik Heb Fatima Chakroni Vaak Bij Gewoond ....Maar Na Afloop de Bruidjes E(Me Vriendinnen) Te Gesproken Hebben ....Vonden Ze Het Zelf Niet Echt Denderend ....Maar Het Is Ook Verschillend Voor Ieder Hoe Ze Het Ervaren Plus Smaken Verschillen ......Wat Ik Zelf Mooi Vond Van Fatima Is de Manier Hoe Zij de Momentele Bruid op Laat Komen ....Net een Koning ....Dat Vond ik Heel Mooi ......Ma3salama Mariam
excussseeee me ....????
We hebben het wel over mijn aangetrouwde tante !!!!
Hoe komt het dat ik nog niet te horen heb gekregen dat ze gestopt is ........????...... Omdat het niet zo is.

Ze heeft laatst juist hele mooie koningsstoelen uit Egypte over laten komen.

En nog wat ........ "gepensioneerd" ......???
ehhummm humm alsof die vrouw in de zestig zit !!!
zij is rond de 44 jaar .....

Echt laag van je om op zo een "zogenaamd aardige" manier iemand naar beneden te halen.

06-05-2003, 00:47
ja die woont bij allebeplein.

en NEEEE ze is niet gestopt, mevr. MARJAMPJE van 17 jaar weet geeneens vanaf welke leeftijd de AOW ingaat laat staan dat ze mee kan praten over opmaaksters en dergelijke.

Dus je zus kan gerust een afspraak maken bij mevr. Fatima Shakroni: 0651257824

(ik neem het lekker op voor mijn tante, lekkerpuh )

06-05-2003, 14:24
triest van jullie hoor om zomaar onzin over iemand te schrijven.

Ze heeft haar winkel gesloten omdat ze geen kapster had gevonden die fulltime in haar zaak kon staan, zelf had zij het te druk met bruiden enz.

Nogmaals, hsoema 3liekoem dat jullie zo negatief over haar praten, zij heeft jullie immers niks aan gedaan.

en wat heeft ALLEBEPLEIN ermee te maken ik begrijp de verhouding niet zo goed

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15