Bekijk volle/desktop versie : I shouldn't look back !



Pagina's : [1] 2 3 4

06-10-2012, 03:27

I shouldn't look back !






Citaat:
© being-myself| 2012.

06-10-2012, 03:28


Proloog:

[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=4]


Who doesn't know that moment:

when you sit down, all alone and your hear a voice in front of you:

"here, didn't I say it. You screw it. You lose every thing. If you were listing to me, all this wouldn't happend."

And than you think: Like you words will make me feel better.

You think, and you think. But you still can't imagine what happens. It is not real, no itsn't.

But it is, how hard you try to lie to your self. It is.

And it always will be!!


06-10-2012, 03:30
Voorwoord:[/SIZE]

Als eerst wil ik jullie allemaal welkom heten bij mij nieuwe, maar vooral eerste verhaal. Ik heb in het verleden wel het een en ander geschreven, maar nooit echt het lef gehad om het online te plaatsten. Wees dus daarom allemaal een beetje lief voor mij.

Ik heb schrijven altijd wel leuk gevonden, het is voor mij ook een soort van uitlaatklep.

Veder zal ik proberen zo vaak mogelijk een vervolg te plaatsen, lukt dat niet dan hoop ik dat jullie geduld met mij zullen hebben.

Eerste vervolg zal ik plaatsen na 5 reacties.

Liefs

06-10-2012, 03:32

Inhoudsopgave:



vervolg 1

vervolg 2

vervolg 3

vervolg 4

vervolg 5

vervolg 6

vervolg 7


06-10-2012, 03:34


Inhoudsopgave:

06-10-2012, 03:35
inhoudsopgave:

06-10-2012, 12:36
Ik ben benieuwd naar meer..

Up..

06-10-2012, 16:22
upsa!!!!!!!!!1 ben benieuwd

06-10-2012, 19:35
Ups, lijkt me een leuk verhaal.

07-10-2012, 02:51
Vervolg1:

"mam, waar ga je naar toe?" riep ik mijn moeder na die in een hoge snelheid de trap af rende. "Ik heb de laatste doos al gepakt." . "Ja, pak maar alvast uit. Ik kom er aan" zei ze terwijl ze naar buiten liep. Ze verhief haar stem terwijl ze mijn oudste broer uitbundig gedag zegde. "Yassin, raam dicht als je slaapt! Begrepen." schreeuwde ze hem nog na waarna hij nog met een schuddende hoofd en lach op zijn gezicht de straat af reed. "Ik heb er niet goed mee gedaan, hem op zich zelf laten wonen. Zo dadelijk valt hij uit het raam tijdens slaapwandelen. Yousef die overleefd het wel maar hij. Of hij laat de oven aan terwijl hij naar buiten gaat" zei ze terwijl ze de voordeur sluit. "Koken kunnen ze ook niet, ze zullen wel wel sterven van de honger." deelde ze haar onrust met mij. "Ze wonen boven een snackbar, ze overleven het wel ma." zei ik terwijl ik mijzelf liet neer ploffen op de bank.

"En hoe zit het met mij dan? Elke keer maar weer inpakken en uitpakken. Ik vind dit niet meer leuk. Hun blijven in ons oude vertrouwde stadje met al hun vrienden om hun heen en ik moet weer helemaal opnieuw beginnen." uitte ik mijn woede. "Ik beloof je dit is de laatste keer dat we verhuizen."zei ze terwijl ze doos opende die voor haar lag. "ja ja, dat geloof ik best!" mopperde ik. Ze stopte met het grabbelen in de doos en keek op."Hee, ik beloof je het. De laatste verhuizing die je zult meemaken, is naar het huis van je man" plagde ze. "Hoe vaak moet ik het zeggen, ik blijf hier vooral tijd rotten." lachte ik terwijl ik een kussen van de hoek van de bank greep en het haar kant op gooide. "Onthoud deze woorden Ines" lachte ze terwijl ze de kussen terug mij kant op gooide.[/SIZE]

07-10-2012, 02:53

Citaat door Lieff_Dametje:
Ik ben benieuwd naar meer..

Up..

Citaat door TheOnlyGirl:
Uppp

Citaat door marmita15:
upsa!!!!!!!!!1 ben benieuwd

Citaat door -TRUSTNOBODY.:
Ups, lijkt me een leuk verhaal.
Welkom dames. Eerste vervolg staat er op. Hoop dat het bij jullie in de smaak zal vallen.

07-10-2012, 03:19
Nieuwe fan!! Leuk begin! X

08-10-2012, 02:07



Citaat door Lieff_Dametje:
Up

Citaat door Fayrouz22:
Nieuwe fan!! Leuk begin! X

Citaat door marmita15:
upsa!!!!!!!!!!!

Citaat door -TRUSTNOBODY.:
Up.
Dankjewel dames.

08-10-2012, 02:08
vervolg 2:
"Hehe, eindelijk" flusiterde ik nadat ik mijn laaste t-shirt had gevouwen. Ik stopte alles in de kast en liet me achterover vallen op het bed. "Ines, kom je eten" hoorde ik mijn moeder roepen. "Ik kom er aan" riep ik terug. Ik stond op en liep vervolgens naar het raam. Wat enkele uitzicht boot op was wat fraaie huizen van de overkant. Ik sloot de gordijn en haaste mij naar beneden. "kan ik ergens nog mee helpen' vroeg ik aan mijn moeder terwijl ik mijn handen waste. "Ik heb alles al klaargelegd, je hoeft dit keer alleen maar aanschuiven " zei ze terwijl ze plaats naam aan de eettafel. Ik knikte en schoof zoals mij werd bevolen aan de eettafel. "bismiallah" fluisterde ik voordat ik mijn eerste hap lasagne naar binnen werkte. "Hoelaat begin je morgen ines" haalde een stem mij net uit gedachten. "Uhhh, uhh ik zou het niet weten" kwam er langzaam over mijn lippen. "En wie anders zou het dan moeten weten?"zuchte mijn moeder. "Ik weet niet of ik ga. Heb er nog geen zin in" zei ik terwijl ik met mijn vork speelde. Mijn eetlust was zo goed als verdwenen. "Je hebt er nog geen zin in? Ines je maakt zo echt een hele goed start op die nieuwe school." "Dat is het juist, het is een nieuwe school!! Nieuwe schoolgenoten, nieuwe gebouw. Waren we in het begin van een schooljaar verhuist, dan was het een andere verhaal. Maar we zitten nu midden in het jaar. Iedereeen kent elkaar onlangs wel. En ik?? Ik moet de vijfde wiel gaan hangen bij elke groep je toch? Dat is wat je wilt" verhief ik mijn stem meer dan ik wilde. "'INES!' schreeuwde mijn moeder. "Iness, verlaag je toon.!" "Het spijt me ma" meende ik. Ze slaakte een diepe zucht en legte vervolgens haar vork neer. "Het komt goed ines. Je bent een geweldige meid. Wie jou niet als vriendin wilt hebben moet wel gek zijn" kneep ze in mijn hand. Een kleine glimlach toverde zich op mijn gelaat. Na dat wij beiden klaar waren met eten keek ze me aan. "Ga jij maar je spullen klaar zetten voor morgen dan ruim ik hier wel op" "Nee ik help wel" hield ik haar tegen terwijl ik op stond. Ik ruimde de tafel af samen met mijn moeder en stopte alles vervolgens in de vaatwasser. Ik drukte een kusjes op de wang van mijn moeder. "Ik kom straks weer naar beneden."

"Ik mis een boek. Tel opnieuw ines" fluisterde ik. "1, 2, 3, ... 11. Of toch niet." zuchtend legde ik de doos gevuld met boeken op mijn bed. Ik pakte de envelop dat afkomstig was van de 'nieuwe' school en haalde mijn rooster uit. De opleiding was nog hetzelfde, gelukkig. De benodigde boeken voor de volgende dag, propte ik in mijn tas. "En nu maar hopen dat er nog wat kluisjes vrij zijn" mopperde ik binnenmonds. Nadat ik alles klaar had gezet voor de volgende dag, bleef mij toch een gevoel bij. een gevoel dat duidelijk wil maken, dat ik wat vergeten ben. rugzak, kleding, wekker?? Nee alles staat toch echt op z''n plekje. "Ach het zal wel komen door de stress Ines" Ik schudde mijn hoofd en liep vervolgens naar beneden. "mam"riep ik. Maar geen enkel reactie die ik terug ontving. "ma" al gauw stopte ik met roepen na het zien van haar in diepe slaap. Een welverdiende slaap. Verhuizen kost niet alleen lichaamelijk energie maar ook zuigt het de geestelijke energie zoals een mug onze bloed zuigt. Ik pakte een deken uit de kast en gooide het zachtjes over haar heen. "slaap zacht" fluisterde ik terwijl ik een kus op haar voor hoofd drukte. Na de tv te hebben uitgedaan en alles te hebben gecontroleerd was het uiteindelijk mijn beurt om uit te rusten. Net op het moment dat ik dacht uiteindelijk mijn ogen te mogen sluiten hoor ik een zachte getril naast mijn kussen. "Dit is wat het vergeten gevoel mij duidelijk proberede te maken" fluisterde ik zachtjes nadat ik een naam op mijn mobielscherm zag verschijnen. "Manal"piepte ik. "Ja, die wacht nog steeds tot onze ines haar zou bellen"hoorde ik zeggen. Ik drukte het lampje aan dat op mijn nachtkastje stond. "Sorry schat, Het was zo chaotisch vandaag." excuserede ik mij. "Het is al goed, ben blij dat jullie heel huids zijn aangekomen. Maakte me enorm zorgen toen ik zag dat Yassin jullie chauffeur was" lachte ze. "Laat hem dit maar niet horen." lachte ik op mijn beurt. "Ik mis je nu al Manal." piepte ik. "Ik mis je ook schat. We onderhouden onze contact gewoon heel goed. Ik ga je de kans echt niet geven om mij te vergeten." grapte ze. Na een uren te hebben gesproken over koetjes en kalfjes besluiten we te hangen. "Dankje wel lieverd. Jij ook een hele fijne nachtrust." "Kwart over 3" schrok ik nadat ik zag hoelaat het inmiddels was geworden. Ik draaide me op de andere kant van mijn zij. "Nu slapen Ines, over een paar uurtjes heb je de energie heel hard nodig!"[/SIZE]

08-10-2012, 02:22
Upppp! ben benieuwd!

Pagina's : [1] 2 3 4