Bekijk volle/desktop versie : ''Waarom komen al die sletten wel aan de man?''



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

05-10-2012, 22:33
Je ziet vaak dat Marokkaanse meisjes die hoofddoekjes dragen en zich graag als vrome moslima presenteren denigrerend praten over meisjes die moderne levensstijl hebben en veel gezondigd hebben in het leven. Je kent het wel, het verhaal van ''waarom komen die sletten wel aan de bak en ik als nette, hoofddoekdragende moslima niet?'' Zich voelen zich superieur aan die meiden en daarom verbazen zich erom waarom zij ongetrouwd zijn en die ''sletten'' niet. Nou de verklaring daarvoor is heel simpel: jongens van tegenwoordig waarderen een eerlijk iemand die veel heeft gezondigd meer dan iemand die zich als vrome moslima gedraagt maar schijnheilig is als de pest. Het probleem is dat veel zogenaamde brave moslimatjes - die vaak niet braaf zijn, maar dat terzijde - ten onrechte geloven dat Marokkaanse mannen het belangrijk vinden dat weinig vingers aan een vrouw hebben gezeten, dat vrouwen geen of weinig relaties hebben gehad, zich als een hele nette moslima presenteren, vaak thuis zijn etc. Tuurlijk spelen die zaken een rol, maar doordat veel vrouwen zo graag willen benadrukken dat ze netjes zijn, krijgen mannen argwaan en knappen ze uiteindelijk af. Een vrouw die misschien wel veel jongens heeft gehad, maar eerlijk is, wordt veel meer gewaardeerd. Zulk soort meisjes hebben vaak ook veel meer over voor een jongen, omdat ze veel meer hebben meegemaakt en weten wat het echte leven inhoudt. Ik wil met deze topic niet bereiken dat ik vrouwen aanmoedig om te zondigen en vervolgens eerlijk te zijn, nee. Mijn boodschap is simpel: stop met het elke keer benadrukken van je zogenaamde vroomheid, netheid...daar knappen jongens op af! Als je geen maagd bent, als je exen hebt gehad, wees daar eerlijk over. Wij mannen leven heus niet in de illusie dat vrouwen van tegenwoordig een blanco strafblad hebben. Sterker nog, vaak willen wij dat niet eens. We vinden het veel meer belangrijk als een vrouw eerlijk is en haar zelf is, want dan weet je dat je haar in het huwelijk kan vertrouwen. En de vrouwen die in jullie ogen sletten zijn trouwen juist omdat ze worden gewaardeerd omwille van hun eerlijkheid. Schijnheilige vrouwen zijn nog erger dan vrouwen die hebben gezondigd, want zij zondigen twee keer.

05-10-2012, 22:35


Damn.

05-10-2012, 22:36
hahahaha ik heb vaak een ander theorie gehoord:

omdat sletten 8374987234 tig guys tegelijk daten en uiteindelijk 1 van die sjonnies voor die sletjes valt

klaaaaaaaaar

05-10-2012, 22:40
Eerlijk is eerlijk: je hebt wel gelijk.

05-10-2012, 22:40


Zeker een kloon van Rachid_KIng88.

05-10-2012, 22:45
De beste man heeft een punt

05-10-2012, 22:47
zo te lezen heb je je huiswerk af... je bent te laat, kom maandag maar weer met een nieuw verslag!!

05-10-2012, 22:48
Dus dames, allemaal aan de lul.

05-10-2012, 22:48
wat typ je daar?

05-10-2012, 22:50
groot gelijk !!

05-10-2012, 22:51


hij is niet eens duidelijk in zijn verhaal

05-10-2012, 22:52
Er bestaat maar een theorie en dat is; Mekteb. Hoe je het wend of keert, het is al bepaalt wanner je gaat trouwen ongeacht onder welk categorie je onder valt. Dus dat de 'sletten' eerder trouwen dan de 'vrome hoofddoekdragende vrouwen' is niet eens relevant omtrent het onderwerp trouwen. Maar goed, daar kijken we niet naar. We willen allemaal proeven van het huwelijk of eigenlijk meer van de bruiloft.

05-10-2012, 22:54


Wat een lange tekst voor een man

05-10-2012, 22:54

Citaat door WIE--:


hij is niet eens duidelijk in zijn verhaal
hij neemt het op voor de aandachtzoekster. de meiden die losbandig zijn en die een vriend of meer hebben gehad..
hij meldt dat meiden met hijaab schijnheilig zijn, waarop hij dat baseert vraag ik me ook af

kort samengevat in een paar woorden.. onnodige informatie..

ps: over de groep die hij toejuicht, zal hij ook verdienen.. dus soort zoekt soort

05-10-2012, 22:59
Can I say it: word, word, word! I rest my case, you've said it all.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9