Bekijk volle/desktop versie : Ik ga bijna trouwen...maar ik hou van een ander...



Pagina's : [1] 2

19-12-2004, 19:57
mijn hart is in stukken gebroken

19-12-2004, 19:59


Hoe heb je het zover laten komen ???????????????

19-12-2004, 20:04
Wat Erg

19-12-2004, 20:05

Citaat door tatata_matata:
mijn hart is in stukken gebroken
Denk maar is goe na over wat je wilt doen

En als die gevoelens blijven terwijl je getrouwd bent??

Dit kan toch niet goed zijn ...

19-12-2004, 20:06



Citaat door tatata_matata:
mijn hart is in stukken gebroken
Ben je uitgehuwelijk ofzo

19-12-2004, 20:14
Tja c'est la vie

19-12-2004, 20:18
Erg voor je, als ik jou was zou ik maar nagaan of je het wel echt wilt. Want als je het voor je ouders doet ben je straks ongelukkig terwijl zij er niet meer zijn en jij er alleen voor staat.

`denk daar maar eens over na`

Veel succes ermee..

19-12-2004, 20:30
narrie mrwena man....denk maa rheel goed na en wees eerlijk tegen de persoon met wie je nu bent! succes meid en ik hoop dat je de juiste keuze gaat maken!

20-12-2004, 12:31
Waar een wil is...is een weg...vergooi je toekomst niet zomaar....denk er heel goed over na...een huwelijk is niet voor even...maar voor altijd....

Sterkte meid...

20-12-2004, 13:59

Citaat door tatata_matata:
mijn hart is in stukken gebroken
SALAAM LUISTER ALS JE VAN EEN ANDER HOUDT DAN MOET JE GEWOON NIET MET DIE ANDERE TROUWEN WANT IK ZEG JE JE WORDT NIET GELUKKIG EN ALS JE TOCH TROUWT MET HEM EN JE KRIJGT KINDEREN EN WILT MET HEM SCHEIDEN DAN HEB JE EEN VOOGDIJ EN DAN HEB JE KANS OM JE KINDEREN NOOIT MEER TE ZIEN
OKE BESLAMA

20-12-2004, 14:16
en nog 2 andere harten in stukken gebroken

20-12-2004, 14:20

Citaat door tatata_matata:
mijn hart is in stukken gebroken
ik zou maar niet gaan trouwen als ik van jou was
veel succes



HaKiM_HaKeeM

20-12-2004, 14:22


wens je sterkte met wat voor een keuze je ook maakt.
ik wens jou situatie niemand toe
echt heeeeeeeeeeel veeeeeeel sterkte!!!!!

21-12-2004, 12:12

Citaat door K-G:
denk je je wordt door iedereen gesteund, oprotten ke7ba, je houdt van een ander, denk je het leven is een spel steeds verliefd worden tfoeeee dat soort wijven haat ik. en dan wil je nog zielig doen en om medelijden vragen xxxx jou, meskien je vriend is gek op je alles jij flirt met anderen we moeten met hem medelijden hebben jij moet oprotten
HUH haar huidige vriend houdt van haar, waar staat het???
Wie weet houdt hij ook van een andere meisje
Zij kan beter nu meekappen dan met hem gaan trouwen en voor de gek houden. Zo heb je velen sommigen kunnen ermee omgaan en maken ze toch iets leuks van hun leven en de anderen weer niet!

22-12-2004, 00:23

Citaat door K-G:
denk je je wordt door iedereen gesteund, oprotten ke7ba, je houdt van een ander, denk je het leven is een spel steeds verliefd worden tfoeeee dat soort wijven haat ik. en dan wil je nog zielig doen en om medelijden vragen xxxx jou, meskien je vriend is gek op je alles jij flirt met anderen we moeten met hem medelijden hebben jij moet oprotten
dit is de enige reactie waar ik me een beetje in kan vinden. ik heb ook een hekel aan dat soort typische marokkaanse meiden met hun o zo dramatische verhalen en eeuwige dilemma's. maar.., het is geen reden om haar op een barbaarse wijze voor ke7ba uit te maken en te praten alsof je haar omstandigheden kent.

Pagina's : [1] 2