Bekijk volle/desktop versie : Heb je dat ook niet..



05-10-2012, 15:08
[..dat je sobhanallah voor een ander altijd wel een antwoord hebt klaarliggen. Dat je een ander altijd kan helpen over het piekeren heen te komen of duidelijkheid te scheppen over situaties waar ze mee zitten. En dan wil je voor jezelf eens psycholoogje spelen omdat je ergens mee zit, kun je je simpelweg geen antwoord bedenken of een goed 'advies' verzinnen..]

Of ben ik gewoon een fshkele type?

05-10-2012, 15:09


Herkenbaar.

05-10-2012, 15:13
Het is toch altijd anders,als het om jezelf gaat...

06-10-2012, 00:41

Citaat door StreetChic:
soms heb ik dat ook wel maar niet dat ik geen advies kan verzinnen maar het ' luisteren ' naar myn eigen tip is soms hard

Haha, ja Idd ook zoiets.

06-10-2012, 00:45


das heel normaal. als buitenstaander kan je zaken altyd veel objectiever bekijken dan wanneer je er zelf middenin zit.

stom voorbeeld... vriendin van mij trouwde.. ik hielp haar daarbij.. zij had nergens een mening over, wist nooit wat mooi was, wat goed was.. gewoon twijfel twijfel twijfel. ikke echt alles met haar meebedenken. soms had ze iemand aan de lijn en als ze dan moest beslissen over iets kreeg ik de telefoon tegen mn oor geschoven en ik alles makkelijk handelen en regelen.

toen ik zelf trouwde.. PANIEEEKK, ik werd gewoon haar

06-10-2012, 01:08
Klinkt me bekend in de oren.

06-10-2012, 01:19
Ja klopt, ik herken dat helemaal. Als je naar andermans verhaal luistert dan weet je precies wat er gedaan moet worden.
En zelfs als je op een dag in hetzelfde zit lijkt het ineens onoplosbaar..

06-10-2012, 18:22
Juist dames, dat dus! Als dezelfde situatie zich bij jou afspeelt en je hebt daarvoor al iemand helemaal weten te vertellen hoe en wat, kun je je eigen tips etc. daarna niet eens zelf toepassen. Echt bizar eigenlijk als je er zo over nadenkt. Ik ben allang blij dat ik iig niet de enige ben die het heeft. Lol.

Rach_ida, is het uiteindelijk wel goedgekomen met al het geregel van je eigen bruiloft?

06-10-2012, 18:23

Citaat door Honingbloesem:
[..dat je sobhanallah voor een ander altijd wel een antwoord hebt klaarliggen. Dat je een ander altijd kan helpen over het piekeren heen te komen of duidelijkheid te scheppen over situaties waar ze mee zitten. En dan wil je voor jezelf eens psycholoogje spelen omdat je ergens mee zit, kun je je simpelweg geen antwoord bedenken of een goed 'advies' verzinnen..]

Of ben ik gewoon een fshkele type?
Dat is niets bijzonders, iedereen weet het heeeeeel goed en precies wat je moet doen....zolang het over een ander gaat. Bij jezelf weet je het niet....omdat er gevoel bij komt kijken.