Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse premier met stenen bekogeld



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

05-10-2012, 13:01
Tijdens een bijeenkomst van zijn partij werd Abdelilah Benkirane op agressieve wijze bejegend.



De premier was in Marrakech om een lid van zijn partij te steunen voor lokale verkiezingen. Daar trof hij een woedende menigte die niets willen weten van de huidige regering en in het bijzonder van de PJD. De demonstranten gooiden met stenen waardoor Benkirane huiswaarts moest keren. Benkirane probeerde de menigte nog te kalmeren met wijze woorden maar daar gaf men geen gehoor aan.

Benkirane zei: 'Alleen Allah weet wie jullie aanspoorde om hier te demonstreren. Ik luister graag naar jullie problemen maar als jullie mij alleen willen tegenhouden om de Marokkaanse bevolking toe te spreken dan blijf ik strijden'. Het regeringshoofd tot slot: 'Ik ben de premier, gekozen door Zijne Majesteit Koning Mohammed VI en het Marokkaanse volk'.

Bij het verlaten van de bijeenkomst volgde nog een regen aan stenen richting zijn auto waardoor Benkirane van een koude kermis huiswaarts keerde.

05-10-2012, 13:31


Benkirane is de grootste leugenaar die er is.. Zogenaamd zich voordoen als moslim, maar liegen als Pinokkio..
Hij beloofde de mensen om corruptie aan te pakken, maar nu is hij 180 graden gedraaid. Hij beloofde werklozen demonstranten dan hij geen politie op ze zou afsturen, maar de politie wordt continue op de mensen afgestuurd. Gisteren zijn weer mensen gewond geraakt..
Hij loog dat er geen politieke gevangen zijn in Marokko, loog dat de politie/ME in Taza, Beni Bouyach winkels heeft geplunderd en heeft bedreigd met verkrachting.
Hij loog tegen werklozen dat de staat geen banen voor ze heeft, maar deze week werden aan Saharawis banen bij de overheid gegeven..

Hij liet zich onlangs laagdunkend over de 20 Februari, maar het was de 20 Februari waardoor de PJD aan de macht is gekomen en de premier meer macht heeft gekregen. Voor 20 februari 2011 was de PAM de grootste partij, maar na de protesten steeg de PJD..

05-10-2012, 13:42
Fact check: Mister1979 liegt keihard. Accepteer nou dat een gekozen volksvertegenwoordiger nu eenmaal de macht heeft. En die agressieve betogers waar jij het over hebt mogen ze harder aanpakken aub.


05-10-2012, 13:44
hihihih zo doen ze dat daar!
idee om wilders daar uit te nodigen voor een preek?

05-10-2012, 13:46



Citaat door Mister1979:
Benkirane is de grootste leugenaar die er is.. Zogenaamd zich voordoen als moslim, maar liegen als Pinokkio..
Hij beloofde de mensen om corruptie aan te pakken, maar nu is hij 180 graden gedraaid. Hij beloofde werklozen demonstranten dan hij geen politie op ze zou afsturen, maar de politie wordt continue op de mensen afgestuurd. Gisteren zijn weer mensen gewond geraakt..
Hij loog dat er geen politieke gevangen zijn in Marokko, loog dat de politie/ME in Taza, Beni Bouyach winkels heeft geplunderd en heeft bedreigd met verkrachting.
Hij loog tegen werklozen dat de staat geen banen voor ze heeft, maar deze week werden aan Saharawis banen bij de overheid gegeven..

Hij liet zich onlangs laagdunkend over de 20 Februari, maar het was de 20 Februari waardoor de PJD aan de macht is gekomen en de premier meer macht heeft gekregen. Voor 20 februari 2011 was de PAM de grootste partij, maar na de protesten steeg de PJD..
Meneer 1979 kan jij ons vertellen waar de "demonstraties" overgaan?

05-10-2012, 13:46
Tangerino jij als pro Benkirane bent zeer objectief en we kunnen zeker aannemen dat jouw tekst als de waarheid aangenomen kan worden pfff. Wat heeft Benkirane bereikt? Ik vertrouw noch de politie van Marokko niet laat staan politici. Geldwolven zijn het!Ja daar zijn ze goed in mensen hun mond snoeren en ze altijd onder de duim te houden en jij grinnikt erbij vanuit je luie stoeltje die een westerse land je aanbiedt.


05-10-2012, 13:49
Hespress is pro-PJD.........

05-10-2012, 13:49

Citaat door nadia35:
Tangerino jij als pro Benkirane bent zeer objectief en we kunnen zeker aannemen dat jouw tekst als de waarheid aangenomen kan worden pfff. Wat heeft Benkirane bereikt? Ik vertrouw noch de politie van Marokko niet laat staan politici. Geldwolven zijn het!Ja daar zijn ze goed in mensen hun mond snoeren en ze altijd onder de duim te houden en jij grinnikt erbij vanuit je luie stoeltje die een westerse land je aanbiedt.

je kan alleen maar praten zonder argumenten en bewijzen. ga nu maar van je azul vriendjes halen.

05-10-2012, 13:50

Citaat door Mister1979:
Hespress is pro-PJD.........
Die anti-benkirane filmpjes zijn gewoon geplaatst op Hespress...

05-10-2012, 13:51

Citaat door SALAH1:
Fact check: Mister1979 liegt keihard. Accepteer nou dat een gekozen volksvertegenwoordiger nu eenmaal de macht heeft. En die agressieve betogers waar jij het over hebt mogen ze harder aanpakken aub.

Fact check:
Die werklozen demonstreren gewoon vreedzaam...

05-10-2012, 13:53
Tanger een aantal dagen terug. speciaal voor jou mister1979 en je vriendjes.

[video=youtube;UrVM4w5U07U]http://www.youtube.com/watch?v=UrVM4w5U07U&feature=plcp[/video]

05-10-2012, 14:17
marokkanen en vreedzaam demonstreren....marokkanen zijn ongeduldig en denken dat iets wat honderden jaren in stand is gehouden..binnen 6 maanden verdwijnt en opgelost is..en mister 1979 die weet geeneens waar de demonstraties overgaan..hij verstaat geeneens marokkaans laat staan arabisch...


05-10-2012, 14:27


Dat Marokkanen geen sabies hebben ben ik met je eens. Maar dat iets dat al tig jaren in stand is gehouden wil niet zeggen dat men voor dat zoveel geduld moet opbrengen. Vooral niet als jezelf in een benarde situatie zit van werkloos zijn terwijl je wel voor je gezin moet zorgen. Marokkaanse politici zijn corrupt en dat zal Benkirani echt niet verhelpen , omdat corruptie grootschalig is. Politie, rechters en noem maar op. Het systeem van Marokko is in stand gekomen door corruptie en die corruptie kun je alleen verdringen door het systeem helemaal te veranderen. Ik zou graag onafhankelijke instellingenen zouden zijn die hier bij zouden helpen, want corruptie pak je niet aan door corrupten aan de leiding te zetten. Je hoeft geen Marokkaans te spreken om te weten wat er in die land allemaal gebeurt.


05-10-2012, 14:30

Citaat door nadia35:
Dat Marokkanen geen sabies hebben ben ik met je eens. Maar dat iets dat al tig jaren in stand is gehouden wil niet zeggen dat men voor dat zoveel geduld moet opbrengen. Vooral niet als jezelf in een benarde situatie zit van werkloos zijn terwijl je wel voor je gezin moet zorgen. Marokkaanse politici zijn corrupt en dat zal Benkirani echt niet verhelpen , omdat corruptie grootschalig is. Politie, rechters en noem maar op. Het systeem van Marokko is in stand gekomen door corruptie en die corruptie kun je alleen verdringen door het systeem helemaal te veranderen. Ik zou graag onafhankelijke instellingenen zouden zijn die hier bij zouden helpen, want corruptie pak je niet aan door corrupten aan de leiding te zetten. Je hoeft geen Marokkaans te spreken om te weten wat er in die land allemaal gebeurt.

Marokko heeft een onafhankelijke rechtsysteem nodig dat is wat de mensen willen en de 20 Febrauri voor demonstreert. Maar het regime wil dat niet.
Als je een onafhankelijke rechtsysteem hebt kunnen ze politici, ministers, machtige personen etc voor de rechter slepen. Dan kan niemand de rechters iets maken..

Een onafhankelijke rechtsysteem is een van de belangrijkste dingen van een staat. Het kan wetten tegenhouden, machtige personen voor de rechter slepen etc. Dan krijg je in Marokko eindelijk gelijkheid dan is niemand voor de wet onschendbaar..

05-10-2012, 14:34
benkirane en mohammed sadis,

beide landverraders en mozjrimeen

hun tijd komt wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6