Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Film Over 2Pac

Pagina's : [1] 2 3

al_hamka
21-01-2003, 21:31

Ik heb net gehoord dat er in de herft een film uit komt over het leven van rapper Tupac Shakur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Waaawww.. ik kijk nu al uit naar die film! Het moet ze3ma concurrent zijn voor Eminem maar 2pac gaat het zeker wel beter doen of niet?! ** SouSou **

miss_couscous
21-01-2003, 21:37
en wie gaat de rol van tupac dan spelen :confused: ik hoop net zo'n lekker ding als hem :Iluvu:

doc25
21-01-2003, 21:38
6pack gaat het spelen

al_hamka
21-01-2003, 22:20
Ik weet het niet...:) Dat hebben ze er niet bij gezegd volgens mij :( Ze zeiden wel dat het wel de stem van 2pac zou zijn. Er worden allemaal stukjes van zijn stem uit interviews geknipt en geplakt enzo :D Het zal wel goed worden anders zou de film niet in de bios komen neem ik aan :goedzo: ** SouSou **

miss_couscous
21-01-2003, 23:24

volgens mij komt er echt geen film een paar jaar terug zeiden ze ook dat er een of andere boek zou komen over zijn leven nou ik heb nog niets gezien dus ..... is maar afwachten of die film komt...... :(

al_hamka
22-01-2003, 10:45
Nou, ze zeiden het op MTV news dus ik neem aan dat het deze keer toch ECHT komt anders zouden ze het niet zeggen neem ik aan :) Ik hoop het in ieder geval :hoera:!!! ** SouSou **

Shining_Star
22-01-2003, 17:08
ik wil m insallah e8 wel zien!!!!!!2pac is da best rapper ever

Chatefemqemamu
22-01-2003, 17:49
Origineel gepost door MrCharme Ik was heel blij dat hij een kogel heeft gekregen. Mijn omgeving begon zich te gedragen zoals hem en beschouwden 'm bijna als profeet. Dan moet je eens heel erg nodig aan die omgeving van jou gaan twijfelen, en je praatjes over blijdschap dat iemand de kogel krijgt, lekker in je eigen gedachtengangetjes (...) houden! Face it... Tupac is gewoon tha best... of krijg je een minderwardigheidscomplex van 'm gepaard met onzekerheid? Dacht dat alleen puber-meisjes met dat soort zaken te maken hadden :confused: Whatevah... Tupac = da best en finito daarmee!!!! Tuurlijk gaat 'ie Eminem's lil'ass kicken... vind dat nou niet bepaald een concurrent :rolleyes:

al_hamka
22-01-2003, 22:05
Origineel gepost door Lunatic007 Dan moet je eens heel erg nodig aan die omgeving van jou gaan twijfelen, en je praatjes over blijdschap dat iemand de kogel krijgt, lekker in je eigen gedachtengangetjes (...) houden! Face it... Tupac is gewoon tha best... of krijg je een minderwardigheidscomplex van 'm gepaard met onzekerheid? Dacht dat alleen puber-meisjes met dat soort zaken te maken hadden :confused: Whatevah... Tupac = da best en finito daarmee!!!! Tuurlijk gaat 'ie Eminem's lil'ass kicken... vind dat nou niet bepaald een concurrent :rolleyes: :):goedzo:

Chatefemqemamu
23-01-2003, 16:44
Origineel gepost door MrCharme Ja, dit bedoel ik nou weer. Ze3ma jullie proberen mij de weg te wijzen in dit leven? Ik vind Amerikaanse rapmuziek niks, dat is toch mijn mening? Geef mijn maar Franse rap. Die knallen elkaar teminste niet neer. Franse rappers zijn meestal afkomstig uit Afrika en hebben vaak duotjes met Marokkanen en Algerijnen. Hun hebben nummers die vaak over ''ons imago'' gaan, dus het echte frans/marokkaans straatbeeld die overeen komt met Marokkanen in Nederland. Er zijn Franse rapteksten die gewoon super in oren klinken vooral wanneer het gaat over moslims in europa en de problematieken/politiek daarover. Het gevoel kunnen ze precies rappen hoe wij erover denken/voelen...heel mooi is dat.... denken jullie dat tupac dit kon? Alsjeblieft, laat me niet lachen. Veel Marokkanen die vloeiend Frans spreken, zijn het allemaal met me eens. Wat Amerikanen zingen, gaat over de Amerikanen zelf en dit trekt me gewoon niet aan. Het is gewoon de typische Amerikaans bekendheid waarvan de rest meevolgt. Kijk jullie volgen hun....en ik volg de Franse toprappers. Is toch niks mis mee? Kogels vragen ze allemaal zelf om. Heel mooi dat jij je eigen mening hebt, geef jezelf maar een schouderklopje! Gelukkig hebben we allemaal een andere mening, stel je voor van niet... zou een saaie boel worden. Zelf vind ik Franse rap helemaal niks, en lyrics over marokkanen etc. dat interesseert me absoluut niks, de positie van gastarbeiders en economische vluchtelingen in Europa is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van de Afor-Amerikanen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik me aan hun relateer, absolut niet, maar dat je het niƩt met elkaar kunt vergelijken, appels vergelijk je niet met kiwi's ( ;) ) Het kan zo zijn dat ze zelf om kogels vragen met hun "gangsta" *ahum* gedoe.... maar het is niet aan jou om er blij over te zijn dat iemand overlijsdt. Respect voor het leven noemt men dat.

Chatefemqemamu
23-01-2003, 17:16
Origineel gepost door MrCharme Respect voor tupac? ikke??? In welke speeltuinwereld leef jij? Ya grappenmaakster... Ooit viel deze onderwerp over de Amerikaanse rappers in mijn collegakring...weet jij hoeveel directeuren, managers, en internationale vertegenwoordigers het met me eens zijn? Meid...jij moet nog geboren worden in " the real-live" Een klein meisje gaat mij vertellen aan wie ik respect moet delen/geven. Alsjeblieft zeg...hou de discussie gewoon in stand en breng geen boodschappen naar mensen waar jij geen weet van hebt. Haal die denigrerende toon uit je zinloze opmerkingen... :rolleyes: Aan jouw reactie af te lezen is de enige kans dat jij je bij hooggeplaatste en ontwikkelde mensen hebt begeven, in de rol van een schoonmaker/koffieboy etc. Zijn deze bovengenoemde mensen enige autoriteit op dit gebied, zodat je hun mening als argument kan aanvoeren? Nee, dat zijn ze dus niet. Ik weet niet of iemand van die mensen voor wie jij zoveel ontzag hebt het je wel eens heeft verteld, maar over meningen en smaak valt er niet te twisen koffieboy. Het valt me wel op dat je moeite hebt met begrijpend lezen aangezien jouw reactie op mijn bericht totaal de plank misslaat!

Chatefemqemamu
23-01-2003, 18:06
jij.....koffieboy? >waarschijnlijk... of iets dergelijks in ieder geval, eentje die omhooggevallen is ook nog, ongegronde grootheidswaan en aroogantie jij.....zinloze opmerkingen? >Ja! Je lult(om het even plat te zeggen) er de hele tijd omheen, probeert interessant te doen, kraamt gewoon onzin uit... want Over smaak valt er niet te twisten!!!!!! jij.....ontzag? >Ja, je gebruikt de mening van de mensen die je hebt genoemd, die iets schijnen voor te stellen, als argument. Ze zijn geen enkele autoriteit, dus hun mening is evenveel waard als die van een koffieboy. jij.....moeite? >Ja blijkbaar.. lees maar terug.

appelsap
23-01-2003, 18:08

hhhmmmzzz hier ontbreekt een grote dosis appelsap

Chatefemqemamu
23-01-2003, 18:09
Origineel gepost door appelsap hhhmmmzzz hier ontbreekt een grote dosis appelsap Voor mij eentje met een stukje kiwi erbij plz!! :D

appelsap
23-01-2003, 18:10
Origineel gepost door Lunatic007 Voor mij eentje met een stukje kiwi erbij plz!! :D :D komt voor de bakker..ik ben al onderweg ;)

Pagina's : [1] 2 3