Bekijk volle/desktop versie : Film Over 2Pac



Pagina's : 1 [2] 3

23-01-2003, 18:15
Nou als je toch al bezig bent... hmm.... heb eigenlijk ook best honger... wat bezorg je allemaal??

23-01-2003, 18:16



Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
Nou als je toch al bezig bent... hmm.... heb eigenlijk ook best honger... wat bezorg je allemaal??
nou van alles..ik kan je ook nog voeren als extra service

23-01-2003, 18:24
hahahahahahhaha... als ik om een toetje vraag doe je zeker slagroom op je neus eh??

23-01-2003, 18:28

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
hahahahahahhaha... als ik om een toetje vraag doe je zeker slagroom op je neus eh??
dan moet je meer een erotische bestelling doen... ..voor jou maak ik die uitzondering

23-01-2003, 18:33


hahahahaha

wat zijn we weer aardig vandaag segg...

23-01-2003, 18:36

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
hahahahaha

wat zijn we weer aardig vandaag segg...
laat staan als ik straks voor je deur sta ..ik ga je behandelen als een pasgeboren baby

23-01-2003, 18:38
hahahaha... mwah neuh... doet me teveel aan jerry-spirnger denken... en die fraks daar...


marre... nog steeds geen appelsap met een stukje kiwi in zicht...

23-01-2003, 18:43

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
hahahaha... mwah neuh... doet me teveel aan jerry-spirnger denken... en die fraks daar...


marre... nog steeds geen appelsap met een stukje kiwi in zicht...
geen adres geen appelsap

23-01-2003, 18:47

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
Dan moet je eens heel erg nodig aan die omgeving van jou gaan twijfelen, en je praatjes over blijdschap dat iemand de kogel krijgt, lekker in je eigen gedachtengangetjes (...) houden!

Face it... Tupac is gewoon tha best... of krijg je een minderwardigheidscomplex van 'm gepaard met onzekerheid? Dacht dat alleen puber-meisjes met dat soort zaken te maken hadden

Whatevah... Tupac = da best en finito daarmee!!!! Tuurlijk gaat 'ie Eminem's lil'ass kicken... vind dat nou niet bepaald een concurrent
helemaal gelijk ,zoiets kan je iemand niet wensen.

23-01-2003, 21:42

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
Ja, dit bedoel ik nou weer. Ze3ma jullie proberen mij de weg te wijzen in dit leven?

Ik vind Amerikaanse rapmuziek niks, dat is toch mijn mening? Geef mijn maar Franse rap. Die knallen elkaar teminste niet neer. Franse rappers zijn meestal afkomstig uit Afrika en hebben vaak duotjes met Marokkanen en Algerijnen. Hun hebben nummers die vaak over ''ons imago'' gaan, dus het echte frans/marokkaans straatbeeld die overeen komt met Marokkanen in Nederland. Er zijn Franse rapteksten die gewoon super in oren klinken vooral wanneer het gaat over moslims in europa en de problematieken/politiek daarover. Het gevoel kunnen ze precies rappen hoe wij erover denken/voelen...heel mooi is dat.... denken jullie dat tupac dit kon? Alsjeblieft, laat me niet lachen.

Veel Marokkanen die vloeiend Frans spreken, zijn het allemaal met me eens.

Wat Amerikanen zingen, gaat over de Amerikanen zelf en dit trekt me gewoon niet aan. Het is gewoon de typische Amerikaans bekendheid waarvan de rest meevolgt. Kijk jullie volgen hun....en ik volg de Franse toprappers. Is toch niks mis mee?

Kogels vragen ze allemaal zelf om.
U made u're point Ik vind franse rap ook beter dan de amerikaanse Het is mij een beetje te grof met Bxtch en al die aanstootgevende woorden. Het kan ook normaal verwoord worden maar jah.. soms doet de beat het 'm he! Ik zeg niet dat elke Amerikaanse rapper zo is maar eerlijk gezegd wel veel. Ik vind sommige songs van 2pac goed en sommige ook weer totaaaaaaal niet. Het gaat allemaal standaard over de maatschappelijke problemen in de Ghetto en over mensen zonder doughhh

Ik kan ook een aardig woordje frans en vind de franse rap daarom ook erg interessant. Zij hebben het ook over maatschappelijke problemen maar op een andere manier en vanuit een ander perspectief (vanuit die van de Marokkanen). Ik kan mezelf er beter in terugvinden

Dus bij deze: 2pac iz cool maar franse shxt is ook
Ik geef jullie beiden gelijk

xx SouSou xx

24-01-2003, 00:10
Emmm kan je het eten?? Wat is dat 2pac... maar goed zijn jullie uit gerruziet..?? dan kunnen we namelijk el moumnie die rol laten spelen.. zijn jullie allemaal blij.. hij kan volgens mij uitstekend zingen (koraan) en beetje acteren zal hem ook goed doen .... en ooh ja iemand doet hier zijn werk niet goed.. wat is dat nou ik heb nog steeds geen koffie..



En als jullie willen, speel ik wel zijn rol, maar wie gaat me smincken???

24-01-2003, 06:54

Citaat:
Origineel gepost door Junkie4Life
Ik zie mij zelf zeker wel terug in Tupac's lyrics, alleen praat hij over niggaz, maar dezelfde problemen!

Dat jij nou zo bekrompen bent, om het slecht te vinden, alleen omdat hij een neger was, kan ik ook niks aan doen!

Dit is gericht op Mr.Charme btw
gelukkig maar

24-01-2003, 06:55



Citaat:
Origineel gepost door Karim_nour
Emmm kan je het eten?? Wat is dat 2pac... maar goed zijn jullie uit gerruziet..?? dan kunnen we namelijk el moumnie die rol laten spelen.. zijn jullie allemaal blij.. hij kan volgens mij uitstekend zingen (koraan) en beetje acteren zal hem ook goed doen .... en ooh ja iemand doet hier zijn werk niet goed.. wat is dat nou ik heb nog steeds geen koffie..



En als jullie willen, speel ik wel zijn rol, maar wie gaat me smincken???
Ewa is goed a sidi Ik neem de schmink-taak wel op me

Maar wie gaat er filmen enzo?? We gaan een 2pac film maken alleen dan de arabische versie



Hahahahahah
xx SouSou xx

24-01-2003, 19:20
niet slecht. Een dom topic over tupac die 3 pagina's aan reacties oplevert

25-01-2003, 00:22
Ga weg hoor jij

Is geen dom topic.... alleen dom dat jij reageert. Als het echt zo dom was dan was je niet eens komen kijken

xx SouSou xx

Pagina's : 1 [2] 3