Bekijk volle/desktop versie : Dames die denken pech te hebben in de liefde !



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-10-2012, 18:55
ik geef jullie hier een lijstje. je hoeft er niets mee te doen, maar geloof me uiteindelijk Sul je er echt iets aan hebben.
( de laatste letter van het alfabet doet het nog steeds niet bij mij)



1, het sit allemaal tussen je oren dat je gauw getrouwd moet sijn en dat je gauw kinderen moet hebben, morgen is je nooit beloofd en je leven is je geleend. dus bij dese geniet van je leven.

2. Wees verdomme eens een keer een bitch. GEwoon direct recht op af.
nee seggen. ook als iemand om je nr vraagt ( ook al vind je hem nog so leuk)
SPEEL ALTIJD HARD TO GET. en anders snel te verliesen dame. ( geloof me hij werd harder)

3. Laat mannen los die binnen 2 dagen niets van sich laten horen. die steeds smoesjes hebben.
die hun woorden niet nakomen, dit laatste vooral want daarin bewijst een man of hij echt een man is ja of nee.
Als iemand te laat komt pik dat niet. ga dan naar huis of ga wat leuks voor jeself doen
kortom PIK NIETS VAN EEN MAN! GELOOF ME JE KRIJGT RESPECT!

4. hou op met pleasen. comrpomis sluiten oke. maar er moet wel altijd iets voor je in het schuitje sitten.

Als jullie nog meer tips willen bellen, pm me of vraag me maar. Tante bassie heeft bijna altijd en overal een antwoord op !

04-10-2012, 18:59


goedzo bassie

04-10-2012, 19:00
heb je ook tips voor mannen?

04-10-2012, 19:12
Okay stop dat boekje/blad maar weer weg. Niemand zoekt een verbitterde vrouw of 1 die zich anders voordoet dan dat ze daadwerkelijk is.

04-10-2012, 19:22



Citaat door saidjee:
heb je ook tips voor mannen?
niet echt. als je een goede eerlijke jongeman bent dan krijg je ook de eerlijke vrouw en anders word je beduveld door vrouwen soals ik !

04-10-2012, 19:23

Citaat door Pharro:
Okay stop dat boekje/blad maar weer weg. Niemand zoekt een verbitterde vrouw of 1 die zich anders voordoet dan dat ze daadwerkelijk is.
ik seg helemaal niets wat verbitterd klinkt. en daarnaast wendde ik me tot de vrouw en niet tot jou noch de man!

04-10-2012, 19:27
Grappig dat iemand advies geeft die hier normaal om advies vraagt.

04-10-2012, 19:30

Citaat door basilicum:
ik seg helemaal niets wat verbitterd klinkt. en daarnaast wendde ik me tot de vrouw en niet tot jou noch de man!
Zo kwam het anders wel over. Maar goed, je bent niet van feedback gediend zie ik, dus ik laat het hierbij.

04-10-2012, 19:32

Citaat door basilicum:
niet echt. als je een goede eerlijke jongeman bent dan krijg je ook de eerlijke vrouw en anders word je beduveld door vrouwen soals ik !
Jij bent zelf iemand die beduveld dus.... apart hoe je dan tips geeft aan andere dames. Jij probeert ze ook anderen te laten beduvelen?

04-10-2012, 19:33

Citaat door ra_bo:
Grappig dat iemand advies geeft die hier normaal om advies vraagt.
jesus wanneer vraag ik om advies? selden.
mag ik ook eens keer een welgemeende ervarende advies geven toedels

04-10-2012, 19:38

Citaat door Pharro:
Zo kwam het anders wel over. Maar goed, je bent niet van feedback gediend zie ik, dus ik laat het hierbij.
Dat is niet echt een goede onderbouwde feedback anders had ik het wel geapprecieerd

04-10-2012, 19:38
Is dat hip? De s gebruiken terwijl het een z moet zijn? Of heb je een vorm van dyslexie?

04-10-2012, 19:41



Citaat door basilicum:
jesus wanneer vraag ik om advies? selden.
mag ik ook eens keer een welgemeende ervarende advies geven toedels


Als het advies nu eens nuttig was wel ja, je denkt echt dat mannen dit pikken van vrouwen? Je kan je vriendje niet eens handelen, vind het niet gek als je je zo gedraagt net een hersenloze. Een relatie is geven en nemen. En voor zover ik her weet zijn er nog steeds vrouwen in overvloed

04-10-2012, 19:43

Citaat door ra_bo:
Als het advies nu eens nuttig was wel ja, je denkt echt dat mannen dit pikken van vrouwen? Je kan je vriendje niet eens handelen, vind het niet gek als je je zo gedraagt net een hersenloze. Een relatie is geven en nemen. En voor zover ik her weet zijn er nog steeds vrouwen in overvloed
Dankjewel... daar moest ik even aan herinnerend worden

04-10-2012, 19:52

Citaat door Pomona:
S
?

Pagina's : [1] 2 3 4 5