Bekijk volle/desktop versie : het schoothondje van Bush



19-12-2004, 17:55

Citaat door theBRAIN:
wat vinden jullie van mijn analyse van de situatie in irak
Bush ( VS) wil graag een schoothondje als de sterke man in Irak hebben daarom benoemden ze Alawi als intrim-premier. Want jaren is het zo geweest dat Saddam het schoothondje was en toen het hondje niet meer wou luisteren . Toen werd hij vakkundig weg gewerkt uit het centrum van de macht.
Dus moest de VS opzoek gaan naar een nieuwe hondje en ze vonden Alawi
Eeen ex-spion en Baath member in europa . Alawi die graag de nieuwe sterke man wil zijn. Dus de tactielk van de VS is om in januari verkiezingen te houden die toevallig door Alawi worden gewonnen. Zo kan de VS tegen de rest van de wereld zeggen dat het de wil van de Iraakse volfk is om Alawi te kiezen .
Du s hebben heeft de Vs da een nieuwe Saddam gecreeerd . Zo werkt democratie in de ogen van Bush

Saddam=VS=Alawi
.

19-12-2004, 18:01


Dat zou best kunnen, ik vertrouw Bush voor geen millimeter.

19-12-2004, 18:20

Citaat door theBRAIN:
en nog iets de rechtzaak tegen saddam zal nooit in het openbaar plaats vinden
hoezo niet?

19-12-2004, 18:40

Citaat door theBRAIN:
Dus de tactielk van de VS is om in januari verkiezingen te houden die toevallig door Alawi worden gewonnen.

Zo kan de VS tegen de rest van de wereld zeggen dat het de wil van de Iraakse volfk is om Alawi te kiezen .
Du s hebben heeft de Vs da een nieuwe Saddam gecreeerd . Zo werkt democratie in de ogen van Bush

Saddam=VS=Alawi
De wil van het Iraakse volk zal zegevieren....met of zonder geweld.

Misschien zal Alawi door middel van fraude winnen , maar het Iraakse volk wordt denk ik onderschat.

Dat is de fout die ze zullen maken en hebben gemaakt.

Iraaks volk zal alleen gehoorzamen door soortgelijke bewind als onder Saddam en dat is toch wat de wereld niet wil.


( 11 )

19-12-2004, 18:49


hou op man ,, saddam zit onder de narcotica van de vs. hij weet niet eens meer wat ie zegt of eigenlijk zou willen zeggen.
en allawi .,?hahaaa. balkenende straalt nog meer leiderschap uit dan die snitch.
onzinverkiezingen zijn dat .. aanslagen aanslagen en nog meer aanslagen !

19-12-2004, 18:57
dacht dat de engelse primier het shoothondje was van bush
volgens mij is balkenende het de lintworm van het hondje

19-12-2004, 18:57
aanslagen !!!! maak het de bezetters en hun handlangers zo lastig mogelijk, met door te gaan met hetgeen wat ze uitspoken. ,

uiteraard ben ik het met je eens.