Bekijk volle/desktop versie : Catering Malaki



04-10-2012, 15:48
HOI

Wie heeft er ervaring met deze catering en wat zijn de prijzen voor ongeveer

Gr.

05-10-2012, 11:11


dank je wel schat

05-10-2012, 16:06
Is een goede

07-10-2012, 11:38
ik heb ze genomen voor op mijn bruiloft insaAllah,

07-10-2012, 12:07


Ze zijn goed en duur. Ik heb hem 2 weken geleden gesproken. Hij zit trouwens bijna helemaal volgeboekt

07-10-2012, 22:25

Citaat door wittewarda:
Ze zijn goed en duur. Ik heb hem 2 weken geleden gesproken. Hij zit trouwens bijna helemaal volgeboekt
oh echt waar... wat vraagt ie per persoon weet jij dat toevallig... ik overweeg ze voor op mijn bruiloft inshAllah

07-10-2012, 23:03
Bij mij kwam het uit op €200,- per tafel. Een koopje dus

07-10-2012, 23:47
Raad jullie Traiteur Deluxe aan top catering.
Catering malaki heeft mn beste vriendin gehad op haar bruiloft, heerlijk eten etc.. Maar wat een KUT eigenaar
Zn medewerkers vulden de flessen spa blauw gwn met kraan water en hij zweerde meerdere malen op zijn dochter dat het niet het geval was tot haar broer hem zelf betrapte en hem bijna een stoot verkocht hij deed wel meer dingen maar dat was de druppel zo zei hij ook tegen een vrouw daar die de catering ook had geboekt voor haar dochter dat de bruiloft van haar dochter nog veel beter zal zijn. Dan denk ik waar slaat dat op? Ze betalen toch hetzelfde bedrag? Mohiem rare mensen! Doe mij maar traiteur deluxe verrukkelijke eten en heerlijke personeel!

08-10-2012, 00:12

Citaat door R.iffiaa:
Raad jullie Traiteur Deluxe aan top catering.
Catering malaki heeft mn beste vriendin gehad op haar bruiloft, heerlijk eten etc.. Maar wat een KUT eigenaar
Zn medewerkers vulden de flessen spa blauw gwn met kraan water en hij zweerde meerdere malen op zijn dochter dat het niet het geval was tot haar broer hem zelf betrapte en hem bijna een stoot verkocht hij deed wel meer dingen maar dat was de druppel zo zei hij ook tegen een vrouw daar die de catering ook had geboekt voor haar dochter dat de bruiloft van haar dochter nog veel beter zal zijn. Dan denk ik waar slaat dat op? Ze betalen toch hetzelfde bedrag? Mohiem rare mensen! Doe mij maar traiteur deluxe verrukkelijke eten en heerlijke personeel!
Ik hoorde dat hij kei hard tegen zijn personeel schreeuwt midden in de zaal
En dat hij de hele tijd heen en weer loopt om belangerijk te doen

08-10-2012, 00:15

Citaat door love_t:
Ik hoorde dat hij kei hard tegen zijn personeel schreeuwt midden in de zaal
En dat hij de hele tijd heen en weer loopt om belangerijk te doen
Ja tuin kabouter en zn vrouw loopt ook alsof ze boeiend is met haar mantel pakje en hoge pumps.
Vind ze wel grappig naast elkaar

08-10-2012, 00:18

Citaat door R.iffiaa:
Ja tuin kabouter en zn vrouw loopt ook alsof ze boeiend is met haar mantel pakje en hoge pumps.
Vind ze wel grappig naast elkaar

08-10-2012, 00:41

Citaat door R.iffiaa:
Ja tuin kabouter en zn vrouw loopt ook alsof ze boeiend is met haar mantel pakje en hoge pumps.
Vind ze wel grappig naast elkaar
ja he
en hij heeft haarinplantaten of hoe je het ook mag noemen
en hij heeft een heel nieuw gebit laten plaatsen
en dan komt zijn vrouw ,die ik overigens wel mooi en heel lief vind
ze loopt er inderdaad wel elke keer te netjes bij

08-10-2012, 08:46


dank jullie wel voor de reacties dames